Aihe: KRAMER kitaraan EMG-aktiivimikit!
1 2
hoqane
26.07.2004 12:48:30
Olisi kiva kuulla kommentteja, joskos joku olisi kyseisen muutoksen tehnyt. Omassa jenkki-Kramerissani on orkkis-mikit ja niistä ei oikeen lähde hönkää tarpeeksi.( Kaipaisivat huoltoa ja uudelleen piuhoitusta.)Liian diskanttinen soundi! Ajattelin et vaihtais siihen esim. EMG-81 satsin, niin sais metallisempaa/möreämpää tavaraa ulos.
Kramer on muutoin loistava kitara soittaa ja sellainen kuitenkin "vanhan liiton soittajienkin" suosima!
zepeteus
26.07.2004 13:08:14
Hehe, "vanhan liiton soittajat", mahdankohan itse kuulua tuohon joukkoon? No, pari Pacer Deluxea minulta löytyy.

Mitäs mallia nuo sinun mikkisi ovat? Vanhemmassa Pacerissani oli Schallerin H-S-S mikitys, josta vaihdoin tallamikin välittömästi Dimarzion Frediin. Yksikelaiset ovat edelleen originaalit Schallerit. Yleissoundiltaan ne ovat kenties hieman kirpakat, mutta kuitenkin yksikelaisiksi ihan sopivat. Ulostulotaso noissa on tosiaan aika laimea, taso tippuu selkeästi vaihtaessa tallasta noihin. Alkuperäisestä tallamikistä en muista enää niin paljoa, ei tullut soitettua kauaakaan sillä.

Uudemmassa Pacerissa on sitten Seymour Duncanin setti, Vintage Staggered yksikelaisina ja JB tallassa. Tuo setti on ainakin minun makuuni just sopiva, sekä tasoiltaan että soundeiltaan, joten vaihtoa en ole edes harkinnut.
Ben_D
26.07.2004 14:27:37

Uudemmassa Pacerissa on sitten Seymour Duncanin setti, Vintage Staggered yksikelaisina ja JB tallassa. Tuo setti on ainakin minun makuuni just sopiva, sekä tasoiltaan että soundeiltaan, joten vaihtoa en ole edes harkinnut.

Mulla on kanssa toi JB Jacksonin tallassa. Hyvin rokkaa. Sanoisin jopa, että paremmin kun ESP:ssani oleva EMG-81.
hoqane
27.07.2004 09:41:21
Hehe, "vanhan liiton soittajat", mahdankohan itse kuulua tuohon joukkoon? No, pari Pacer Deluxea minulta löytyy.

Mitäs mallia nuo sinun mikkisi ovat? Vanhemmassa Pacerissani oli Schallerin H-S-S mikitys, josta vaihdoin tallamikin välittömästi Dimarzion Frediin. Yksikelaiset ovat edelleen originaalit Schallerit. Yleissoundiltaan ne ovat kenties hieman kirpakat, mutta kuitenkin yksikelaisiksi ihan sopivat. Ulostulotaso noissa on tosiaan aika laimea, taso tippuu selkeästi vaihtaessa tallasta noihin. Alkuperäisestä tallamikistä en muista enää niin paljoa, ei tullut soitettua kauaakaan sillä.

Mulla on tuossa kaksi noita Kramer Barettan Schallerin (kaksivärisiä) humppareita. Joo eihän tuo tietenkään ole mikään PAKKO noita EMG:tä laittaa. Varmasti nuo Duncanin mikit olis jees tai sit jotkut Dimarziot, mitä tuossa aiemmin jo mainitsitkin! Missähän hintaluokassa moiset mahtaa olla ja löytyykö niitä helposti alan liikkeistä?
Ben_D
27.07.2004 11:10:35 (muokattu 27.07.2004 11:12:07)

Neckthru-Jackson kiinteällä tallalla ja oletettavasti laadukkailla puilla - varmasti rokkaa paremmin.

Ebeneepuuotelauta, vaahterakaula ja leppärunko. En tiedä, mistä materiaaleista toi hoqanen Kramer on valmistettu, mutta mä melkein suosittelisin Seymour Duncaneita. Eikä tarvi leikkiä sen patterin kanssa.

Seymour Duncaneita myy ainakin Kitarapaja ja Musamaailma. Hinta on käsittääkseni siinä 85-100 euroo kappaleelta.
hoqane
27.07.2004 12:03:37
En tiedä, mistä materiaaleista toi hoqanen Kramer on valmistettu

Runko tuossa on leppää (Alder, muistaakseni) ja kaula taasen on vaahteraa ja otelauta on ruusupuuta. Todella hyvä soittaa , ainakin minun makuuni. Hyvin saman tyyppinen mielestäni kuin stratoissakin
hoqane
27.07.2004 12:09:33
Eli näin summa summarum---> oliskos tuo Seymourin SH-8 asiallien vaikka kaulamikiksi ja sitten tuo JB (=mikä versio sitten olikaan) tallamikiksi?!?

Kommentteja vastaanotetaan hyvät herrat!!!
Miikathebest
27.07.2004 12:53:36 (muokattu 27.07.2004 12:55:01)

Kramer on muutoin loistava kitara soittaa ja sellainen kuitenkin "vanhan liiton soittajienkin" suosima!

Jee mulla on nu-Kramer :)

http://personal.inet.fi/musiikki/miikathebest/kramer.htm

Siinä on mikit(tällä hetkellä kiinni ainoastaa nelikelainen tallamikki) aika kuraiset(ainakin se tallamikki).
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
hoqane
27.07.2004 13:11:41
Jee mulla on nu-Kramer :)

http://personal.inet.fi/musiikki/miikathebest/kramer.htm

Siinä on mikit(tällä hetkellä kiinni ainoastaa nelikelainen tallamikki) aika kuraiset(ainakin se tallamikki).

Just , just. Eli sulla on se Kramerin Quadrail-mikki ilmeisestikin (ainakin kuvista päätellen). Hyvän näköinen skeba kylläkin. Mun pitäis omasta body hio ja maalata uudelleen. Tullut kolhuja jonkun verran, niin sais sit taas siistin kerralla!
lapio
27.07.2004 14:40:36 (muokattu 27.07.2004 14:54:12)

Eli näin summa summarum---> oliskos tuo Seymourin SH-8 asiallien vaikka kaulamikiksi ja sitten tuo JB (=mikä versio sitten olikaan) tallamikiksi?!?

Kommentteja vastaanotetaan hyvät herrat!!!

JB eli SH-4, maksaa noin 90€.

Edit: Soundi on minusta hieman enemmän rock kuin metalli. Minulla itsellänikin on JB ja olen varsin tyytyväinen sen soundeihin.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Kassu
27.07.2004 17:45:36
Ebeneepuuotelauta, vaahterakaula ja leppärunko. En tiedä, mistä materiaaleista toi hoqanen Kramer on valmistettu, mutta mä melkein suosittelisin Seymour Duncaneita. Eikä tarvi leikkiä sen patterin kanssa.

Seymour Duncaneita myy ainakin Kitarapaja ja Musamaailma. Hinta on käsittääkseni siinä 85-100 euroo kappaleelta.

Onha EMG:lläki passiivimikkejä, fasussa joskus kokeillu. Ei mun mielestä mikään paha.
Jormaz
27.07.2004 22:21:33
No jos joku haluaa niin mulla on kaksi passiivista EMG (HZ?) H-4-mikkiä joutilaana. Saa tarjota.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Ben_D
27.07.2004 22:32:13

JB eli SH-4, maksaa noin 90€.

Edit: Soundi on minusta hieman enemmän rock kuin metalli. Minulla itsellänikin on JB ja olen varsin tyytyväinen sen soundeihin.

No mä en voi ainakaan JB:n ja 5150:n yhdistelmää sanoa kovinkaan rockiksi, vaan nimenomaan metalliksi.
moottorisaha
28.07.2004 02:45:33

No mä en voi ainakaan JB:n ja 5150:n yhdistelmää sanoa kovinkaan rockiksi, vaan nimenomaan metalliksi.

Eikä varmaan riipu siitä, että paljon siitä vahvistimesta vääntää sitä gainia.
Dr. Muff
28.07.2004 07:10:30

Ei riipu 5150ssa. Siinä säröä on paljon tai liika. :)
I Smell Urine
Ben_D
28.07.2004 10:22:00

No eipä se hirveesti riipu ainakaan Lead kanavalla. Rhythm kanavaa en ole oikeastaan edes käyttänyt.

Ni.
hoqane
28.07.2004 13:17:45
Onha EMG:lläki passiivimikkejä, fasussa joskus kokeillu. Ei mun mielestä mikään paha.

Joo mä testasin noita HZ-4:a musamaailmassa ja hyvinhän niistäkin hönkää lähti. Olin itseasiassa yllättynytkin niiden möreähköstä soundista :)
Kassu
28.07.2004 13:57:32
Joo mä testasin noita HZ-4:a musamaailmassa ja hyvinhän niistäkin hönkää lähti. Olin itseasiassa yllättynytkin niiden möreähköstä soundista :)

Mun mielestä niissä oli aika kova outputti passiiveiksi.
hoqane
28.07.2004 15:16:49
Mun mielestä niissä oli aika kova outputti passiiveiksi.

olen samaa mieltä. Testasin heti perään ESPiä jossa oli EMG-81:t ja äkkisältään ellei olis tiennyt olis voinut vaikka luulla samoiksi. Olihan noissa hiukkasen rikkaampi ääni ja sustainia enemmän, siis aktiivisellaisissa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)