Kitaravirtuaali 21.07.2004 21:52:05 (muokattu 21.07.2004 21:57:31) | |
---|
Niin, mikä siinä on että joillain naisilla täytyy olla pitkät kynnet? Ihan kivaltahan ne toki näyttävät, mutta niin tekevät myös lyhyet kynnet vähäisenkin hoidettuna. Ihmettelin vain tässä yksi päivä, että mitä se hameväki kiduttaa ihteään näillä pitkillä kynsillä. Ainakin minun tuntemani "pitkäkyntiset" ovat sitten koko ajan nillittämässä kun joku kynsi lohkeaa/menee poikki/murtuu. Aina käy mielessä sitten kysyä, että mitä helvettiä te niillä pitkillä kynsillä, kun ei niistä näytä olevan mitään muuta kuin haittaa. Näin miehen näkökulmasta voin sanoa, ettei pitkillä tai lyhyillä kynsillä ole ainakaan minun silmääni mitään niin suurta ulkonäkömerkitystä. Nätissä tytössä on nätti käsi, ja kyllä siinä menevät melkein minkälaiset kynnet vain. Kertokees nyt mikä niissä viehättää. E: Päästäänkö tässä taas tähän naisten haluun näyttää parhaimmaltaan joka tilanteessa? Mikäs siinä, mutta hellittäkää immeiset välillä. Saa sitä hieman arkisemmaltakin näyttää, ei ne miehet aina sitä katso. Eikä itseäkään varten tarvitse aina meikata yms. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
Cup 21.07.2004 23:14:51 | |
---|
Pyh, minua ei vois mun kynsipolitiikka vähempää kiinnostaa. Välillä aina lyhentelee niitä, jotta pianoa pystyy soittamaan, muu ei paljoa kiinnosta. Miten kukaan kestää semmosien korppikotka kynsien kanssa olla? |
Leper 22.07.2004 19:02:03 | |
---|
Pitkillä kynsillä on hyvä kaivaa nokkaa,ei mitään muuta hyötyä. |
Jenka 22.07.2004 23:28:30 | |
---|
Pitkät kynnet - ei yhtään mun juttu. Muutenkin mun kynnet on aika luonnolliset, en siis juuri lakkaile tai muuta. Lyhyet kynnet on nätimmät ja käytännöllisemmät. Pitkät kynnet ja piikkikorkokengät kuuluvat samaan kastiin, ja sanon niille "kiitos EI". En mäkään ymmärrä niitä joille joku niinkin pieni asia kuin kynnet on elämän tärkeimpiä asioita... Olet joko oikeassa tai vasemmassa. |
Cup 23.07.2004 10:20:45 | |
---|
Pitkillä kynsillä on hyvä kaivaa nokkaa,ei mitään muuta hyötyä. Eikös pitkät kynnet juuri haittaa nenän kaivamista? Siis kun nehän tekee kipeää. ;) |
GuitarMonster 23.07.2004 12:08:59 | |
---|
Eikös pitkät kynnet juuri haittaa nenän kaivamista? Siis kun nehän tekee kipeää. ;) Riippuu nenästä. |
Zarmo 23.07.2004 13:12:40 | |
---|
Miekin aina surkuttelen kynnen halkeamista. Niillä voi näet soittaa kitaraa. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
seitikki 23.07.2004 21:38:44 | |
---|
Lyhyet kynnet on oltava! Just aamulla leikkasin taas ku rupes vaivaamaan... Pitkät kynnet takertuu kaikkialle, ei voi soittaa pianoa, ei laittaa hiuksia, pukeminen vaikeutuu, riisuminen vaikeutuu!, satiinilakanoissa ja silkkipyjamas on vaikea nukkua,... ei voi tiskata, ei laittaa ruokaa, ei leikkiä hiekkalaatikolla eikä treenata,... Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
tuomittu 24.07.2004 01:38:46 | |
---|
Mutta on parempi raapia, jos kutiaa! Ja siksi välillä harmittaa, että minulla on lyhyet kynnet. Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
-memmu- 24.07.2004 17:18:41 | |
---|
Lyhyet kynnet on oltava! Just aamulla leikkasin taas ku rupes vaivaamaan... Pitkät kynnet takertuu kaikkialle, ei voi soittaa pianoa, ei laittaa hiuksia, pukeminen vaikeutuu, riisuminen vaikeutuu!, satiinilakanoissa ja silkkipyjamas on vaikea nukkua,... ei voi tiskata, ei laittaa ruokaa, ei leikkiä hiekkalaatikolla eikä treenata,... kyllä pitkillä kynsillä voi tehdä tuota kaikkea ihan ongelmitta. se on myös tottumiskysymys. joskus muinoin leikkasin kyntesi täysin lyhkäsiksi ja kaikki tuntui aivan oudolta. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Kapina 24.07.2004 18:05:48 | |
---|
Bassoa on paha soittaa pitkillä kynsillä. Ei niistä ole kuin haittaa muutenkaan. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
seitikki 24.07.2004 19:43:28 | |
---|
kyllä pitkillä kynsillä voi tehdä tuota kaikkea ihan ongelmitta. se on myös tottumiskysymys. joskus muinoin leikkasin kyntesi täysin lyhkäsiksi ja kaikki tuntui aivan oudolta. niin tuollaiset tavalliset ihmiset, mutta minä en voi. Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Mulla on ihan suht´ pitkät kynnet.Tai no joutuuhan niitä välillä leikkelemään kun ei ne koulussa oikein tykkää(elintarvike alalla kun olen).Niin,mulla taitaa olla sen verran paksummat kynnet etteivät lohkeile.Ja onhan niistä hyötyä..saa avattua erinäisiä asioita helposti esim.videokotelot.Sitten löytää teippirullasta kadonneen pään. Ja kitaraa soittaessa ei tarvii plektraa kun kynnet hoitaa sen osion. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
hanuristi 30.07.2004 04:28:10 | |
---|
Mie oon tottunu elelemään pitkäkyntisenä, mutta sähläri kun olen, ne katkeaa aina.Ihan sama, kynsiä ne vaan on. "Sä oot Jenni aika tyhmä"- siskoni
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
peltikojootti 03.08.2004 10:05:25 | |
---|
Ihmettelin vain tässä yksi päivä, että mitä se hameväki kiduttaa ihteään näillä pitkillä kynsillä. Ainakin minun tuntemani "pitkäkyntiset" ovat sitten koko ajan nillittämässä kun joku kynsi lohkeaa/menee poikki/murtuu- Kertokees nyt mikä niissä viehättää. Itse olen elänyt melkein koko elämäni pitkillä kynsillä, ja kitumukseksi sitä en voi sanoa. Se on vain oma mieltymys, kuten viinankin suhteen,toinen tykkää kaljasta ja toinen siideristä. Kyllä minuakin ihmetyttää ne "pitkäkyntiset" jotka valittavat kynsien lohkeilemisesta, miksi ne silloin niitä väkisin kasvattavat? Kynnet eivät saa olla este elämiseen, joten toisille ne ei todellakaan sovi, jos ei pysty pukemaan vaatteita päälleensä. Itse en ole tuota ongelmaa huomannut, tai en oikeastaan minkäänlaista ongelmaa. Päin vastoin paljon positiivisia puolia pitkistä kynsistä kertyy. Mikä voisi olla ihanampaa kun kaivella paskaisia kynnenalusia junassa :) Ne ovat vain niin näppäränt, "joka naisen oma linkkuveiti setti kätevästi mukana" Päästäänkö tässä taas tähän naisten haluun näyttää parhaimmaltaan joka tilanteessa? Mikäs siinä, mutta hellittäkää immeiset välillä. Saa sitä hieman arkisemmaltakin näyttää, ei ne miehet aina sitä katso. Eikä itseäkään varten tarvitse aina meikata yms. Ei, ei, ei. Olet asian ymmärtänyt väärin. Tai no riippuu ihan naishenkilöstä. Ja meikkaamiseen kun nyt päästin, itse henkilökohtaisesti en miesten takia juurikaan meikkaile, liikun ulkona niin naturena kuin meikitkin naamassa. Se on vain toisinaan kiva laittautua, tulee hyvä olo kun peilistä ei morjensa se arkinen minä.. Ihan sama kun ostaa uusia kuteita ja laittaa ne ylleensä ensimmäistä kertaa on vähän sellainen hyvä ja siisti olo. Ei aina näytä kaatopaikalta heränneeltä.. huh, huh.. pitäisi kai jatkaa töiden tekemistä, tuli ehkä liikaakin kirjoitettua ja taisteltua kynsien puolesta. hinkataaks hampaita?? |
Paddle 03.08.2004 22:19:30 | |
---|
Pitkät kynnet on yksinkertaisesti kiihottavia, koska ne ovat vaarallisia. Kyllä niillä osaava tyttö saa minkä tahtonsa tahansa läpi :) Itsekin olen tyttösille sanonut että leikkaa nyt hyvä ihiminen kynnet, nuohan on tiellä joka paikassa. Mutta ei kait siinä jos niitten kanssa pärjää ja pystyy elämään, kyllä ne ihan itsepuolustusvälineistä käyvät ja onhan niistä hyödyksikin. |
Kitaravirtuaali 04.08.2004 09:51:27 | |
---|
Itsekin olen tyttösille sanonut että leikkaa nyt hyvä ihiminen kynnet, nuohan on tiellä joka paikassa. Mutta ei kait siinä jos niitten kanssa pärjää ja pystyy elämään, kyllä ne ihan itsepuolustusvälineistä käyvät ja onhan niistä hyödyksikin. Jep, ei siinä mitään jos pärjää niiden kanssa. Mutta väistämättä tulee mieleen, että miksi kiusaa itseään jos koko ajan ollaan poraamassa kun kynsi lohkeaa tai menöö katki. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?" |
Zarmo 04.08.2004 12:33:40 | |
---|
Mutta väistämättä tulee mieleen, että miksi kiusaa itseään jos koko ajan ollaan poraamassa kun kynsi lohkeaa tai menöö katki. No kun sit ei voi soittaa kunnolla. Anteeksi, asian vierestä ehkä. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
Kitaravirtuaali 04.08.2004 21:48:42 | |
---|
No kun sit ei voi soittaa kunnolla. Anteeksi, asian vierestä ehkä. Niin no, en nyt soittajaneitosia tarkoittanut vaan ihan yleisellä tasolla. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?" |
pyro 06.08.2004 11:51:44 | |
---|
mullakin ne vaan kasvaa enkä sitten jaksa leikata...lakkailen niitä melkein aina... mun mielestä pidemmät on nätimmät tiedä sitten miksi... ei lyhyissäkään mitään vikaa ole... ällöttää kun kaverini syö kynsiään... "sepäs loppui lyhyeen" sanoi muumipeikko kun jalkoihinsa kurotti |