Defrayer 26.07.2004 20:06:24 | |
---|
Vaihtaakohan hän kadulla kävellessään kadun puolta mikäli rokkari tulee vastaan? Totta toki, ja saa sydänkohtauksen jos mustiinpukeutunut ja pitkätukkainen hevari kävelee ohi. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Pitkavirta 26.07.2004 20:22:31 (muokattu 26.07.2004 20:23:20) | |
---|
Kyllä vähän haiskahtais että toi on tosissaan kirjotettu. Voima on kyllä julkassu ton pilke silmäkulmassa, siitä ei ole epäilystäkään.. :) Jos toi olis ollu äikän ylppäriaine, se olis tullu iinä takas. Äikän ylppäreissähän on sellanen juttu että kun äikän ylppäri tulee äikän ylppärilautakunnalle niin siinä äikän ylppärissä ei sais hirveesti olla toistoa jotta se olis hyvä äikän ylppäri.. Joku vitun urpohan ton on kirjottanu. :) |
otukka 26.07.2004 21:47:33 | |
---|
:D no voi elämä. Joku kiihkoisänmaallinen sotaveteraani vähän purkanut paineita. |
Aerodactev 26.07.2004 21:59:47 | |
---|
Ylikäytetyltä satiirilta haiskahtaa.
Long = progressive = good
|
Exhausted 27.07.2004 00:42:15 | |
---|
kyllä tuo viimeinen palsta oli paras :D "arsi harjun olympiakultamitali ei kuulu hänelle itselleen vaan suomen kansalle ja etenkin sotaveteraaneille" |
PomppoK 27.07.2004 09:54:22 | |
---|
Ihan hauska, ja photari on loistava keksintö. Olis voinut olla hauskempi kuunnelmana. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
leather rebel 27.07.2004 10:07:05 | |
---|
Keijo Ahorinnan kirjan "saatananpalvonnan monet kasvot"-kirjan lukeneena kokemuksen syvä rintaääneni ei säry tämänkään edessä. Asiasta enemmän tietoa haluaville suosittelen myös Riku Rinteen tuotantoa. Riku Rinteen kirjat ovat varsin koomisia. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Tellervo 27.07.2004 10:27:21 | |
---|
Huh huh, loistava esimerkki "kuinka puudutat lukijasi hengiltä" -tyyppisestä kirjoittamisesta! Jos olisin vielä opettaja, käyttäisin tuota takuulla opetusmateriaalina. Ja juu, aineena en kovin korkeaa arvosanaa antaisi... Erinomaisen kökön ilmaisun lisäksi myös perustelutaito kun on taidokkaan olematonta. Hauskan jutusta tekee myös se, että yksi Voiman keskeisistä vaikuttajista on taustaltaan vahvasti punk-henkinen. Liekö itse kirjoittanut jutun vitsiksi? Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Bassballs 27.07.2004 10:49:46 | |
---|
Hauskan jutusta tekee myös se, että yksi Voiman keskeisistä vaikuttajista on taustaltaan vahvasti punk-henkinen. Liekö itse kirjoittanut jutun vitsiksi? Aprikoin itsekin, että liekö tuo jonkun Voiman toimittajan kirjoittama. Voima itse on kyllä aika perseestä subjektiivisien näkökulmiensa kanssa, mutta siinäpähän on. Ihan sama mitä tekköö, hyvin männöö joka tapauksessa! |
Veti kyllä hiljaiseksi ja pisti miettimään. Taidankin kiikuttaa kaikki levyni divariin. |
Tellervo 27.07.2004 12:33:42 | |
---|
Voima itse on kyllä aika perseestä subjektiivisien näkökulmiensa kanssa, mutta siinäpähän on. No jos ruvetaan tätä aihetta repostelemaan, niin näkökulmat kukkikoot minun puolestani. Pitäisikö kaiken journalismin olla samasta tuubista puristettua? Mieluummin vaikka ylilyövää tunteen paloa kuin muka-neutraalia muka-objektiivisuutta (jota ei oikeasti ole olemassakaan - valtamedian tarkasti varjelema salaisuus). Tulisieluista sentään selvästi näkee, millä asialla he ovat, minkä vuoksi he ovat huomattavasti vähemmän vaarallisia kuin kaiken maailman pepsodenthymyilijät, jotka eivät vahingossakaan paljasta todellisia päämääriään. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Risto Mustalisä 27.07.2004 12:56:31 | |
---|
Tämähän on tyypillinen "lajinsa" vuodatus.Ei enää oikeastaan hetkauta.Sinänsä on ikävää ,että monet ottavat tuon todesta - ihan totta. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Exhausted 27.07.2004 15:39:11 (muokattu 27.07.2004 15:39:26) | |
---|
Riku Rinteen kirjat ovat varsin koomisia. Riku Rinne kävi puhumassa koulussa kun olin yläasteella. varsin koominen kaveri. |
lxi 27.07.2004 15:41:15 | |
---|
Riku Rinteen kirjat ovat varsin koomisia. Samoin Leo Mellerin klassikko "ROCK!". The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
p130 27.07.2004 15:43:48 (muokattu 27.07.2004 15:47:55) | |
---|
Veti kyllä hiljaiseksi ja pisti miettimään. Taidankin kiikuttaa kaikki levyni divariin. Ne pitää polttaa! Laittakaa joku linkki siihen _todella_wanhaan_ rockonsaatanasta -juttuun jossa tyyppi vaahtoaa esimerkiksi AC/DC:n ja Kissin keikoista, Ritchie Blackmoresta jne. En löydä haulla... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
FlatOutFucked 27.07.2004 16:56:14 | |
---|
Yhden numeron Voimaa lukeneena sanoisin, että hyvä lehti. Voisin lukea lisääkin mutta täällä Jyväskylässä en vain ole missään kyseistä lehteä nähnyt. Suurin osa Voiman jutuista tulee ilmeisesti toimituksen ulkopuolelta, joka voisi selittää mahdollisen tason vaihtelun. Tottakai jutut edustavat subjektiivisiä mielipiteitä. Näin pitääkin olla, koska kyseessä ei ole mikään pirun hesari. Minuun tuommoinen vasemmisto/vihreä -propaganda uppoaa. -Ohvitopik- "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Ola_90 27.07.2004 17:44:27 | |
---|
Tämähän oli mielenkiintoinen. Miettikääpäs, jos Sex pistols olisi tullut Suomeen niin nuoret olisivat sankoin joukoin menneet tatuoimaan ja lävistämään itsensä! Onneksi näin ei käynyt, eli Suomen nuorisosta ei tullut mielenvikaisia rokkareita eikä Arsi Harju voittanut kultaa Suomen sotaveteraanien kuulantyönnön olympiakilpailuista joissa tapahtui tapahtui paloittelusurma. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
Heart Of Steel 28.07.2004 01:40:32 | |
---|
Hah hah. Vahvistaa käsitystäni siitä että tervejärkinen ihminen ei voi olla uskovainen. "Nobody tells a Man how to play." |
päänahka 28.07.2004 07:16:16 | |
---|
Sitä tavallaan haluais että tällaiset tyypit ois tosissaan, niin vois naureskella niille porukalla, mutta toi oli jotenkin niin ylitsevuotavan huono kirjoitus, että pelkään sen olevan vitsi. Tai sitten kaveri on reputtanut koko peruskoulun, eikä ole harrastanut minkäänlaista keskustelua sen jälkeen. Ei jumalauta, ei tosta voi oikein sanoa mitään. Riku Rinteen tuotantoon olisi hauska tutustua. Myös se "rock on saatanasta" -kuunnelma on loistava. Soolot on perseestä. |
leather rebel 28.07.2004 09:26:37 | |
---|
Samoin Leo Mellerin klassikko "ROCK!". Joo, Leo Meller on kovis. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |