Aihe: Hughes&Kettnerin ATS-sarja
1
Kitaravirtuaali
27.07.2004 22:06:38

Terve

Eli tällaista nuppia minulle tarjottaisiin. Putkia etusessa ja trankkupäättäri, tehoa siinä 100W. Ikinä ennen kuullutkaan moisista vermeistä. Lieneekö kellään kokemusta tai edes jotain tietoa näistä? HCentralin ATS:sät katsoin läpi, mutta eipä niissä oikein nuppimallia ollut.

Jotain tietoa, ystävällinen olkoon hän, kitoos.
Kitaravirtuaali
29.07.2004 15:53:51

Nostanpa tämän nyt itse.

Kysynpä teiltäkin, että kannattaisiko ostaa tämännäköinen (http://muusikoiden.net/dyn/tori/31789.jpg) setti? Kaappi on vanha Laneyn 2x12, veikkaisin että vallan laatupeli.

Myyjän kanssa olemme keskustelua käyneet, jossa on käynyt ilmi että nuppi ei toimi aivan toivotulla tavalla. Särökanava pimeänä. Vermes on siis hybridi, irtoaa jotain 100W tehoa. Säröpuolen etunen toteutettu kahdella 12AX7 putkella, muuten trankku. Säröpuolen toimimattomuus ei aivan älyttömästi haittaa, koska saan kyllä ihan hyvät säröt muualtakin. Lähinnä tuossa viehättää nuppi+kaappi -homma, olisi 212 kaappi (mono tosin, eipä isommin minua haittaa) valmiina tulevaisuuden räkkivermeitä varten, eikä hintakaan ole vallan karmea. Senpä takia se juuri silmään pistikin.

Myyjän kanssa on sovittu, että käyn tuota testaamassa kunhan pääkaupunkiseudulle joudan. Tuolla hinnalla nuppi ja kaappi eivät mielestäni ole paha, vaikka hieman vajaatoimintainenkin. Kyllä minusta sen verran puuhamiestä löytyy, että aina yhden vahvistimen korjaa jos vain vika löytyy helpohkosti.

Niin, näkökulmia kehiin. Kannattaisiko ostaa? Tavallaan turhaan tätä siunausta haen, sillä ostopäätös on jo mielessäni aika vakaalla pohjalla, mutta jos vielä joku hyvä pointti tulisi esille.
Miikathebest
29.07.2004 16:03:26 (muokattu 29.07.2004 16:04:06)

Niin, näkökulmia kehiin. Kannattaisiko ostaa? Tavallaan turhaan tätä siunausta haen, sillä ostopäätös on jo mielessäni aika vakaalla pohjalla, mutta jos vielä joku hyvä pointti tulisi esille.

Suosittelisin testailemaan vain ihan avoimin mielin, ja pitämään mukana myös muita vaihtoehtoja.

Kannattaa myös testata budjetinkin ylittäviä laitteita.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Kitaravirtuaali
29.07.2004 16:15:21

Suosittelisin testailemaan vain ihan avoimin mielin, ja pitämään mukana myös muita vaihtoehtoja.

Onhan sitä tullut muitakin mietittyä, mutta tuo nyt sattui olemaan armottoman mielenkiintoinen laitos. Peaveyn Bandit oli toinen vaihtoehto, mutta uutena hintaa oli ihan rahtusen liikaa. Ja täältä korvesta ei hirveästi pääse ravaamaan kaupoilla testaamassa.

Kannattaa myös testata budjetinkin ylittäviä laitteita.

On tullut katseltua, ja saatua päälle vain armoton ketutus persaukisuudesta ja pahemman luokan GAS.
Kitaravirtuaali
29.07.2004 16:33:14

No pitää hän sitä nyt mieleiset kamat olla, jotta voi jatkaa harrastusta hyvin mielin. Ja kerran se vaan kirpasee kun sen sitten saa hankittua.

Totta. Rahatilanne ei vain anna yhtään tuota enempää myöten. Ja on minulla jokatapauksessa tuossa tuo Korgi, jolla saan mieleiset äänet käyttäen tuota sitten päättärinä. Eli sen puolesta ei ongelmaa. Ja ATS-sarjan säröjä on kehuttu jopa Marsun vertaisiksi. Kunhan ne vain saa ensin toimimaan ;)

Tiedä sitten onko siinä särökanavassa sen suurempaa vikaa. Omistaja kertoi että se oli rikki jo hänen ostaessaan sen, mutta sanoi vaihtavansa sulakkeen jos tosissani olen ostamassa. Epäselväksi jäikin että onko siellä mitään oikeaa vikaa vai vain palanut sulake.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)