Aihe: baronin 1-vuotissynttärit
1 2
Fred Riksberg
28.07.2004 17:29:17
KUKA ON HÄN

Kuka on hän? Kuiskeko kuutamoyön, maan haltia, metsien haave?
vai lauluko laulajan rinnasta vain, ja henkeni yöllinen aave?

En tiedä.
Mut aave jos ollut hän lie, niin johtanut ei hän harhaan,
ja jos oli laulu hän rinnastain, niin lauloin ma lauluni parhaan.

Eino Leino 1898

Onnea 1-vuotiaalle Baronille
baron
28.07.2004 19:42:06

Elyseet nauttineena:

1. Kiitos kauniista sanoista.

2. Kyllä mä tiedän, että ne ovat ylisanoja, mutta siitä huolimatta niitä on ihan kiva lukea: "Kissa elää kiitoksella"

3. Oon kyllä "aina" ollut aktiivinen internetkirjoittelija, mutta nyt kaikki muut sivut ovat kyllä jääneet rauhaan. Mitä nyt joskus kurkannut tanssi.nettiin katsomassa, miten meitä kaikkia kehutaan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
sormunen
28.07.2004 20:20:22
Elyseet nauttineena:

Vuosi? No kas! Joku kuukausi neljän tienoilla voisi ottaa livenä, kun viimeksi jäi vähän lyhköseksi? Mä alotan saman tien uuden teeman: tiedätkö Marc Almondin? Just, se homo. No, ostin juuri internetteitse hänen aivan perkeleellisen hienosti sovitettuja biisejä sisältävän, lievästi pateettisen levynsä "Heart of Snow".

Venäläisiä sävelmiä venäläisin muusikoin ynnä duetoin, äänityksin ja valtaosin myös miksauksin, mutta Almondin tyylitajulla. Muun muassa "The Storks" tai niinkuin sisäpussissa sanotaan, " "The Cranes" maybe the alternative translation". Hommaa, veikkaan, että olet tarpeeksi hoopo hivataksesi!

Miksi tanssipalstalla? Miksi ei?
M.i.k.key
28.07.2004 20:26:51
Onnea vaan paljon onnea vaan! Keep on the humba!
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Kukko
29.07.2004 00:21:58

Hyvä Baro, Onnea!
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
29.07.2004 08:35:16

Vuosi? No kas! Joku kuukausi neljän tienoilla voisi ottaa livenä, kun viimeksi jäi vähän lyhköseksi? Mä alotan saman tien uuden teeman: tiedätkö Marc Almondin? Just, se homo. No, ostin juuri internetteitse hänen aivan perkeleellisen hienosti sovitettuja biisejä sisältävän, lievästi pateettisen levynsä "Heart of Snow".

Miksi tanssipalstalla? Miksi ei?

Enpä tunne, täytyypi yrittää tutustua.
Timi
29.07.2004 10:33:48
Eiku onnea!
Kyllä Baronin jutustelua jaksaa seurata!
WanhaWetäjä
29.07.2004 11:52:00

Mä luulen että kun puhutaan M-netista niin monelle tulee varmasti ekana mieleen just sä,Baron!!Hauskaa on ollut vaikka välillä vähän väännetäänkin,onnittelut,ja paljon lisää jutunjuuria kehiin :-)
C7
29.07.2004 12:58:05
Samoin kuin Poppamies, minäkin oon jostain syystä kuvitellut, että olet majaillut täällä kauemmin, kuin minä. Joka tapauksessa...monta tahtia onnea sulle!
vanha, mutta edelleen elossa!
baron
29.07.2004 13:43:17

Samoin kuin Poppamies, minäkin oon jostain syystä kuvitellut, että olet majaillut täällä kauemmin, kuin minä. Joka tapauksessa...monta tahtia onnea sulle!

Kiitos vielä kerran kaikille
Ehkäpä mä oon nopeasti "kotiutunut" tänne, johtuu varmaan siitä, että paikka on niin kovin viihtyisä.
hiltsi
29.07.2004 21:16:00
Onnea vaan baronille ja kiitos myös avusta, jota olen nuottien muodossa saanut..

Terv. reilusti yli vuoden palstalla ollut, ei niin aktiivinen kirjoittaja :)
baron
29.07.2004 23:03:19

Onnea vaan baronille ja kiitos myös avusta, jota olen nuottien muodossa saanut..

Terv. reilusti yli vuoden palstalla ollut, ei niin aktiivinen kirjoittaja :)

Mä ehkä tälle kaverijengille voin paljastaa, miks' mä oon niin "aktiivinen". Mun "siviiliduuni" on pelkkää PC:n monitoriin tuijottamista ja maailman helpoin asia on vilkaista, onko TM-palstalle ilmaantunut uusi kirjoitus, johon pitäisi ottaa kantaa.
Fuzzy Boner
29.07.2004 23:04:49
Mä ehkä tälle kaverijengille voin paljastaa, miks' mä oon niin "aktiivinen". Mun "siviiliduuni" on pelkkää PC:n monitoriin tuijottamista ja maailman helpoin asia on vilkaista, onko TM-palstalle ilmaantunut uusi kirjoitus, johon pitäisi ottaa kantaa.

meil on tavallaan sama siviiliduuni
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
jkinnun2
30.07.2004 11:38:35
Onneksi olkoon merrkipäivän johdosta eli piuhasta

Jussi
työläinen
30.07.2004 13:40:20
Paljon onnea teille, paljon onnea vaan.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
Notefix
30.07.2004 19:55:51

Oli muuten hienot synttärikemut Baronilla!
My name is Baron, Notefix Baron "
baron
30.07.2004 20:05:15

Oli muuten hienot synttärikemut Baronilla!

Kiitti, kyllä vieraillakin oli merkittävä osuus illan onnistumiseen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)