...Korkea koulutus ja rahaa kun roskaa... Tässä jonkin sorttinen alibi...:o) No ei...onneksi olokoon... |
anttitk 29.07.2004 04:41:59 | |
---|
Nojoo, laitoin vähän kärjistetysti tuon esille, ihan vaan kertoakseni, että tuo pöllitty- juttu on ihan sula mahdottomuus. Ei ne vaan ymmärtäny vittuakaan vehkeitten päälle, eikä niitä juuri kiinnostanukkaan;) Riden varmaan laitan myyntiin, että jos kiinnostuneita niin koodia tännenäin;) joo-ops.! |
Bacchus 29.07.2004 12:52:43 | |
---|
Nojoo, laitoin vähän kärjistetysti tuon esille, ihan vaan kertoakseni, että tuo pöllitty- juttu on ihan sula mahdottomuus. Ei ne vaan ymmärtäny vittuakaan vehkeitten päälle, eikä niitä juuri kiinnostanukkaan;) Riden varmaan laitan myyntiin, että jos kiinnostuneita niin koodia tännenäin;) Maksan sulle 20 egee. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
drumm 29.07.2004 17:22:41 | |
---|
Editoin tuon edellisen viestin pois. Se oli yleinen huomio eikä missään nimessä suunnattu sinulle henkilökohtaisesti. Kateellisten puheita? ;) Sanotaan vaikka niin, että ei minulla taida olla tarvetta kamojasi kadehtia. |
Bacchus 29.07.2004 21:53:00 | |
---|
Sanotaan vaikka niin, että ei minulla taida olla tarvetta kamojasi kadehtia. Ohhoh, aikamoista puhetta! Huhhuu! (hmm, mitäsmitäs..aiaiai..juu) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
anttitk 29.07.2004 22:06:06 (muokattu 29.07.2004 22:06:58) | |
---|
Sanotaan vaikka niin, että ei minulla taida olla tarvetta kamojasi kadehtia. Hyvä jos vermeet on semmoset ettei tarvi muita kadehtia, ehkä minä olenkin se kateellinen? ;) Nojoojoo, läppä läppänä. Eihän tässä nyt vakavissaan nahistella. Mutta mainittakoon, että jos mulla ois 50t euron mersu, ja naapuri sais sen 10t euroon, niin kyllä minua vituttaisi. Ihan näin yleensä. Eikä tätäkään sillä että luulisin nyt olevani ainutlaatunen ja helvetin kadehdittu jätkä. Ne nyt on kuitenkin vaan peltejä emmekä puhu mistään miljoonikkojen vermeistä, joten aivan sama. Eipähän nuo säästöt tuossa kauheita ole, olenpahan ilonen, ett sain pellit, ja vielä iloisempi että sain ne halvalla:) Tosin, vakavalla naamalla, ride paukahtaa kohta myyntiin, ei ole oikein mieleen. Jos joku osaa jonkulaista "ohjehintaa" moiselle kertoa? kitoos, ja unohtakaamme moiset nahistelut. joo-ops.! |
Olli 30.07.2004 01:39:39 | |
---|
Jos joku osaa jonkulaista "ohjehintaa" moiselle kertoa? kitoos, ja unohtakaamme moiset nahistelut. Tuolla torilla on k-custom ride 200€, joten eiköhän tuollekin voisi jotain saman suuntaista hintaa miettiä.. : |
Checkmate 30.07.2004 16:06:54 | |
---|
Nojoo, laitoin vähän kärjistetysti tuon esille, ihan vaan kertoakseni, että tuo pöllitty- juttu on ihan sula mahdottomuus. Ei ne vaan ymmärtäny vittuakaan vehkeitten päälle, eikä niitä juuri kiinnostanukkaan;) Riden varmaan laitan myyntiin, että jos kiinnostuneita niin koodia tännenäin;) Hep! Kiinnostaisko vaihto 20" K custom rideen tai Bosphoruksen 19" Traditional medium rideen? Voisin kai ostaakin sen kunhan rahatilanne ei oo näin paha tilanne, eli varmaan ihan piakkoin. Enpä tullut ajatelleeksi. |