MV 27.07.2004 18:29:38 | |
---|
Mitä helvettiä tekee jonkun kuolasella pullolla? Vastaappa ben ihan rehellisesti että jos kerry king nakkaisi juomapullonsa jäähyväiskiertueen keikalla sinua päin ja saisit kiinni, etkö edes harkitsisi pitävänsä sitä? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Akiman 27.07.2004 18:36:31 | |
---|
Vastaappa ben ihan rehellisesti että jos kerry king nakkaisi juomapullonsa jäähyväiskiertueen keikalla sinua päin ja saisit kiinni, etkö edes harkitsisi pitävänsä sitä? Kerry King > Alexi Laiho :) SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Defrayer 27.07.2004 18:46:46 | |
---|
Kerry King > Alexi Laiho :) Idolinsa kullakin? Kyllä minäkin tuon pullon olisin pitänyt (mutta en ehkä juonut pohjia :). "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Deranged 27.07.2004 19:55:14 | |
---|
Idolinsa kullakin? Kyllä minäkin tuon pullon olisin pitänyt (mutta en ehkä juonut pohjia :). Henkilönpalvonta saa täällä järjettömät mittasuhteet. Ei siinä mitään, senkun keräätte rojua jos kiinnostaa. Ennemmin ite ottaisin jotain hyödyllistä kuten vaikka ehjän parin rumpukapuloita, kaappipiuhan tai vaikka pari logolla varustettua plektraa. No, saahan siitä pullosta edes pantin jos ei muuta. |
Unworthy Knight 27.07.2004 20:21:33 | |
---|
Henkilönpalvonta saa täällä järjettömät mittasuhteet. Ei siinä mitään, senkun keräätte rojua jos kiinnostaa. Ennemmin ite ottaisin jotain hyödyllistä kuten vaikka ehjän parin rumpukapuloita, kaappipiuhan tai vaikka pari logolla varustettua plektraa. No, saahan siitä pullosta edes pantin jos ei muuta. Aletaan vaan palvoon miksaajia ja roudareita. Saadaan vähintään Jeesus-teippiä. PA-vehkeet on tähtäimessä. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Viceroy 28.07.2004 12:05:43 | |
---|
Kertokaapas mikä pändi veti lauantaina, siinä viiden aikoihin You Could Be Minea? Olin siinä jäätelökiskalla kuuntelemassa. Twilightning. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Ben_D 28.07.2004 12:43:22 | |
---|
Vastaappa ben ihan rehellisesti että jos kerry king nakkaisi juomapullonsa jäähyväiskiertueen keikalla sinua päin ja saisit kiinni, etkö edes harkitsisi pitävänsä sitä? JAA JUOMAPULLON?? No en helvetissä. Mitä mä teen tyhjällä juomapullolla vaikka olis itsensä Randy Rhoadsin tai Elviksen heittämä. Rajansa kaikella. |
Akiman 28.07.2004 14:07:08 | |
---|
JAA JUOMAPULLON?? No en helvetissä. Mitä mä teen tyhjällä juomapullolla vaikka olis itsensä Randy Rhoadsin tai Elviksen heittämä. Rajansa kaikella. Itse ottaisin kyllä kumman tahansa ja myisin ylifanaattisille ihmisille ylihintaan. SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Kassu 28.07.2004 16:41:33 | |
---|
JAA JUOMAPULLON?? No en helvetissä. Mitä mä teen tyhjällä juomapullolla vaikka olis itsensä Randy Rhoadsin tai Elviksen heittämä. Rajansa kaikella. Ookkona ny ihan tyhmä. Mä ainakin ottaisin. Kerran mietin, että jos Zakk Wylde heittäisi mulle bissen, joisinko sisällön vai säästäisinkö sen? |
Ookkona ny ihan tyhmä. Mä ainakin ottaisin. Kerran mietin, että jos Zakk Wylde heittäisi mulle bissen, joisinko sisällön vai säästäisinkö sen? No ihan miten haluatte. Mielestäni olen kaikkea muuta kun tyhmä jos en ota hikistä ja räkästä juomapulloa. Ottasitte varmaan Kerry Kingilta vaikka paskapaperin jos olis pyyhkinyt perseensä sillä ja paperissa olis Slayerin logo. |
KTR 28.07.2004 17:14:19 (muokattu 28.07.2004 17:14:55) | |
---|
Tälle aiheelle kannattaisi tehdä jo oma ketjunsa, mutta sanotaan: Henkilöpalvonta on mielestäni todella vammaista puuhaa. Tavallisia ihmisiä ne muusikotkin on. Ne vaan tekee sen oman juttunsa välillä aika hyvin, vähän niinkuin vaikka teidän naapuri voi olla huippuluokan puuseppä. Mutta säästäisittekö kuitenkaan sen teidän naapurinne vanhaa juomapulloa? Huono vertaus, mutta jotain sinnepäin mitä mieltä itse olen asiasta. Vai kuvittelevatko jotkut tosiaan, että he saavat osan artisistin "ylivertaisuudesta" itselleen omistamalla jotain tämän vanhoja kalsareita tjms. Naurettavaa! Tuollaisilla esineillä ei kyllä itsessään mitään arvoa, mutta tietysti muistoina jostain hyvästä keikasta ne on ok. Silti kuitenkaan ei pidä palvoa jonkun muusikon vanhaa paskapaperia. |
hognabbt 28.07.2004 18:35:45 | |
---|
joo..no se on ihan ittestään kiinni toi esineitten keräily...maksaisittekö 28000€ jalkapallosta jonka David Beckham potkaisi maalin ohitte? Aika hurjaa, mutta toisaalta erittäin naurettavaa. Mitä opimme tästä...kannattaa käydä kattomassa jalkapalloa???? ;) |
unorthodoxxx 28.07.2004 19:39:28 | |
---|
joo..no se on ihan ittestään kiinni toi esineitten keräily...maksaisittekö 28000€ jalkapallosta jonka David Beckham potkaisi maalin ohitte? Aika hurjaa, mutta toisaalta erittäin naurettavaa. Mitä opimme tästä...kannattaa käydä kattomassa jalkapalloa???? ;) Niimpä. Kyllä mä sen pitäisin, mutta en ostaisi. Paitsi jos saisin johonkin järkevään hintaan. Kyllä mä varmaan kahrella kympillä ostasin, sikäli ku hinta se ei ole juurikaan enemmän ku tavallisen jalkapallon... Mutta paljon sen yli en menisi. Tuskin Litti on ihan samanlainen stara kuin Beckham, mutta maksaisikohan joku Litmasen nimmarilla varustetusta pallosta jotain? Semmoinen löytyis. |
methanol88 28.07.2004 22:02:59 | |
---|
Niimpä. Kyllä mä sen pitäisin, mutta en ostaisi. Paitsi jos saisin johonkin järkevään hintaan. Kyllä mä varmaan kahrella kympillä ostasin, sikäli ku hinta se ei ole juurikaan enemmän ku tavallisen jalkapallon... Mutta paljon sen yli en menisi. Tuskin Litti on ihan samanlainen stara kuin Beckham, mutta maksaisikohan joku Litmasen nimmarilla varustetusta pallosta jotain? Semmoinen löytyis.
Mitä helvettiä...Otsikossa luki jotain Tuskasta, mutta nyt täällä puhutaan litmasen palloista sun muuta!! Ihme juttu. Jatkakaa toki. Koko ajan jano! |
Kassu 29.07.2004 19:12:30 | |
---|
Mitä helvettiä...Otsikossa luki jotain Tuskasta, mutta nyt täällä puhutaan litmasen palloista sun muuta!! Ihme juttu. Jatkakaa toki. Niinpä. Mua kiinnostaisi kovasti tietää että mikä bändi veti lauantaina viiden maissa You Could Be Minea, olin jäätelökioskilla kuuntelemassa. Eioo vastausta kuuluna. |
Phobophile 29.07.2004 19:15:31 | |
---|
Niinpä. Mua kiinnostaisi kovasti tietää että mikä bändi veti lauantaina viiden maissa You Could Be Minea, olin jäätelökioskilla kuuntelemassa. Eioo vastausta kuuluna. ---- Kertokaapas mikä pändi veti lauantaina, siinä viiden aikoihin You Could Be Minea? Olin siinä jäätelökiskalla kuuntelemassa. Twilightning. Love Subverted, Lust Perverted |
Tietokone 20.04.2007 23:02:36 | |
---|
Joo kyllä odotan eniten tota Nasumia ja IMpaledia |
Akiman 21.04.2007 02:40:23 | |
---|
Joo kyllä odotan eniten tota Nasumia ja IMpaledia Taidat olla kolme vuotta myöhässä? PS. Mieszko on kuollut. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: Porcupine Tree, Brother Firetribe, Cannibal Corpse ja Dauntless :: |
rc 21.04.2007 05:25:28 | |
---|
Lukkoon. Heti. Peace, love & death metal |
Torniojaws 21.04.2007 09:58:02 | |
---|
Järkevää nostaa 3 vuotta vanha topikki kun uudempi, tulevasta Tuskasta kertova palsta on ollut jo hyvän aikaa näkyvillä. |