Aihe: auttakaaa mä haluun bändin!!
1
Wolffie
28.07.2004 12:04:23 (muokattu 28.07.2004 12:30:26)
Wanted palstalle nämä!!!
Bannia ja lukko päälle.

Niin.. no.. olihan tuo aika surkeasti muotoiltu tosiaan eli sen puolesta voisi lukita...

Mutta siis olikos tämä vaan siis joku bändinhaku-ilmoitus (Wanted-palsta -->) vai pitikös auttaa jossain bändiin liittyvissä asioissa, kuten miten valmistautua bändiharjoitteluun ym. (tämä palsta) ? Jos siis tarvitset neuvoja harjoittelusta bändiä varten niin kysy pois, muulloin tuo wanted palsta parempi :)
No jaa...
Chemo
28.07.2004 12:19:20

Mun mielestäni aloittelijat-palstalle kirjoittavia 11-vuotiaita ei tarvitse bannata.

Kysyjälle: tosiaan kokeile selata tämän Muusikoiden.netin Wanted-palstaa (etusivun vasemmasta reunasta löydät linkin sinne). Sieltä se bändi voi löytyä.

Jos vastaat johonkin ilmoitukseen, tai vaikka laitat sellaisen sinne itse, kannattaa sinun tuoda julki mahdollisimman selvästi se, mitä haluat tehdä: tuo julki mitä instrumenttia aikoisit soittaa (ja/tai laulaa), minkälaista musiikkia mieluiten soittaisit, mitä toivot/edellytät muilta bändiläisiltä jne. Äläkä unohda tuoda julki kaikkea sitä mitä osaat - itsensä mainostaminen ei ole kiellettyä! Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty - joskus jopa enemmän.

Toki voit löytää soittajia lähipiiristäsikin, ja perustaa heidän kanssaan bändin. Tällaiseen antaisin sellaisen vinkin, että kannattaisi alussa sopia kaikista asioista mahdollisimman tarkkaan: kuka soittaa mitäkin, minkälaista musiikkia soitatte jne. Mutta älkää unohtako touhustanne huumoria.

Joskus käy niinkin, että sopivaa porukkaa ei heti löydykään. Sellaisessa tilanteessa ei kannata huolestua: ainahan voit valmistautua tulevaan bänditoimintaasi opettelemalla erilaisia asioita.

Onnea ja menestystä bändinhakuun!
Ramalamadingdong.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)