Melkos paljon alle kymmenen olin, ku pääsin kokeilemaan setäni kaverin(Atomic Dog, Blind Alley, Rakkautta ja Rottia) kannuja ja se oli se viimenen niitti...omat oli saatava...:o) Tuon kaverin kanssa ollaan monesti juteltu innoissamme edelleen, ku kohdataan... |
Katiska 28.07.2004 23:51:27 | |
---|
Niinhän se yleensä menee, että aktiivinen harjoitteleminen alkaa vasta yli 10-vuotiaana tai myöhemmin, vaikka instrumentin omistaisi jo 5-vuotiaana.. Jepjep, mullakin on rummut ollu n. 5 vuotiaasta. En tosin tiedä olenko aloittanut aktiivista harjoittelua vieläkään... :D Ikää siis nyt 17 |
Drummer666 28.07.2004 23:58:44 (muokattu 28.07.2004 23:59:30) | |
---|
oli aika hyvä toi demi hässäkkä..... elikä juu joskus 9 vuotiaana koin "AAh" elämyksen ku kattelin jonku bäntin live taltiointia( olisko ollu Dingo) sitte siinä pienessä päässäni aattelin että "perskele määki haluu rumput" no siinä sitte säästelin rahnaa ja vähä ennen ku olin 10 vuotias niin sitte olik rahaa sen verran että sain Maxtonet ostettua ja siinä ku äitin kans saavuttiin kotio noin puol kakstoista yöllä niin siinä sitte heräs siko likka joka (joka pahaksi onnekseen nukku mun huonees sillo ku oli käymäs kotona:D)... se oli aika ihme juttu ku en ikinä suurinpiirtein nähnykkään rumpusettiä ja ns laakista sen ikäsenä sain kasattua sen setin (jos seny mitää taitoo vaatii;) ja heti alko soittaminen ja biitti meni aika äkkiä siinä samalla ku soitteli Autiotaloa ja Levotonta tuhkimoa... Ja soitto on ollu siitä lähtien aikas aktiivista parhaillaa soittelin päiväs 7-8tuntia:D nuori ja kova halu oppia... no on sentää jokku kehunu, pieni lohtu.. Mutta oli sellanen reissu että en koskaan tul unohtaamaan sitä... E:juu ja Lasku jurri on kauhee... http://www.thelyricssite.com/song/Klamydia/Takapihojen+Rockt%E4Hdet |
moderndrummer88 29.07.2004 14:48:50 | |
---|
joskus ala-asteellahan se oli, musiikintunnilla vissiin, kun pakotettiin se oli kyllä silloin kerrasta poikki, voi sitä häpeän määrää. silloin oli kyllä semmonen fiilis että ikinä en noihin musatunnilla koske. välituntisin sai sen viikon "järjestäjät" jäädä "soittamaan" lähinnä pieksämään niitä rumpuja ja hauskaa oli... No nyt sitten viime joulun alla olin soittamassa lasten kauneimmissa joululauluissa kirkossa(ei ollu muuten mikään huono keikka palkaksi saatin syödä rossossa mitä lystättiin, joten keikkapalkkioksi tuli noi 150e) ja siellä oli sitten laulamassa ja soittamassa ihmisiä siltä ala-asteelta missä ekaa kertaa rumpuja mäiskin ja kappas, ne olivat tuoneet rummut sinne jotka olivat ne samat millä olin silloin kauan sitten soittanu ekaa kertaa =) *historian siipien havinaa* että tämmöstä tällä kertaa... |
Mikael 29.07.2004 15:48:05 | |
---|
Syksyllä 1983 kun menin seitsemännelle luokalle. Innostus oli valtaisaa heti alusta lähtien... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
polytoximaniac 29.07.2004 18:13:53 | |
---|
Noin puolitoista vuotta sitten kännissä puskassa! Ja mukavaa oli : )... No ei vaan: Olen periaatteessa omistanut rummut jotain 2v asti.. Sain ne vaikka kiinnostusta ei tainnut juuri ollakkaan.. Siitä sitten kuitenkin kun mennään about 15v eteenpäin niin tuli hommattua oikeen tarkotuksella setti ja sillä tiellä ollaan (tosin eri setillä) Että tällästä... |