Aihe: Swingstarien kalvotus..
1
polytoximaniac
26.07.2004 23:09:40
Eli ostin Tama Swingstarit ja kyselin siinä samalla kaupan rumputeknikolta et mitkä kalvot olis sopivat raskaamman mätön soittamiseen.. Ehdotti tälläsiä: Tomeihin Remon Emperorit päälle ja alle Evansin Genera EQ 1 (?) (tms.), basariin Evansin EQ 4 ja virvelin ehdotuksia en enää muista..
Onko kenelläkään kokemusta varsinkin noista Remon ja Evansin yhteiskäytöstä?? Ajavatko asiansa ko. "musiikin" soitossa?? : ) Evansin EQ 4 on jo kokemusta.. 'Tos!!
polytoximaniac
27.07.2004 09:35:36
En ymmärtäny tota myyjän ehdotusta tomien alakalvoiksi mutta voin suositella jättämään suosiolla väliin...

Muistelin tos et se tais sanoa et Evansin G1 alakalvoksi... Tais tohon mun topicciin tulla pieni painovirhepaholainen... : )
fox
27.07.2004 10:04:11

Muistelin tos et se tais sanoa et Evansin G1 alakalvoksi... Tais tohon mun topicciin tulla pieni painovirhepaholainen... : )

Eikä tullu, meillä o tuossa Swinkku-setissä Evanssin parit eli G2 päällä ja G1 alla..tosin ei sillä tuota musiikkityyliä soiteta..:)
Kokeile, ihan hyvin on meillä toiminu nuo Evanssin Generat...
Joku vaa
27.07.2004 13:45:41 (muokattu 27.07.2004 13:47:35)

Eikä tullu, meillä o tuossa Swinkku-setissä Evanssin parit eli G2 päällä ja G1 alla..tosin ei sillä tuota musiikkityyliä soiteta..:)
Kokeile, ihan hyvin on meillä toiminu nuo Evanssin Generat...

Huomaa että ekassa kirjotuksessa puhuttiin Genera EQ1:stä. Ilmeisesti tarkoitettiin G1:stä joka on ihan peruskalvo Evanssilta ja toimii varmasti. Itse en kyllä laittaisi Evanssia alle jos aikoo laittaa Remoa päälle, en epäile etteikö voisi kuulostaa hyvältä mutta silti...

Edit: typo
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)