Musiikki- Fazerin (hki) myyjät huijas mua ostamaan Zoom 505 II-multiefektin... Ne lurjukset >:I |
The Player Of Key Notes 31.07.2004 14:49:13 | |
---|
Muistelo menneiltä ajoilta. Musiikkimyyjä joutui liikkeessään tekemään enimmät liikevaihdot myymällä halpoja jänisräikkiä (Jammun perus-psr:ää jne.) koteihin. Kun "poka" tuli kauppaan, myyjä löi esitellessään muka puolihuolimattomasti (mutta itse asiassa erittäin tietoisesti) kiipparista urkusoundin (ainut vähänkään kuunneltava soundi koko vehkeessä) ja soitti sillä I Just Called to Say I Love You. Asiakas kuunteli, että tuttu hyvä piisi kuuluu laitteesta, täytyy siis olla hyvä peli. Esittely loppui siihen (muuten asiakas olisi hoksannut että peruslaite mikä peruslaite) ja myyjä kääntyi asiakkaan puoleen ja alkoi lämmittää seuraavasti: "No niin, mitäs mestari aikoo tällä soitella? ..." Toimi aina, huomio vermeestä asiakkaaseen. Myyjällä tietty siisti asu ja piti asiakkaan metrin päässä kiipparista. Enää ei muuta tarvittu kuin lopuksi vähän kinata, tuleeko verkkolaite mukaan hintaan. Seurasin useasti huvittuneena sivusta tätä samaa kaavaa. Eräässä hesalaisessa musaliikkeessä oli seinällä Top Ten-lista piiseistä, joita siinä liikkeessä EI saa soittaa. Ykkösenä Smoke On The Water. Sinänsä ihan ymmärrettävää. :) |
Fuzzball 31.07.2004 18:21:04 | |
---|
Kiinnostais tietää,että onko kukaan tullut kusetetuksi Turussa Soitin-Laineella? Suht aloittelijana ei viitsisi mennä etsimään uutta keppiä,jos heti saa tylyä kohtelua.Tai pitävät totaalisen pellenä asiakkaana. Tossun alla oleva tohvelieläin. |
Bee-äf 31.07.2004 20:52:57 | |
---|
Kiinnostais tietää,että onko kukaan tullut kusetetuksi Turussa Soitin-Laineella? Suht aloittelijana ei viitsisi mennä etsimään uutta keppiä,jos heti saa tylyä kohtelua.Tai pitävät totaalisen pellenä asiakkaana. Täytyyp ottaa selvää mitä asiat oikeasti maksavat... Jos eivät ole valmiita ottamaan sitä mitä Thomannilla jne maksaa niin kävele ulos. |
Tympee Huttunen 31.07.2004 21:20:31 | |
---|
Kiinnostais tietää,että onko kukaan tullut kusetetuksi Turussa Soitin-Laineella? Suht aloittelijana ei viitsisi mennä etsimään uutta keppiä,jos heti saa tylyä kohtelua.Tai pitävät totaalisen pellenä asiakkaana. Mulla ei ole juurikaan pahaa sanottavaa tuosta liikkeestä. Hyvää palvelua saa, jos sitä vain kysyy. Toisien mielestä se on huono juttu, mutta itse pidän siitä ettei myyjä tule heti repimään hihasta. Kannattaa kysyä asioita ja heti kertoa ellei ymmärrä mitä myyjä tarkoittaa sanomisillaan. Siinä tulee asiakkaan ja myyjän välille iso konflikti (ja myyjä saa tästä paskan maineen) jos ostaja vain nyökyttelee päätään mitään sanomatta ja roudaa kotiinsa kitaran, mihin ei sitten loppujen lopuksi olekaan tyytyväinen. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Safaweb 31.07.2004 23:08:13 | |
---|
Onko kukaan muuten huomannut kuinka paljon kunnioitusta pitkät hiukset tuovat soitinliikkeissä? Ennen eivät edes sanoneet päivää, kun astuin liikkeeseen. Nyt, kun on pitkät hiukset, niin myyjät tervehtivät ja ovat erityisen palvelualtiita ja nöyriä. Olin pari viikkoa sitten Oulun soittimessa ja tarvikkeessa kysymässä tiettyä vahvistinta. Myyjä sanoi, ettei niitä ollut ja rupesi esittelemään jotain Line 6:sta, joka ei kiinnostanut minua ollenkaan, mutta pakkohan sitä oli kokeilla. Otin seinältä kitaran ja jamittelin liikkeessä yli 2 TUNTIA! Eikä myyjät panneet yhtään pahakseen. |
Eddy 31.07.2004 23:33:16 | |
---|
Onko kukaan muuten huomannut kuinka paljon kunnioitusta pitkät hiukset tuovat soitinliikkeissä? Ennen eivät edes sanoneet päivää, kun astuin liikkeeseen. Nyt, kun on pitkät hiukset, niin myyjät tervehtivät ja ovat erityisen palvelualtiita ja nöyriä. Kaikki,mikä peittää,on eduksi,hoho! Koskettelen soittimia... |
ten 01.08.2004 00:48:33 | |
---|
Myyjät kusettavat liikaa aloittelijoita Mikä on sopiva määrä kusetusta? :) Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |