baron 28.07.2004 08:37:20 (muokattu 28.07.2004 08:54:27) | |
---|
Olen kirjautunut M-nettiin päivälleen vuosi sitten eli tänään on nimimerkkini 1-vuotissynttärit. Olin muutamaa päivää aikaisemmin löytänyt sivut ja lueskellut niitä, kunnes rohkaistuin tulemaan mukaan. Saavutukset: Olet kirjoittanut keskusteluun 5612 kirjoitusta ja aloittanut 69 uutta aihetta, joihin on kirjoitettu yhteensä 2486 vastausta (keskimäärin 36 per aihe). Tästä tulee keskimäärin 15 kirjoitusta/päivä ja olen hyvinkin paljon ollut internetin ulottumattomissa. Pääasiassa olen viihtynyt genreni takia TM-palstalla ja "työkaluni" takia koskettimet palstalla. Ensimmäinen threadini TM-palstalla oli aina ajankohtainen "Millä soittaja elää". Aluksi kuvittelin, että täällä käy vain jotkut vasta-alkaja harrastelijat, mutta nyt olen oppinut, että meitä on joka lähtöön pitkän linjan huippuammattilaisiin asti. Olen itse oppinut kovin paljon soittamisesta ja keikkailusta. Kaikenlaisiin soittamiseen liittyviin ongelmiini olen saanut nopean ja asiantuntevan avun. Olen sitten vastalahjaksi yrittänyt mahdollisuuksieni mukaan auttaa muita, kun joku kysyy niin helppoa asiaa, että minäkin tiedän vastauksen. Olen saanut hyvin runsaasti uusia ystäviä, osan olen jopa tavannut luonnossa lukuisten "kirjeystävien" lisäksi. Vihamiehiä en koe saaneeni yhtään, pienet palstalla käydyt yhteenotot on sovittu moneen kertaan joko julkisesti tai privaatisti tai sekä että. Lisäksi ei niitä mitenkään erikoisesti ole syytä välttää, ne piristävät kovasti keskustelua, kun muistamme että nimimerkit/roolihahmothan siinä vain yhteen ottavat. Kiitos teille kaikille tästä vuodesta, otan illalla pienet kuohuviinit merkkipäiväni kunniaksi ja ajattelen teitä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
poppamies 28.07.2004 08:43:44 (muokattu 28.07.2004 09:14:52) | |
---|
Onnea synttärisankarille! Jostain syystä olen aina kuvitellut että olit olemassa paljon ennen minua ;) "G-strings are for strippers" |
Notefix 28.07.2004 09:09:57 | |
---|
Aaah, täällä on siis Baronin vastaanotto! Onnea!! Vaikea uskoa että vasta vuoden olet täällä ollut. My name is Baron, Notefix Baron " |
pekkajau 28.07.2004 09:20:17 | |
---|
Onnittelut baronille! Jatka vaan samalla humaanilla linjalla kuin tähänkin asti! t.pj Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Ukko 28.07.2004 10:06:12 | |
---|
Saavutukset: Olet kirjoittanut keskusteluun 5612 kirjoitusta ja aloittanut 69 uutta aihetta, joihin on kirjoitettu yhteensä 2486 vastausta (keskimäärin 36 per aihe). Ala kansanedustajaksi :( |
Fuzzy Boner 28.07.2004 10:19:26 | |
---|
Ala kansanedustajaksi :( Ei baronin tarvitse... Onnea täältäkin! Huomenna otetaan sulle yhet ja toisetkin! |
Ossi 28.07.2004 10:56:21 | |
---|
Oho. Minustakin tuntuu, ilmeisesti miehen aktiivisuudesta johtuen, että olis keikkunut palstoilla jo pidempäänkin. Onnea! "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
isojussi 28.07.2004 11:36:30 (muokattu 28.07.2004 11:36:50) | |
---|
> Kröhömmmm < Arvoisa juhlakalu, rakkaat Mnettiläiset, hyvä juhlaväki. Kun luin Hra Baronin juhlapäivästä, palautui mieleeni elävästi juuri tuo hänen mainitsemansa ensimmäinen keskustelunavaus ja se, miten paljon tunteita ja kiivasta keskustelua se meissä herättikään. Samanlainen linja on myös jatkunut hänen myöhemissä kirjoituksissaan, joista tunteen palon, asialle omistautumisen ja rakkauden musiikkiin lisäksi on kuvastunut elämänkokemuksen ja sivistyksen määrä sekä se miten ehkä yllättävänkin vanha sielu tällä kollegallamme on - mitenkään liittymättä hänen fyysiseen ikäänsä, joka jääköön tietämättömille arvoitukseksi. Haluaisinkin nyt kohottaa arvoisalle herra Baronille maljan, kiittää häntä tähänastisesta, meitä muita niin kovasti innoittaneesta panostuksestaan tällä foorumilla sekä toivoa jatkossakin vähintään yhtä vahvaa osallistumista tähän rakkaaseen foorumiinne. Vaikka tämä kai olisi ollut ehken MNetin henkilökunnan tehtävä, niin: ONNEA JA SKOOL! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Baron on meidänkin "ryhmän" isä. Children Of Baron on vahvempi kuin koskaan!!! Huomenna vietämme siis faijamme 1-vuotissynttäreitä Helsingissä. |
Rantsu 28.07.2004 11:57:55 | |
---|
Paljon onnea Baronille! Olis tää m-netti kyllä paljon tylsempi paikka ilman sua! Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
kuunsirppi 28.07.2004 12:18:39 | |
---|
Tämä päivä nyt kirkkaana koittakoon, juhlapäivä tää sinulle on. Ikimuistoinen siitä myös tulkoon, arki kauaksi pois unhohon. Tänä päivänä onnea toivotan, sulle lauluni tään omistan. Saanhan sinulle lahjani antaa, onnenkukkaset näin ojentaa! |
Martso 28.07.2004 12:21:50 | |
---|
Jesh! Onneksi olkoon Baron! Hylkiöstä sankariksi oman päänsä pitäen :) Hienoa! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
klunssila 28.07.2004 12:34:16 | |
---|
Onnea, onnea baron! Jatketaam samaan malliin, susta on ollut apua monestikin. Seuraava teksti on omistettu koko Children of Baronin perheelle: "Hymyillen, tietäen katseet yhtyvät nyt. Vain me tunnemme sen. On matkan pää liittomme tää, syy m-nettiläisten" (Metsäkukkia) |
Tankoprinssi 28.07.2004 13:29:17 (muokattu 28.07.2004 13:30:05) | |
---|
Onnittelee, kiittää ja kumartaa, toivoen paljon lisää aktiivisia Mnet vuosia sinulle Baron. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Neljä Ruuvia 28.07.2004 15:34:06 | |
---|
Neljä Ruuvia onnittelee vanhaa taistelukumppania ja nostaa illalla ehkä tuopin Baronin kunniaksi. |
Eddy 28.07.2004 15:39:13 | |
---|
Onnittelut täältäkin! Koskettelen soittimia... |
Sandy 28.07.2004 15:52:49 | |
---|
Opekin onnittelee herra Paroonia ja pahoittelee, että jääpi nuo huomiset juhlat väliin! Tavataan toivottavasti myös reaalimaailman puolella syssymmällä. :) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
R.Syke 28.07.2004 16:02:47 | |
---|
-Ruohonjuuritaso onnittelee aatelismiestä. Elämällänne on ollut tarkoitus. |
oizo 28.07.2004 16:14:39 | |
---|
Onnea myös täältä suunnalta baronille. :) Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Max 28.07.2004 17:14:09 | |
---|
Onnea myös tältäsuunnalta saavutuksien johdosta!!! HUMPPA TULEE....OTA KOPPI |