By the way, ei kenenkään fafnerin sarjanumero satu olemaan 6483? Täytyy kattoo,kui niin.? Epävirallista viellä mutta EBS julkasee ehkä jossain välissä Wah-wah spedun.Ei oo ollenkaan varma viellä mut on jotain huhua kyllä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 31.07.2004 11:48:44 | |
---|
6783 on mun Fafnerin sarjannumero joka on Strandbergin pupen vanha ja myös Miller on sil vetäny pari keikkaa. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Mynthor 31.07.2004 15:12:48 | |
---|
Toi 6483 oli mun ensimmäinen, nelisen vuotta sitten pöllitty fafneri. No, onneksi vakuutusyhtiön täti osti mulle uuden tilalle, eli en ole täällä sitä vanhaa saalistamassa kaikkien näiden vuosien jälkeen. Olisi vaan kiva tietää, josko kyseinen peli vielä jossain olisi liikenteessä. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Johannes_t 31.07.2004 15:17:44 | |
---|
Missäköhän toi Fafnerien sarjanumero jo juoksee? Vois pistää tähän topiciin ylös ja katsoa mikä on suurin... |
Keny 31.07.2004 15:19:22 | |
---|
Toi 6483 oli mun ensimmäinen, nelisen vuotta sitten pöllitty fafneri. No, onneksi vakuutusyhtiön täti osti mulle uuden tilalle, eli en ole täällä sitä vanhaa saalistamassa kaikkien näiden vuosien jälkeen. Olisi vaan kiva tietää, josko kyseinen peli vielä jossain olisi liikenteessä. No on varmasti jossain eikai kukaan tollasta järveen heitä ja varmaan tuule jossain vastaan kun ei niitä kuiteskaan niin motaa oo myyty. Widdu et nyppii tollanen kamojen pölliminen. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 31.07.2004 15:19:51 | |
---|
Missäköhän toi Fafnerien sarjanumero jo juoksee? Vois pistää tähän topiciin ylös ja katsoa mikä on suurin... Hyvä idea. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Johannes_t 31.07.2004 16:12:34 | |
---|
Tätä hommaahan voisi kehittää "mukavirallisenpaan" suuntaan. Joku väsäis kotisivut, sinne sitten Suomen EBS-basistien kuvat, kamat ja kuulumiset, keikat, levymainokset jne. Luulisin, että Puppe lähtis hommaan mukaan jeesaamaan, voisin vaikka soitella sille alkuviikosta. Tai sitten tää koko homma on pelkkää haihattelua :D |
balzary 31.07.2004 16:20:43 | |
---|
Tai sitten tää koko homma on pelkkää haihattelua :D juu, parempi että ei edes yritetä, pessimisti ei pety! :) huomenna on huonommin! Soitan, siis olen. |
Keny 31.07.2004 18:02:54 | |
---|
No älkääs ny oon menossa alkuviikosta käymään Pupen luonna vimessä meijän keikkavideon niin voin tietty jutskaa sen kaa jos tätä haluu viedä eteenpäin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
HarrieR 02.08.2004 22:16:42 | |
---|
Balzaryn kanssa diili etenee. MultiDriven lisäksi OctaBass siirtymässä haltuun... Do you want to hear the greatest bass player in the world - me - Martti Waris © Eläkeläiset |
chief 03.08.2004 01:08:24 | |
---|
Balzaryn kanssa diili etenee. MultiDriven lisäksi OctaBass siirtymässä haltuun... Hitsi, mä melkein sen jo ostin, mut en ihan kuitenkaan. Toivottavasti tulee hyvään kotiin... ;) Häh? |
Ylläri 03.08.2004 01:22:42 (muokattu 03.08.2004 01:27:14) | |
---|
No jo nyt on! Pariksi kuukaudeksi kun selkänsä kääntää niin heti ollaan tämmöisiä klubeja perustamassa prkl! No, mukana ollaan kuitenkin, NEO-112 ja vanhan koulun EBS-1 nököttävät kämpällä. Ihania ovat ja kivaa on puserossa, tosin viime keikalla paljastui ikävä ylläri (hah!) kun etusen DI-ulostulo alkoi aiheuttaa kummallisia häiriöääniä. Missäköhän päin PK-seutua tuollaisen voisi kätevästi fiksauttaa? Ja isot peukut Johanneksen idealle, virallinen EBS-klubben vaan kasaan. Ekskursio Ruåtsiin ensi kesänä? Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Keny 03.08.2004 08:05:50 | |
---|
Balzaryn kanssa diili etenee. MultiDriven lisäksi OctaBass siirtymässä haltuun... Noo onnee,mun pitäis kans hommaa toi multidrive takas ku rahapulassa möin sen weks. Noit speduja vois jossain vaihees kattoo et niillä joilla on niitä enemmän niin missä järjestyksessä niitä pidätte ja vaihdatteko järjestystä jonkun tietyn soundin aikaansaamiseksi. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 09.08.2004 08:19:15 | |
---|
No nii hyvät klubilaiset.Syksyllä vois olla mahdollisuus käydä EBS:äll reissulla jos kiinnostaa.Mutta selvitän viellä asiaa ja ilmootelen myöhemmin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
pardy 09.08.2004 17:33:10 | |
---|
No nii hyvät klubilaiset.Syksyllä vois olla mahdollisuus käydä EBS:äll reissulla jos kiinnostaa.Mutta selvitän viellä asiaa ja ilmootelen myöhemmin. Siis itse päämajalla tuola länsinaapurissa? Kuulostaa varsin mukavalta...:) "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
rantanplan 24.08.2004 12:34:35 | |
---|
Olipas tämä pudonnu kauas... Joko paitoja/lippiksiä on jaossa? "Järjestyksen hallitsee kuka tahansa - kaaoksen vain nero" |
hatussa vika 27.08.2004 11:25:03 | |
---|
Ebs fafner ja swr 2x10 tai4x10 kaapit,toimii. |
Keny 28.08.2004 11:13:43 | |
---|
EBS Dynaverb pedaali torilla jos jotakuta kiinnostaa.Ihan nasta laite on saa solospotteihin kivan lisäefektin jos sellasia harrastaa tai jos soittaa kokonaan solona jonku biisin.Ittellä on käytössä keikoilla ja oon ollu pirun tyytyväinen. Munsta paras efekti on sillon kun sen just ja just huomaa eli snadi mauste vaan.Eikä syö botnee tää spedu niinku ei muutkaan EBS spedut. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
hemmo 17.09.2004 15:55:55 | |
---|
Juu, Keny sai Soundatasta Suomen EBS-klubille joitakin lippiksiä, t-paitoja, tarroja yms. sälää. Tarttis keksiä joku tapahtuma, jossa ne voi jakaa halukkaille. Vai mitä mieltä olette? Hani! |
N_Bates 17.09.2004 16:53:18 | |
---|
mulle mulle mulle!!!! paidoista onkin pulaa! Stein und Brötchen! |