Aihe: Gimmel hajoaa..
1 2 3 4 5 6
pekkablues
31.07.2004 14:46:19
Mikä bändi? Mistä lähtien lauluyhtyettä on alettu kutsumaan bändiksi? Mä oon luullut, että bändissä on yleensä myös soittavia muusikoita.
Antti1997
31.07.2004 15:20:08
Ei syytä huoleen! Kohta alkaa POPSTARS 2!!
"Mun pääni on betonia ja maksan paikalle on vaihdettu vuonna kuuskytkuus jääkiekko! Ei muhun pilsnerit pure!"
zorro
31.07.2004 15:29:24
Mun mielestä oli ihan hyvä. Onneksi tekevät vielä ainaki ton jäähyväiskiertueen.
OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red
oizo
31.07.2004 15:55:22
Mikä bändi? Mistä lähtien lauluyhtyettä on alettu kutsumaan bändiksi? Mä oon luullut, että bändissä on yleensä myös soittavia muusikoita.

Jos gimmel koostuisi ainoastaan yhdestä laulajasta niin se olisi artisti, mutta kun siinä on kolme ja vielä keikkailevat bändin kanssa niin kyllä gimmel bändiksi voi sanoa - tai yhtyeeksi.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
MrQ
31.07.2004 16:01:39
Jos gimmel koostuisi ainoastaan yhdestä laulajasta niin se olisi artisti, mutta kun siinä on kolme ja vielä keikkailevat bändin kanssa niin kyllä gimmel bändiksi voi sanoa - tai yhtyeeksi.

Ei helvetissä. yhtye on sellainen joka ei soita playbäkkinä tai taustabändin kanssa ja joka tekee itse musiikkinsa.

Sä alat nyt todella raskaasti ottamaan mua aivoon.
oizo
31.07.2004 17:19:26
Ei helvetissä. yhtye on sellainen joka ei soita playbäkkinä tai taustabändin kanssa ja joka tekee itse musiikkinsa.

Sä alat nyt todella raskaasti ottamaan mua aivoon.

No jos gimmel ei ole yhtye, bändi, artisti niin mikäs se sit on? Alkaa sanat loppumaan kesken.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
MrQ
31.07.2004 17:21:26
No jos gimmel ei ole yhtye, bändi, artisti niin mikäs se sit on? Alkaa sanat loppumaan kesken.

Loppuun asti tuotettu pop-ryhmä.

On gimmelille olemassa sanakin: Paska.
Johnny Buzz
31.07.2004 18:29:14

On gimmelille olemassa sanakin: Paska.

Tuntuu siltä, että herra MrQ ottaa nää asiat vähän turhankin vakavasti. Jos teijän bändi jossain vaiheessa saa levytyssopimuksen, niin tuskinpa nuo Gimmelit ja vastaavat teidän levymyyntiä syö. Onhan se surullista, että paska myy, mutta se on vaan ikävä tosi asia. Levy-yhtiöt tekee tolla helppoa rahaa. Tossa on minimaalinen riski, koska vastaavanlaisen mediahehkutuksen jälkeen myis bändi kuin bändi. Mutta juu, olishan se hienoa, että se teini ostais sieltä levykaupasta oikean bändin levyn, eikä tollasta muovista kertakäyttömusaa. Kuitenkin tässä tilanteessa, jossa levy-yhtiöt on nykyäään, riskejä vältellään. Kaikki pelataan varman päälle.
MrQ
31.07.2004 18:46:52
Tuntuu siltä, että herra MrQ ottaa nää asiat vähän turhankin vakavasti. Jos teijän bändi jossain vaiheessa saa levytyssopimuksen, niin tuskinpa nuo Gimmelit ja vastaavat teidän levymyyntiä syö. Onhan se surullista, että paska myy, mutta se on vaan ikävä tosi asia. Levy-yhtiöt tekee tolla helppoa rahaa. Tossa on minimaalinen riski, koska vastaavanlaisen mediahehkutuksen jälkeen myis bändi kuin bändi. Mutta juu, olishan se hienoa, että se teini ostais sieltä levykaupasta oikean bändin levyn, eikä tollasta muovista kertakäyttömusaa. Kuitenkin tässä tilanteessa, jossa levy-yhtiöt on nykyäään, riskejä vältellään. Kaikki pelataan varman päälle.

Älä käy. Realiteetit on toki selvillä.

Pointti on vaan se, että jos popmusiikin olemassaolo riepoo jo vitusti, niin se, että tehdään tällaista hirveyttä, se mekanismi itsessään, että television kautta lobataan läjä urpoja kansan tietoisuuteen, on mulle se kamelin selän katkaiseva tekijä. Ei se ole levynmyynnistä kiinni vaan ideasta.

Musiikki on mulle elämä, ja kaikki aivan kaikessa, vituttaa katsoa kun se raiskataan tuolla tavalla.
Gypsy
31.07.2004 18:48:59

Lueppa Guns n' Rosesin alkuajoilta juttua kun pukumiehet pyys Nikki Sixxiä tekeen GNR:n biiseihin koukkuja.

Lueppa Megadethin Youthanasia ja risk(?) levyjen teosta juttuja.

Lue ihan kaikkia juttuja isoista bändeistä.

Metallica: "Me ei koskaan tehä videoo".

Kim Wilde rulaa.
HaloOfFlies
31.07.2004 18:51:02

Minä luulin että se on jo hajonnut.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Gypsy
31.07.2004 19:06:40
Musiikki on mulle elämä, ja kaikki aivan kaikessa, vituttaa katsoa kun se raiskataan tuolla tavalla.

Älä ala uskovaiseks. Kiihkouskovaisethan on just tommosia. Aivan samanlailla mulle musiikki on koko elämä. Mä en silti ole katkera millekkään bändille.
MrQ
31.07.2004 19:25:34
Lueppa Guns n' Rosesin alkuajoilta juttua kun pukumiehet pyys Nikki Sixxiä tekeen GNR:n biiseihin koukkuja.

Jahhas? Meillä käy Crib45:en Teemu murisemassa välillä. Ne biisit on silti itse tehtyjä.

Lueppa Megadethin Youthanasia ja risk(?) levyjen teosta juttuja.

Se nyt on ihan vitun kamala bändi ja mielestäni Mustaine vitun idootti

Lue ihan kaikkia juttuja isoista bändeistä.

No, kuten listasta näkyy, mä en niin niitä kuuntele, paria poikkeusta lukuunottamatta, ja niidenkin vanhoha lähinnä.

Metallica: "Me ei koskaan tehä videoo".

Kim Wilde rulaa.

En oo kuullut.
Johannes_t
31.07.2004 20:03:02

Jahhas? Meillä käy Crib45:en Teemu murisemassa välillä. Ne biisit on silti itse tehtyjä.

Saman kaliberin juttuja :D

Hei, ei kai kaikkea tarvitse otta _niiiin_ vakavasti. Gimmelhän oli kaikin puolin harmiton ilmiö. Kaikki tiesivät jutun menestyvän ja sen, ettei sitä jatku pitkään. Paljon enemmän mua riepoo ihmiset ja bändit jotka luulevat itsestään liikoja.
Gypsy
31.07.2004 20:11:39
En oo kuullut.

Väitän että olet.

No, kuten listasta näkyy, mä en niin niitä kuuntele, paria poikkeusta lukuunottamatta, ja niidenkin vanhoha lähinnä.

Niinpä näkyy. Aika paska lista kun ei ole edes The Whota tai Cheap Trickiä. Eikä edes David Bowiee.
MrQ
31.07.2004 20:13:39
Väitän että olet.

Voiolla mutten tietoisesti

Niinpä näkyy. Aika paska lista kun ei ole edes The Whota tai Cheap Trickiä. Eikä edes David Bowiee.

Niin. Ne loput 176 artistia mitä siellä on on kyl munkin mielestä ihan paskoja.
Gypsy
31.07.2004 20:35:24
Kim Wilde juttu nyt tuli siitä, että skidit on paljon aidompia ihmisiä kun aikuiset, lapsen suusta tulee totuus, ja mähän olen digannu aivan helvetisti Kim Wildestä ja Samantha Foxista ja muusta vastaavasta kakarana, oikeestaan tykkäsin melkein kaikesta musasta. Vaikka ne olikin sitä "tuotettua paskaa" ja muuta, tuskin oli omia biisejäkään, niin ne oli vitun iso juttu. Ei tätä saa kukaan uskovainen viedä pois.

Jos Kimmeli on sama jollekkin skidille, niin olkoot. Hyvä homma.

Mä voin ite tehä sitä mistä mä nyt tykkään. Ei kukaan pysty sitä raiskaamaan millään tavalla. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Jormaz
31.07.2004 20:36:43
No helvetti. Ei kai se Gimmelin menestys muilta ole pois. Voisihan sitä joku väittää että sillä rahamäärällä mitä levy-yhtiö käytti Gimmeliin, voisi tukea montaa "oikeaa" bändiä. Mutta levy-yhtiö ei tee niin koska levy-yhtiö ei ole hyväntekeväisyyslaitos.

Riemuitkaa vaan mutta kohta on poptaivaalla joku tosi ihq!!11 r0x0r poikabändi. Siitähän se riemu vasta repeääkin.

Kyllä mä hyvin tuotettua poppipaskaa mieluummin kuuntelen kuin oikeasti paskaa rokkipaskaa.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Gypsy
31.07.2004 20:41:08
No helvetti. Ei kai se Gimmelin menestys muilta ole pois. Voisihan sitä joku väittää että sillä rahamäärällä mitä levy-yhtiö käytti Gimmeliin, voisi tukea montaa "oikeaa" bändiä. Mutta levy-yhtiö ei tee niin koska levy-yhtiö ei ole hyväntekeväisyyslaitos.

Eiköhän Kimmelistä saaduilla rahoilla makseta taas parin "oikeen bändin" floppilevystä aiheutuneet tappiot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)