Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 516 17 18 19 2067 68 69 70 71
Steve McBeach
22.07.2004 16:13:03
Andyn (kahdesti) , Michaelin ja Dave Lindholmin. Öö, varmaan jonkun muunkin, mutta ei tuu mieleen.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Paijukainen
23.07.2004 00:05:36
Imatralla Clarke Jackson oli mielenkiintonen tapaus..
Listen
23.07.2004 13:18:30 (muokattu 23.07.2004 13:20:52)
(Sori, EDIToin vanhempaa kirjoitusta ja menikin uudeksi viestiksi.)
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski.
Novis_3
23.07.2004 13:44:21
Jartsa Karvosen ja Jukka Perkon kanssa on tullut jammailtua, ihan livenä. Ja kerran Pepe Willberg liittyi mukaan lavalle kitaroimaan.. Niin ja Nykäsen Anssi, se on hauska tapaus..
"Me hävitään tää peli.."
Warheart
23.07.2004 15:21:45
Eipä pahemmin ole tullut ns. tavattua.
Holopaisen Esan (Amorphis) kanssahan voi mennä kuka vaan juttelemaan Spinecenteriin.
Alexi Laihon kanssa olen jutellut puhelimessa, ainakin sillon vaikutti ihan rauhalliselta hepulta. Mukava tyyppi.
Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta.
Necromuru
23.07.2004 15:49:09

Diablon äijiä kävin keikan jälkeen tapaamassa backstagella ja pummin siinä samalla nimmarit paikallisilla rock festareilla.
G3. 18.6. Tuli, meni ja tilutti mennessään.
mendieta
23.07.2004 15:55:54 (muokattu 23.07.2004 15:57:04)
J.Karjalaisen kanssa olen joskus juopunut samassa pöydässä. Keskuteleminen oli tosin vähäistä meidän välillä.

Hanhieniemen Pauli on äitini serkku. Joskus jossain sukupippaloissa olen jututtanut.

Kaverit jäi tuossa muutama vuosi sitten ilman Provinssilippuja ja turruttivat päätään Vaasan paikallisessa yökerhossa perjantaina, kun paikalle pamahti yhtäkkiä Godsmackin jätkät. Kaverini löyttäytyivät seuraan, dokasivat sen illan bändin kanssa ja sitten lauantaina niiden kanssa Provinssin back stagelle ja i-l-i-m-a-i-s-e-k-s-i.

edit. Ja tottakai noiden Vapaapudotuksen ja Vaasalaisten kansioiden jätkien kanssa tapailen lähestulkoon joka päivä. Mutta ne ei oo kuuluisia.
"Vedä kahvasta, nauti kesästä!"
RainmakeRI
29.07.2004 22:18:54
jaahas.... viime kesänä tapasin Dannyn ja the Jiri Nikkisen
Laiskuus on lahja
Acid_Punk
29.07.2004 22:41:57
-Klamydian poijjaat (Samalla treenikämpällä kun treenaavat)
-Gimmelin Suski :) (Oli kaverin bändissä ennen gimmeliä. muutama sananvaihto.)
-Kai Hahto (Käväisin kaverin kanssa Hahdon kotona hakemassa rumpusälää. Kyseessä ei ollut varkaus)
-Jani Liimatainen (Näin herran Vaasan torilla ennen SA:n keikkaa, muutaman sanan vaihto)
-Jimi Hendrix (Näin unta)
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän."
Snowblind
30.07.2004 01:48:58

Mä soitan Herkkusienessä.
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
käsi
30.07.2004 09:57:42

uusin taitaa olla diablon kitaristi. nummirockissa törmäsin siihen.

remun kanssa joskus backstagella rupateltiin niitä näitä ennen sen keikkaa

andy, pelle. ja dave tuli istumaan samaan pöytään joskus vaasassa. niillä oli silloin joku jammailu bändi joka oli kiertueella.

ja kai niitä on jotain muitaki ollu
ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä
Jani The Rock
30.07.2004 10:48:44

Mä soitan Herkkusienessä.

Kyllä määkin oon sienissä soittanu, mutta en ikinä herkkusienessä.
Don`t mess with the countryboys
Diego
30.07.2004 12:05:25
Sinergyn, kun jakoivat tuskassa nimmareita, niin vaihdoin pari sanaa, kättelin, ja otin yhteiskuvan bändin kanssa

Bodomit, keikan jälkeen bäkkärin ovella.

Dimmu Borgir, keikan jälkeen pakkahuoneella. Nimmarit pummasin levyn kanteen.

Norther, keikan jälkeen rupattelin puolisen tuntia peten ja kriden kanssa, ja muistkoksi sain nimmarit, kuvan, ja rannerenkaan :D

69 eyesin Bazie, tuskassa, bongasin miehen katsomassa dioa.

Charonin Pasi, tuskassa myös.

Omnium Gatherum, jörisrockissa.

Kaija Koo, mutta olin niin lapsi etten muista siitä mitään.

Iso D, ja sama juttu...

Tiktakin tytöt, olivat ilmaiskeikalla kuopion citymarketissa. Juoksin heidät kiinni, kuin näin että olivat kiertelemässä kaupassa. pyysin nimmarit, ja kättelin. Nimmaripaperissa lukee: Sydämmellä Jerelle: Tiktak + kaikkien nimmarit :D

on kai noita muitakin muttei muista...
"Ette vie Luciferia!!!"
Aurabasisti
30.07.2004 12:39:52
Sanoin eilen Vesa- Matti Loirille "moikka vesku".

Heh, pakko tähän heittää et mun serkku seurusteli Loirin kans täs pari vuotta sitten... :)
C
30.07.2004 13:09:56
Heh, pakko tähän heittää et mun serkku seurusteli Loirin kans täs pari vuotta sitten... :)

Huh, pelottavaa ;)

Hauskempaa olis sanoa Veskulle "moi Spede".
Wiitala
31.07.2004 09:37:45 (muokattu 31.07.2004 09:39:30)
Petter Berndalen, Fredrik Gille, Olov Johansson, Roger Tallroth, Mikael Marin, Jenny Wilhelms, Dave Lindholm, Sami Kuoppamäki, Ian Anderson, Måsse Groundströem...

Siinä ehkä ne minun mielestäni "kuuluisimmat"... ; )

Ainiin, Elviksen näin toissapäivänä.

Edit: Ja tottakai... Remuhan kävi meillä jatkoilla pari vuotta sitten. Piirsi pillun kuvan seinään, ja viereen puhelinnumeronsa.

Edit: Kerpele, kun ei osaa vasta heränneenä edes käyttää tätä systeemaa...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
MrFunk
31.07.2004 13:54:53
En varmaan ole ainoa kuka on tavannut Michael Monroen...tai Tommi Läntisen.

Täällä Turussa kun elän niin noita heeboja olen pari kertaa nähnyt. Michael hortoilee aina aineissa kauheat tamineet päällä...kerran meinas pyöräillä meidän autoa päin...itse asiassa kaksi kertaa.

Läntinen painaa minkä kerkeää aina kauhea kiire päällä...on muuten isän vanha koulukaveri...ilmoitusluontoinen asia.

...kummallekaan ei ole kuitenkaan yhtään kiinnostusta puhua.

...niin ja pari missiä olen nähnyt, mutta se onkin jo eri juttu.
Kielet hauiksen mukaan...
Dunga
01.08.2004 14:00:56
Karmarockissa tuli jutusteltua MKKK:n Häiriön kanssa ja taisi V.V.V:kin olla samassa festarikaali-ringissä vähän aikaa.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Kelle
03.08.2004 11:58:20
Heikki Malmbergin oon nähny Tampereella Pirkanmaan trikoon sisäpihalla. Ei viittiny mennä jutteleen ku se puhu puhelimeen siinä.
Jacksoni sen olla pitää!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)