leather rebel 28.07.2004 09:28:50 (muokattu 28.07.2004 09:29:08) | |
---|
Hah hah. Vahvistaa käsitystäni siitä että tervejärkinen ihminen ei voi olla uskovainen. Kyllä voi. Mulla on monia uskovaisia kavereita, jotka ovat aivan tervejärkisiä. Kiihkoilijat on sitten asia erikseen. Eihän hevaritkaan voi olla tervejärkisiä kun ajattelee jotain Jarno Elgiä, noin niinku esim. Vai kuinka? "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Super-Jari 28.07.2004 10:53:31 | |
---|
Eihän hevaritkaan voi olla tervejärkisiä kun ajattelee jotain Jarno Elgiä, noin niinku esim. Vai kuinka? Jarno Elg olikin meidän kaikkien hevikuuntelijoiden puolestapuhuja. Me kaikki heviä kuuntelevat haluamme oikeasti tehdä samoin kuin Jarno teki koska musiikimme pakottaa meidät. |
leather rebel 28.07.2004 11:17:54 | |
---|
Jarno Elg olikin meidän kaikkien hevikuuntelijoiden puolestapuhuja. Me kaikki heviä kuuntelevat haluamme oikeasti tehdä samoin kuin Jarno teki koska musiikimme pakottaa meidät. Toi mun kommentti oli vastaus Heart Of Steelille, joka sanoi ettei uskovainen voi olla tervejärkinen. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Super-Jari 28.07.2004 11:32:09 | |
---|
Toi mun kommentti oli vastaus Heart Of Steelille, joka sanoi ettei uskovainen voi olla tervejärkinen. Jep, ja minä vastasin sulle meidän kaikkien rock ja heavymusiikin kuuntelioiden kannalta. |
leather rebel 28.07.2004 12:05:23 (muokattu 28.07.2004 12:07:33) | |
---|
Jep, ja minä vastasin sulle meidän kaikkien rock ja heavymusiikin kuuntelioiden kannalta. Kuuntelen itsekin heviä. Muiden muassa Death ja Morbid Angel kuuluvat suosikkeihini. Kävi vaan vituttamaan toi stereotypiointi, että uskovainen ei voi olla täysijärkinen. Kyllä voi. Kiihkoilijat ovat asia erikseen. Ovatko kaikki muslimit terroristeja? Pointtini oli että yhtä hyvin voisi väittää että kaikki hevarit ovat paloittelumurhaajia. Menikö nyt viimeinkin jakeluun? "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Heart Of Steel 28.07.2004 13:50:09 | |
---|
Kävi vaan vituttamaan toi stereotypiointi Oli vaan pakko counter-stereotypioida tuota lehtijutun stereotypiointia. "Nobody tells a Man how to play." |
leather rebel 28.07.2004 14:02:16 | |
---|
Oli vaan pakko counter-stereotypioida tuota lehtijutun stereotypiointia. No, sarkasmi on vaikea laji. :) "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Nyar 28.07.2004 19:29:47 | |
---|
Niinpä kait sekoilijoita on suomessa vielä 60-70 lukujen jälkeen hehheehee! Rock-musiikki aiheuttaa aseista kieltäytymistä? Ei oo tainnu ukko kuulla Mannovaaria... UPDATED 28.8.2004. |
Rock-musiikki aiheuttaa aseista kieltäytymistä? Ei oo tainnu ukko kuulla Mannovaaria... Kuuntelen Manowaria ja olen aseistakieltäytyjä, näiden välillä on kyllä selvä linkki! Että kyllä hän tietää, mistä puhuu.
Long = progressive = good
|
pakokauhu 30.07.2004 15:48:32 | |
---|
"Kuka lasia liikuttaa?" on saksalainen, oiskohan se kirjoittaja ollut joku David Zimmer tai en muista, nuorisokirja pojasta joka lukioon mentyään joutuu mustaan nahkaan pukeutuvan ja Slayeria kuuntelevan pahisporukan pauloihin.Ikimuistoisia repliikkejä Reign in bloodista lähtien! "Perfectionist" is mostly an eufemism for a pain in the ass. |
Bassballs 31.07.2004 11:43:43 | |
---|
No jos ruvetaan tätä aihetta repostelemaan, niin näkökulmat kukkikoot minun puolestani. Pitäisikö kaiken journalismin olla samasta tuubista puristettua? Mieluummin vaikka ylilyövää tunteen paloa kuin muka-neutraalia muka-objektiivisuutta (jota ei oikeasti ole olemassakaan - valtamedian tarkasti varjelema salaisuus). Tulisieluista sentään selvästi näkee, millä asialla he ovat, minkä vuoksi he ovat huomattavasti vähemmän vaarallisia kuin kaiken maailman pepsodenthymyilijät, jotka eivät vahingossakaan paljasta todellisia päämääriään. Ehkä se on enemmän Voiman lukijoiden vika, että en pidä lehdestä. Liika paasaaminen ja valistaminen lehden puolesta on tehnyt tehtävänsä. Joka kerta, kun kuulen nimen 'Voima', näen silmissäni sen muka-maailman pelastaja muka-hipin, joka on samaistunut Voiman mielipiteisiin ja opetellut ulkoa lehden joka ikisen otsikon, mainoksia myöten. Ehkäpä samasta syystä aina kun luen Voimaa, kuulen päässäni sen saman pilvipartiolaisen äänen, joka "objektiivisien" näkökulmiensa kanssa esittää yliviisasta hyväntekijää syöttämällä minulle sivistyssanoja, joiden merkitystä ei itsekään ymmärrä. Uskon että Voima on hyvällä/oikealla asialla, mutta minussa asuva pieni pohjanmaa ei tykkää heidän tyylistään. Ihan sama mitä tekköö, hyvin männöö joka tapauksessa! |
ICE 31.07.2004 13:33:54 (muokattu 31.07.2004 13:34:13) | |
---|
Onko tässä nyt järkeä? |
pierumooses 01.08.2004 12:36:13 | |
---|
http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/ tällä jtkällä on ainakin vilkas mielikuvitus, teki kaks 43 minuuttia kestävää nauhotusta missä se kertoo kuinka rock n' roll on saatanallista musiikkia saattaapi olla wanha. "Viimeeks oli yhtä hauskaa, kun anopin tissit jäi mankelin väliin."- |
Super-Jari 01.08.2004 12:56:40 | |
---|
Kuuntelen itsekin heviä. Muiden muassa Death ja Morbid Angel kuuluvat suosikkeihini. Kivaa Kävi vaan vituttamaan toi stereotypiointi, että uskovainen ei voi olla täysijärkinen. Kyllä voi. Kiihkoilijat ovat asia erikseen. Ovatko kaikki muslimit terroristeja? Ovat. Pointtini oli että yhtä hyvin voisi väittää että kaikki hevarit ovat paloittelumurhaajia. Tottahan se on. Menikö nyt viimeinkin jakeluun? No en tiijä, kato. |
Tellervo 02.08.2004 11:39:54 | |
---|
Uskon että Voima on hyvällä/oikealla asialla, mutta minussa asuva pieni pohjanmaa ei tykkää heidän tyylistään. Kaikissa meissä asuu pieni pohjanmaa, ja hyvä niin. Tai sanotaanko että "asukoon". Epäily on tervettä. Itse en ole lukemissani Voiman kirjoituksissa huomannut erityistä paasaamis- tai jeesusteluasennetta, mutta enpä toisaalta ole lukenutkaan kuin valikoiden. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |