kivi 30.07.2004 12:04:13 | |
---|
Kyyneleitä se on se oikea monikko. Kyyn eleitä. |
Brian May jr. 30.07.2004 12:06:53 | |
---|
Jes! I knew it! Pois, pois, tyhmät suomalaiskertakäyttöpopparit! Päästäisiinpä vielä Antti Pölyhuiskusta samalla tavalla niin olis mukavaa. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Antti1997 30.07.2004 12:47:01 | |
---|
Jes! I knew it! Pois, pois, tyhmät suomalaiskertakäyttöpopparit! Päästäisiinpä vielä Antti Pölyhuiskusta samalla tavalla niin olis mukavaa. Ai että sekin hajoaa? =P "Mun pääni on betonia ja maksan paikalle on vaihdettu vuonna kuuskytkuus jääkiekko! Ei muhun pilsnerit pure!" |
MV 30.07.2004 12:58:42 | |
---|
Tää oli hyvä. Piristit mun päivää. Plussa! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Mr. Mustard 30.07.2004 13:27:47 | |
---|
Tuntuupa hölmöltä ruveta suurella mediarummutuksella kasaamaan seuraavaa popstarsia, jonka tietää hajoavan jo parin vuoden kuluessa. Tiedän, että kaiken sanelee raha, mutta hölmöä lanseerata mediamegaspektaakkeliesitys, jonka elinkaaren jokainen voipi helposti ennustaa. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
ICE 30.07.2004 13:35:25 (muokattu 30.07.2004 13:36:15) | |
---|
Kyyn eleitä. Hehehee! :) Joo, exäni koulukaveri oli Jenni Vartiainen. Kiva kun Gimmeli hajosi. Siitähän tulee nyt sitten legendaarinen lauluyhtye. Soololevyjä, soololevyjä.. Onko tässä nyt järkeä? |
GuitarMonster 30.07.2004 13:40:24 | |
---|
Päivän paras uutinen! Kiitos! |
Rattata 30.07.2004 13:41:22 | |
---|
Tuntuupa hölmöltä ruveta suurella mediarummutuksella kasaamaan seuraavaa popstarsia, jonka tietää hajoavan jo parin vuoden kuluessa. Tiedän, että kaiken sanelee raha, mutta hölmöä lanseerata mediamegaspektaakkeliesitys, jonka elinkaaren jokainen voipi helposti ennustaa. Aivan! "Take seven aspirins and call me in the morning" |
MrQ 30.07.2004 13:54:36 | |
---|
Uskomattoman iloinen asia ja helvetin hieno juttu että moista tapahtuu. Nyt kun joku vielä tekisi terroristiattentaatin MTV3:sen studioon Popstars2:sen finaalien aikaan, olisi maailma täydellinen paikka. Itse asiassa... |
JCM 30.07.2004 14:04:45 | |
---|
Gimmel, oliko se muka vielä pystyssä?? Hehe, tääkö nyt oli yllätys? Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Bonham 30.07.2004 14:16:55 | |
---|
Gimmel, oliko se muka vielä pystyssä?? Hehe, tääkö nyt oli yllätys? No ei oikeestaan... munsta jo keväällä kaupattiin syksyksi jäähyväiskiertuetta... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
HS 30.07.2004 14:58:41 | |
---|
Terve Bändillähän oli parivuotinen sopimus, jonka aikana he eivät voineet hajota... Ehkä sopimukseen kuului myös, että parin vuoden päästä pitää hajota ;) Noh, mene ja tiedä. Nätei plikoi kumminki. |
Julmettu 30.07.2004 15:05:27 | |
---|
Jes!!!!! Luin pelkän otsikon. |
Tellervo 30.07.2004 15:15:46 | |
---|
Tämä on suuri menetys ihmiskunnalle. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
midprice 30.07.2004 15:26:17 (muokattu 30.07.2004 15:26:42) | |
---|
Tämä on suuri menetys ihmiskunnalle. Ja tuo toivoa gimmelin taustabändin muusikoille. EDIT: kirotusvihre |
juuso a 30.07.2004 15:57:40 | |
---|
mahtavaa! Elämä on kivaa, jippii!!! |
Tämä on oikeasti aika surullinen tapaus kaikkien meidän kansalaisten kannalta. Tähän asti on tullut vain yksi levy paskaa per vuosi näiltä Gimmelin tytöiltä ja laulukin on ollut livenä jossain määrin siedettävän kuuloista "luonnollisen choruksen" ansiosta. Tästä eteenpäin samalta porukalta tulee vuosittain kolme levyä - eli soololevyt jokaiselta. Ja tästä päästään tietysti siihen, että paskaa tulee triplasti ja laulukin kuulostaa entistä paskemmalta. Toisaalta ainahan voi elää toivossa, että vetävät sitten kokonaan playbackinä keikat. Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Saami 30.07.2004 16:20:16 | |
---|
Ai että sekin hajoaa? =P "Hajoamispäätös oli Antin oma." |
Pluto 30.07.2004 16:40:21 | |
---|
EEEIII!! WHY GOD, WHY!!!???? Gimmelhän oli aivan helvetin kova porukka! Mulla on myös niiden penaali, joka on farkkukangasta ja siihen on ommeltu punasella bändin nimi. En halua enää elää maailmassa ilman Gimmeliä.
PS. En olisi ikinä kuvitellut, että yksi poppisbändi voi tehdä noinkin monen "muusikon" elämästä helvettiä. Näköjään voi... Huoh. Dillon, you son of a bitch! |
MrQ 30.07.2004 17:02:51 | |
---|
PS. En olisi ikinä kuvitellut, että yksi poppisbändi voi tehdä noinkin monen "muusikon" elämästä helvettiä. Näköjään voi... Huoh. Ainakin itse teen oman musiikkini, ja siinä valossa tisseillä ja perseillä myyty kohtuuttoman paska hirviömäinen roskamusiikki jolla ei ole sisältöä ja joka kuulostaa aivan vitun kamalalta myy vitun hyvin, niin tottahan se vituttaa. Musiikki saa olla paskaa, mutta jumalauta sen pitää olla itsetehtyä. Kun rupean maailman herraksi, kiellän koko vitun pop-musiikin, hahahahahahaahahahahahahhahahMUAAAHHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! KAIKKI, aivan KAIKKI joutuvat kuuntelemaan komissioni ratifioimaa itse tehtyä, OIKEATA musiikkia!!!! |