Mohla 30.07.2004 03:24:18 | |
---|
Eipä niitä tartte erikseen paheksuakaan. Dorka tekee dorkaa tavaraa. Siksi tollasia asioita ei edes tarvitse pohtia. Mitä? Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin tiedän vaikka kuinka monta dorkaa, jotka tekevät jokatapauksessa erittäin hyvää musiikkia. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
No riippuu, mutta kyllä musikaaliet seikat ovat kuitenkin asia erikseen. Jos vetää tiukat rajat niin ei voi si kuunnella mitään. Makuunista sen verran, että se on mulla boikotissa enkä vuokraa sieltä jos ei ole pakko. Jo se että työläisille ei makseta kunnon palkkaa riittää mulle. (Kuten on mulla muos Lidl boikotissa koska ne kohtelee työntekijöitään niin huonosti). Aivan makuunin vieressä meillä on videomaailma jota pyörittää paikallinen heppu joka taistelee pysyäkseen pinnalla. Ennemmin minä rahani sinne kannan. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
leather rebel 30.07.2004 08:40:38 | |
---|
Bisnes on bisnes ja jeesus on jeesus. Musa on se tärkein tekijä. Jotain pedaria tai natsia ei kyllä välttämättä huvita kuunnella. Huumemyönteisyyttäkään en katso hyvällä. Uskonnolliset tekstit eivät minua haittaa, kunhan eivät mitään ihan suoranaista saarnausta ole. Mutta kuten jo sanoin, musa on se tärkein tekijä. En tykkää siitä että artisti mainostaa huumeidenkäyttöään, mutta en minä nyt rupea Hendrixin levyjä sen takia heittämään mäkeen. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
JuniperThree 30.07.2004 10:07:50 | |
---|
Makuunista sen verran, että se on mulla boikotissa enkä vuokraa sieltä jos ei ole pakko. Jo se että työläisille ei makseta kunnon palkkaa riittää mulle. (Kuten on mulla muos Lidl boikotissa koska ne kohtelee työntekijöitään niin huonosti). Emmä vielä Lidlistä mitään pahaa oo löytäny vaikka oon työskennelly siellä nyt kolmisen kuukautta. |
depe 30.07.2004 12:28:56 | |
---|
Emmä vielä Lidlistä mitään pahaa oo löytäny vaikka oon työskennelly siellä nyt kolmisen kuukautta. Nää on näitä juttuja. Jossain puunhalaajahippien lehdissä sanotaan, että Lidl on paha, ja sehän uskotaan muitta mutkitta, ja eikun boikottiin. Anteeksi offtopicointi... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
C 30.07.2004 12:51:32 | |
---|
Itse boikotoin näitä viihdekoneiston rakentamia tosi-TV -artisteja tyyliin Gimmel, A. Tuisku, H. Pakarinen etc. Esim. Idolsin esikarsinnat TV:ssä sinänsä olivat ihan hyvää viihdettä, mutta siinä vaiheessa kun siitä pitäisi maksaa rahaa (tekstiviestiäänestykset, levyjen osto, keikkaliput), niin raja tulee vastaan. Tällaista etiikkaa opettaisin omille skideilleni ;) Tämä myöskin huolimatta siitä, että nämä muoviartistit työllistävät ihan oikeita muusikoita, jotka tekevät biisejä näille artisteille. |
mikko1 30.07.2004 13:20:37 | |
---|
Boikotoin Zakk Wyldeä, koska se on minun mielestäni todella uskottavasti todistanut olevansa helvetin typerä punaniska. Ruskea jäniscocktail. |
Tmp 30.07.2004 13:39:06 | |
---|
Emmä vielä Lidlistä mitään pahaa oo löytäny vaikka oon työskennelly siellä nyt kolmisen kuukautta. No mitä minä olen lukenut ja kuullut niin työläisiä kohdellaan alentavasti. AY-liike on tähän puuttunut joten asiat ovat ehkä parantuneet. Lidl:iä ei tällä paikkakunnalla ole joten boikottini on lähinnä henkisellä tasolla. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
DJKaaos 30.07.2004 16:45:14 | |
---|
Jos korva diggaa, niin samapa tuo mitä sieltä taustalta paljastuu. Musiikkia kuuntelen jos se mua miellyttää. Haluan ostaa uudet putket aivoihini, tarjoa! |
DJKaaos 30.07.2004 16:47:38 | |
---|
Makuunista sen verran, että se on mulla boikotissa enkä vuokraa sieltä jos ei ole pakko. Jo se että työläisille ei makseta kunnon palkkaa riittää mulle. (Kuten on mulla muos Lidl boikotissa koska ne kohtelee työntekijöitään niin huonosti). Makuunissa en ole koskaan käynyt, kun en elokuvia vuokraa. Lidlissä käyn melkeen joka viikko, koska saan sieltä halvalla hyvää.
Haluan ostaa uudet putket aivoihini, tarjoa! |
MrQ 30.07.2004 19:18:24 | |
---|
Sitä piti lisäämäni että huumeiden käyttö nyt vaan on niin integraali osa muusikon elämää, että olisi naurettavaa väittää hyvän musiikin olevan edes mahdollista ilman niitä. MOT: Jos huumeet häiritsevät musiikissa, niin olette puolestani vapaita heittämään joka ikisen hyvä levynne roskiin. Ei sitten vastaväitteitä. |
Mohla 31.07.2004 03:50:49 | |
---|
Sitä piti lisäämäni että huumeiden käyttö nyt vaan on niin integraali osa muusikon elämää, että olisi naurettavaa väittää hyvän musiikin olevan edes mahdollista ilman niitä. MOT: Jos huumeet häiritsevät musiikissa, niin olette puolestani vapaita heittämään joka ikisen hyvä levynne roskiin. Ei sitten vastaväitteitä. Seksiin pätee mielestäni ihan sama. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
ganesha 31.07.2004 15:29:07 | |
---|
jos kuuntelet pedofiilin säveltämää musiikkia, huomaat ennen pitkää itsekin katselevasi naapurin pilttejä sillä silmällä. tosi kuin vesi. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
MrQ 31.07.2004 15:38:03 | |
---|
jos kuuntelet pedofiilin säveltämää musiikkia, huomaat ennen pitkää itsekin katselevasi naapurin pilttejä sillä silmällä. tosi kuin vesi. Hullu lapsi tarttee olla... |