Aihe: Ben Harper
1 2
blastoff
22.02.2004 17:56:10 (muokattu 01.03.2006 00:44:57)
Ihan aiheesta se kiukutteli mun mielestä. Mieti nyt omalle kohdalle sama tilanne. Oot vuoden kiertueella ja kusipäätoimittajat tuhlaa sun aikaas kyselemällä tyhmiä kysymyksiä. Hyvä oppitunti se oli sille toimittajapojalle.

Niinpä. Olin vain jotenkin kuvitellut aikaisempien haastattelujen perusteella, että tuo Ben osaisi ottaa asiat vähän rennommin :) Sinällään oli ihan hyvä homma, että tuo dokumentti kuvasi myös tuollaisia vähän "negatiivisempiakin" juttuja. Monesti tuollaiset musadokkarit kun ovat vain pelkkää artistin ylistämistä.
KHTT
23.02.2004 19:44:10
SubTV:
LATE NIGHT WITH CONAN O'BRIEN
Ke 25.2.
Amerikkalainen uutisankkurilegenda Walter Cronkite, koomikko Fred Armisen, musiikkivieraana Ben Harper
superfly
23.02.2004 19:55:56
Ei näy Sub TV perskele.
Harppu on alaston piano
balzary
24.02.2004 11:21:12

ben on yks parhaista mun mielestä. paitsi että uusimmalla levyllä on turhia biisejä pari kipaletta.. vanhemmat on täyttä tavaraa, will to live etunenässä.

ja bassossa oli ennen juan nelson, tykkään kovasti.
Str prd skrz prdel!
Lounger
25.02.2004 21:25:44
Huikeeta! Latailin tossa benharper.netista tuommoisen: http://benharper.maven.net/fcs/bhj/download.html
Ja kitarassa oli Marc Ford! Sitten jostain luin että Marc olis Benin kiertueella kitaristina. Vielä kun sain jostain äijän soololevyn (Ben on siinä kahdessa biisissä): www.marcford.net

Ja näyttää toi Nelson ihan kyllä olevan vielä mukana, ellei jollain ole tuoreempaa infoa. Butterworth oli kyllä rumpalina tuota Oliver Charlesia mielenkiintoisempi.
balzary
26.02.2004 09:17:27

Ja näyttää toi Nelson ihan kyllä olevan vielä mukana, ellei jollain ole tuoreempaa infoa. Butterworth oli kyllä rumpalina tuota Oliver Charlesia mielenkiintoisempi.

hmmm... mistähän mä oon saanu päähäni että se basisti vaihtu. olisko ollu levyn kansitekstit tai jotain? en osaa kyllä sanoa...
Str prd skrz prdel!
duane
29.07.2004 22:33:08
Onko kukaan muuten tsekannut vielä tuota Hollywood Bowl -live dvd:tä? Itse en oo saanut vielä niin paljoa rahaa kasaan että olisi kyennyt (ammatinvalintakysymys:)...
Funk U Too
Topah
31.07.2004 23:47:57

Jahas. Äsken tuli Ben Harper ohjelma Yle teemalta. Ei turha jätkä.
aikavaikea
03.08.2005 18:55:33 (muokattu 03.08.2005 20:23:30)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 367 päivää vanhaan ketjuun!

Niin olen, mutta sille on syynsä.

Tänään Yle Teemalta tällaista:
19:30 Maista musiikkia: Ben Harper

Ben Harper on ainutlaatuinen todistaja Amerikan musikaalisesta sulatusuunista. Hänen musiikkinsa tuo yhteen gospel- ja kansanmusiikin, bluesin ja reggaeen. Stereo.

Anteeksi näin myöhäinen huomautus. Toivottavasti auttaa edes jotakuta.

E: Olipas hyvä ohjelma. Hieno mies ja karismaattinen esiintyjä. Ehkä piti kuitenkin Marleyn Bobia_hiukkasen_liiankin jumalolentona :).
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
takape
04.08.2005 00:15:52
Onko kukaan muuten tsekannut vielä tuota Hollywood Bowl -live dvd:tä? Itse en oo saanut vielä niin paljoa rahaa kasaan että olisi kyennyt (ammatinvalintakysymys:)...

Olen katsonut pariin kertaan. Ihan hyvä taltiointi. Itse hamusin tuota juuri lapsteel soiton vuoksi, sitä ei kuitenkaan dvd:llä kovin montaa biisiä ole.

Muuten tuo Ben Harper on kyllä mielenkiintoisen kuuloinen ja muutamia oikein hyviä kappaleitakin näyttää löytyvän.

Suosittelen kyllä tuon Hollywood bowlin hankkimista
duane
04.08.2005 03:00:43
Joo, onhan tuo Hollywood Bowl -tullut hankittua jo tuossa keväämmällä (tää ketjuhan on aika vanha...). Mainio meininki livellää, BH on vain alkanut keskittymään turhan paljon tavanomaiseen kitarointiin. Sääli sinänsä, sillä "pystykitaran" varressa Harper on parhaimmillaankin keskinkertainen ja eri steelien parissa yksi parhaista (rokkihommissa..).
dfloreno: "kun musasta poistetaan rytmi, melodia ja harmonia, niin mielestäni jäljelle ei jää kuin rock-lehdistö"
sirdickyj
16.11.2005 13:13:20

Meikä on kans tsekannu ton DVD:n, tosin hieman epäeettisin keinoin sen koneelleni järjestin, mutta sen verran hyvää kamaa on, että eihän tuo PC:n ruudulta tuijottelu riitä, vaan ostoon menee.

Tuo jo aiemmin ihmetelty basisti siinäkin soittaa, Juan Nelson vai mikäs se oli, ei varsinaisesti painonvartijoiden kunniajäsen muuten tuo herra. Perkeleen hyvä fiilis ja hienoa musisointia, edelleen sitä mieltä, että Lenny Kravitz on köyhän miehen Ben Harper.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
Blues-Mobile
27.02.2006 20:54:34
Ootteko huomanneet, että siltä on tullu uus levy "Both sides of the gun", sinkku biisi better way kuunneltavissa http://www.benharper.net

Intiaaaaaa...mmm..
Ei tällä tieto/taito tasolla...
RonRoco
28.02.2006 23:50:01
Tossa yhdes thredis kyselin tälläisiä yksinkertaista akustista musiikkia singer/songwriter tyyliin ja joku ehdotti Ben Harperin Live from Mars:in kakkos levyy ja toimihan se. Enemmän kun hyvin. Puolentoista viikon aikana on luukusta tipahdellu melkein kaikki Benin albumit ja DVDt. Tää mies tuli kolisten meikäläisen elämään. Kiitos muusikoiden.netin valveutuneiden jäsenten=)) Vielä kun sais kaveritkin kuuntelemaan....
Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä.
mullet3000
26.04.2006 13:30:48 (muokattu 26.04.2006 14:23:14)
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
touhis
27.04.2006 21:30:48
Ben Harper ja Jack Johnson Bob Marleyn biisin High Tide or Low Tide kimpussa. Erinomaisuutta, varsinkin Jackin komppikitara on tosi rento ja tarkka..

http://www.youtube.com/watch?v=r-8H … earch=jack%20johnson%20ben%20harper
Everything is simple with IBM.
J-PPP
30.07.2007 23:25:19
Uutta levyä on näköjään tulossa ja hyvältä kuulostaa:

http://www.youtube.com/watch?v=WZwZDEMORtY
Geetar
28.08.2007 22:10:36
On muuten pirun hyvä tuo uusi albumi (Lifeline). Hyvin akustispainotteista, mutta aah, niin hyvää =)

Hieman "helpommin kuunneltava" kuin edellinen.. kannattaa ostaa!!!
Keep practising
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)