Aihe: Swallow The Sun : Through her silvery body
1
Demostudio
23.01.2003 17:56:55
Bändin nimi: Swallow The Sun
Kappaleen nimi: Through her silvery body

URL: http://www.swallowthesun.cjb.net (Mp3)

Käykäähän kuuntelemassa meidän kaunista, melodista doom-metallia. Ensimmäinen demo kyseessä ja lisää on luvassa.

http://www.swallowthesun.cjb.net
maelstorm
24.01.2003 15:36:03
kuuntelen tässä matskua parasta aikaa. On kyllä sanottava heti kättelyyn, että yksi parhaista demomeiningeistä mitä olen kuullut ikinä, soundien ja biisien sävellyksen puolesta.

Joskus olin kova My Dying Bride fani. Nuo jo melko monen vuoden taakse jäänet ajat tulivat mieleen. Parhaillaan ollaan melko samoissa meiningeissä kuin legendaarisilla briden vanhoilla levyillä, mutta on kuitenkin sanottava että nykyisin enää tämä "kaunis metalli ja ruma vokaali" soppa ei minulle toimi. Muuten hyvissä biiseissä vaivaavat ne rääkäisy kohdat pahiten kun ei vedetä täysin matalalta masentuneesti, vaan agressiivisesti enemmän hyökkäävämmin ja korkealta. Se ei minulle kuullosta hyvältä. Mutta matalat masentuneet murheiset murahdukset ovat minusta hyvin onnistuneet. Opeth on toinen bändi mikä tästä tuli mieleen, muuten.

Kaikki nuo erikoisemmat kitarajutut, vinkunat ja muut vähän erikoisemmat jipot mitä on käytetty ne on tosi suurta plussaa tälle musalle. Älkää ottako niistä pois. Synamattoja olisin itse ehkä vähän säästeliäämmin laitellut mutta sitä pidän jo hyvin mielipideasiana. niissäkin kyllä hyvä soundi ei siinä mitään. On kyllä kiitettävän vaikeasti sulateltavaa musiikkia, kaikki piisit latasin ja dikkailin kyllä :)

Joko on demo lähetetty peacevillelle ja muualle? Paljon onnea tämän projektin kanssa.
a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time.
MrQ
27.07.2004 16:12:52
Anteeksi että nostan mutta jännä huomata mitä täältä löytyy kun tonkii.

Älkää lyökö.

No oli joo todellinen ylläri. Eikös tätä pidetä jokseenkin parhaana metalliaktina suomesta ikinä isossa maailmassa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt