Aihe: outo alttofoni
1
GisMajAb
13.07.2004 01:33:24
käsiini kulkeutui sellainen alttofoni kuin weltklang solist. en ole koskaan aikaisemmin tuollaista nähnyt. netistä yritin vähän katsella, mutta en löytänyt yhtään englanninkielistä tekstiä, ja saksa on vähän hukassa.

torvi itsessään tuntuu ainakin olevan aika jämerää tekoa. ylimmät äänet (g2:sta f#3:n) on älyttömän avoimia, mutta taas torven alakerta tuntuu vuotavan hemmetin paljon, ettei ääntä meinaa saada pihalle. vikaa en ole sieltä oikein löytäny.

sattuuko kukaan tietämään tuon torven arvoa. itse olen miettinyt, kannattaako tuo ostaa varalle/seinälle jollain pikkurahalla, vai olenko sijoittamassa rahaa roskaan?
PasiB
13.07.2004 20:41:52 (muokattu 13.07.2004 21:06:18)
Mulla oli aikanaan Weltklang alttofoni, en nyt muista oliko se malliltaan Solist. Käytin sen huollossa kun ostin sen ja huoltomies sanoi sen olevan aivan käypäinen harjoitustorvi. Ei siis mitään huippulaatua mutta kyllä sillä soitteli.
Jouduin sitten naapurien ystävällisen pyynnön myötä myymään sen ja markkoja taisin saada vähän yli tuhannen mummon. Aikaa tästä on semmoinen seitsemän vuotta.
Edit: Soitin on muistaakseni muinaisen Itä-Saksan lahja maailman saksofonisteille.
Citius, altius, fortius
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)