Aihe: Schecter Stiletto Studio 6
1 2 3 4 5 6
Niskamies
28.07.2004 12:02:22
Elikkä millanen toi basso on? Paperilla vaikuttaa täydelliseltä:mahonkirunko, bubingakaula, neck-through yms. Millaset noi EMG:n HZ mikit ja toi 18 voltin etuaste on?

Pitänee käydä testaamassa ensi viikolla, ja hinta on sellainen, että mikäli se on hyvä, niin läteepi kotiin samantien.
Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6.
Karlsson
28.07.2004 12:15:07
Elikkä millanen toi basso on? Paperilla vaikuttaa täydelliseltä:mahonkirunko, bubingakaula, neck-through yms. Millaset noi EMG:n HZ mikit ja toi 18 voltin etuaste on?

Aivan, soittimet kannattaa hankkia juuri sen perusteella miltä ne paperilla näyttää.

EMg:t on EMG:t, toiset tykkää toiset ei.
18 voltin etuaste toimii kahdella patterilla. Tuplasti enemmän kaikkee!

Pitänee käydä testaamassa ensi viikolla, ja hinta on sellainen, että mikäli se on hyvä, niin läteepi kotiin samantien.

Paljo on pyynti? Uusi/käytetty?
Niskamies
28.07.2004 12:18:17
Aivan, soittimet kannattaa hankkia juuri sen perusteella miltä ne paperilla näyttää.

EMg:t on EMG:t, toiset tykkää toiset ei.
18 voltin etuaste toimii kahdella patterilla. Tuplasti enemmän kaikkee!

Paljo on pyynti? Uusi/käytetty?

Uusi on. Soundatan hinta on 1100, mutta saan sen sieltä kukkaroystävälliseen hintaan.
Karlsson
28.07.2004 12:21:27
Uusi on. Soundatan hinta on 1100, mutta saan sen sieltä kukkaroystävälliseen hintaan.

Älä? No on sullaki suhteet sitte.
Johannes_t
28.07.2004 12:22:01

Kävin katsastamassa Schecterin kotisivut, komian näkösiä soittimia, mutta se aloitussivun USA/militantti-hehkutus laski pisteitä aika roimasti. Pitääkö politiikka sotkea nykyään myös soittimiin? ´Tana.
Niskamies
28.07.2004 12:26:21
Kävin katsastamassa Schecterin kotisivut, komian näkösiä soittimia, mutta se aloitussivun USA/militantti-hehkutus laski pisteitä aika roimasti. Pitääkö politiikka sotkea nykyään myös soittimiin? ´Tana.

No, eipä siitä kannata välittää. On muuten komia soitin toi Schecter. Toivottavasti se on hyvä, koska hinta on sopiva.
pardy
28.07.2004 12:28:44

Ne jenkinperhanathan sotkee nykyään politiikkaa kaikkeen... Ovat "niin ylpeitä amerikkalaisuudestaan" tai jotain... Typerää touhua, sanon minä.
"Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni
Karlsson
28.07.2004 12:30:16
No, eipä siitä kannata välittää. On muuten komia soitin toi Schecter. Toivottavasti se on hyvä, koska hinta on sopiva.

Hei, jos halvalla saa nii aivan sama mimmonen surkee polttopuu ritsa se o.
Johannes_t
28.07.2004 12:36:04

No, eipä siitä kannata välittää.

Yleensä pystynkin olemaan välittämättä, tässä tapauksessa antipatiat on niin suuret, ettei varmaankaan tule Schectereillä soiteltua. Se on kuitenkin tietoinen valinta ja varsin selkeä kannanotto pistää tuollaisia tekstejä aloitussivulle...
balzary
28.07.2004 12:40:08 (muokattu 28.07.2004 12:42:36)

en tiiä tosta 6-kielisestä, mutta pari testaamaani 4-kielistä sekteriä soundatalla oli ainakin turkasen painavia. voipi rakoilla selkä pitkillä kiertueillasi.

edit: mulla on neuserissa 18v tsydeemit, ja löytyypi dynamiikkaa hienosti.
Soitan, siis olen.
Karlsson
28.07.2004 12:42:33
Yleensä pystynkin olemaan välittämättä, tässä tapauksessa antipatiat on niin suuret, ettei varmaankaan tule Schectereillä soiteltua. Se on kuitenkin tietoinen valinta ja varsin selkeä kannanotto pistää tuollaisia tekstejä aloitussivulle...

Hmm, myyntivalttina politiikka?

Nii huonoja soittimia, ettei niitä osta ku patrioottisesta velvollisuuden tunteesta joku jenkkiläinen punaniskajuntti?
v.z. dean
28.07.2004 15:07:08

Mulla on Stiletto Elite 4 (black cherry) ja se on hyvä basso. Oon tykänny tatsista, kevyt soittaa ja silleen.. Ehkä saattaisin olla myymässä, jos saisin toisenkin bassoni (Ibanez SR-405) myytyä. 5-kielinen on kuitenkin se mun juttu. Tykkään vähän paksummista kauloista kun on melko pitkät sormetkin.. http://www.schecterguitars.com/Dpro … e4-5_bass/elite4-5_bass_bch_pop.jpg
v.z. dean
28.07.2004 15:09:36

Niin... Ne HZ-mikit on EMG:n passiivinen sarja, kuten varmaan tiedätkin. Kyllä niissä on mun mielestä ihan ok saundi. En tosin ole juurikaan vertaillut erilaisia bassoja samassa tilassa samoilla kamoilla..
Bassballs
31.07.2004 11:18:40

Hyi saatana! hyi saatana!! hyi saatana!!!

..siis nuo schecterin aloitussivut!
Ihan sama mitä tekköö, hyvin männöö joka tapauksessa!
Olli
01.08.2004 15:01:46

Hyi saatana! hyi saatana!! hyi saatana!!!

..siis nuo schecterin aloitussivut!

Mä oon aika samoilla linjoilla..
:
Niskamies
02.08.2004 23:08:04
Kävin testaamassa tota, ja erittäin loistava beisi oli. Eka tsekkasin Warwickit. Corvette standard oli ihan jees(5-kielinen), ja ajattelin jopa hommata sen. 6-kielinen Corvete proline ei sopinut mulle ollenkaan. Mutta Schecter muutti mun mielipiteen, ja sen tässä hommaan piakkoin. Hyvin murisi H-kieli, ja kaikki muutkin.
Sähköbassossa on kieliä.
HC-Audio
02.08.2004 23:24:24

MIssä niskis sun pappa käy töissä :D?
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
KooMikko
02.08.2004 23:27:11

Mitäs toi nyt liittyy mihinkään? Missä sun pappas käy töissä :D?
Myy bassosi minulle, vasuri!
Niskamies
02.08.2004 23:30:55

Mä oon käynyt duunissa:D

Ja sitäpaitsi, miten vitussa mun faijan työpaikka liittyy mitenkään Schecterin bassoon? Sanotaan vaan että on esiintyvä taiteilija.
Sähköbassossa on kieliä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)