Aihe: Tuleeko..
1
Martzukka
26.07.2004 22:34:48
Tuleeko lauluäänestä parempi kun olen nyt 13 v..ja sitten kun olen jotain 20 niin muuttuuko ääni?
Unworthy Knight
26.07.2004 22:43:48
Tuleeko lauluäänestä parempi kun olen nyt 13 v..ja sitten kun olen jotain 20 niin muuttuuko ääni?
Ainakin se muuttuu tuossa välissä varmasti.
Äänihuulet on täysin kehittyneet vasta josku 20 ikävuoden tienoilla (ainakin miehillä, kaippa myös naisilla. Viisaammat kertokoon)
Jos harjottelet ahkeraan, opiskelet ja pidät äänen kunnossa niin näyttää aika hyvältä tulevaisuus siltä osin.

Turha vaan istua ja odottaa sormet ristissä siis.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
marke-
27.07.2004 16:23:22
äänenmurroksen aikana laulamista tulis välttää. paitti jos sen osaa tehdä kevyesti. harva malttaa ja sitten on ongelmia kun äänenmurros on ohi. t: kokemusta kai on.
No chiefs, all indians.
Jelena
28.07.2004 17:23:49
Höpö höpö. Äänenmurroksen aikana saa todellakin laulaa.
Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole.
Unworthy Knight
28.07.2004 18:42:00
Höpö höpö. Äänenmurroksen aikana saa todellakin laulaa.

Näin minullekkin opetti kansainvälisestikkin menestyneen nuorisokuoron opettaja.

Ja Kyllä, minä olen ollut kuorossa. En tykännyt. Liikaa kikattavia tyttöjä ja yksin poikanan mukana. Ei olltut kivaa, joten lopetin kyllä melkoisen nopsaa.

Olin siis tyhmä nuorempana, nykyään on kiitollinen siitäkin vähästä opista minkä ehti siellä ollessa saada.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
seitikki
29.07.2004 09:56:47
Kyllä se muuttuu. Minun ääni muuttuu ja kehittyy koko ajan ja sekös hammittaa kun ei koskaan tiedä millaisen äänen päästää kun suunsa avaa:)
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)