Aihe: Sparta-Porcelain
1
mustakaapu_3
28.07.2004 20:27:49
No niin. Enpä nähnyt tästä aiheesta topiccia, joten otetaanpa härkää sarvista. Eli sana on vapaa tämän levyn tiimoilta. Itse ostin tänään ja kuulostaa ihan hyvältä, joskaan ei ihan niin hyvältä kuin wiretap scars. Toisaalta sekin kyllä otti aikansa että wiretap scars alkoi kolahdella, mutta nyt kuuluu varmasti levyhyllyn top3:seen. Jotenkin tästä puuttui sitä munaa mitä esikoislevy on pullollaan, toivottavasti spartasta ei tule sellaista bändiä joka on tehnyt vain yhden hyvän levyn. No, en ala vielä dumaamaan yhden kuuntelukerran perusteella..
hyi helevetti, onneksi on pizzaa kotona!
konehes
28.07.2004 20:59:02
Kuulin jonkin Spartan kappaleen radiosta ja luulin sitä Cureksi. Hyvältä kuulosti.
PomppoK
29.07.2004 13:54:20 (muokattu 29.07.2004 17:28:38)

Paria biisiä radiosta kuulleena, uskoisin pitäväni tästä enemmän kuin edeltäjästään. Debyytillä se muna ei ollut kuitenkaan riittävää, joten lopputulos oli ainakin itselleni jokseenkin lattea... sellaista epämääräistä roiskimista. Pidin enemmän siitä rehellisestä 'hissuttelusta' tyyliin Collapse, rankemmat hetket olivat aivan liian At The Drive-Inia ilman samaa vimmaa ja särmää. Kliseisesti sanottuna uudet biisit tuntuivat hengittävän paremmin ja olivat selkeästi paremmin muotoutuneita eikä At The Drive-In tuntunut enää olevan taakkana.

Tänäänkö tämä siis julkaistiin? Pitänee lähteä kyselemään levykaupoista mahdollisimman pian, erittäin paljon odotuksia niiden radiobiisien pohjalta olen ehtinyt asettaa.

e: Olivat piru vie loppuneet...
"I've been busier than a one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
aleksi
29.07.2004 19:44:24
Pidin enemmän siitä rehellisestä 'hissuttelusta' tyyliin Collapse, rankemmat hetket olivat aivan liian At The Drive-Inia ilman samaa vimmaa ja särmää.

Minäkin pidin. Collapse ja Cataract ovat levyn ehdottomasti parhaat biisit. Uuden levyn biisit ovat todellakin vähän rauhallisempia, mutta eivät vaan mun korvaani lähellekkään yhtä hyviä kuin jo mainitut ekan levyn biisit.

Tänäänkö tämä siis julkaistiin?

Taidettiin julkaista jo 13pvä...
"open hands to the wind"
waldemarx
02.08.2004 13:24:42
enpä o kuullut, mut wiretappi on ihan ok.
Skate and destroy!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)