Aihe: Markku Petanderin sooloura?
1
Antti1997
29.07.2004 15:27:11
Tietääkä täällä kukaan kyseisen äijän soolourasta? Mieshän pitää käsittääkseni nyt taukoa musiikkihommista, mutta ehtiköhän Markulta tulla minkäänlaisia tuotoksia ennen sitä? Levyjä tms.
Kiinnostaisi kovasti.
"Mun pääni on betonia ja maksan paikalle on vaihdettu vuonna kuuskytkuus jääkiekko! Ei muhun pilsnerit pure!"
duane
29.07.2004 19:12:15
Mies varmaankin heräsi todellisuuteen ja kaupitteli soittimiaan ja kultalevyjään huuto.netissä viime keväänä. Sitä se Yössä ja Popedassa soittaminen teettää... Vielä kun loputkin ymmärtäisivät lopettaa musiikin tekemisen...
Funk U Too
ajomies63
29.07.2004 20:05:44
Petsku on jättänyt soittohommat ja siirtynyt erä-ja metsästysalalle.
Kyllähän Teosto muistaa miestä pari kertaa vuodessa, on nimittäin muutaman radiohitin väsännyt. Hieno äijä, toivottavasti palaa vielä soittokuvioihin.
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
Antti1997
30.07.2004 12:19:21
Juu, nämä tiesin kyllä, mutta mielestäni Markulla oli jokin sooloprojekti käynnissä jokunen vuosi sitten. Että mitenhän ehti käynnistyä?
"Mun pääni on betonia ja maksan paikalle on vaihdettu vuonna kuuskytkuus jääkiekko! Ei muhun pilsnerit pure!"
Antti1997
30.07.2004 20:59:15
Jotain juttua olen nähnyt, että olisi ainakin Lontoossa tehnyt soolokeikkoja, mutta en löytänyt tietoa siitä onko mitään julkaistua materiaalia tullut...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)