Aihe: Palautteen saanti
1 2 3
Ami
26.07.2004 20:52:23
Uskoisin, että teille soittajille on hyvä saada palautetta soitostanne, olkoon se positiivista tai nekatiivista.
Moniko teistä on hoksannut katsoa tanssi.net keskustelupalstalta kohtaa "Esiintyjät". Sieltä voi kukin orkesteri ja artisti katsoa nimen perusteella, miten heitä on kehuttu ja missä olisi vielä parantamisen varaa.
Osa artikkeleista voi olla hyvinkin vanhaa, mutta uskoisin, että lukemalla positiiviset palautteet, luo teihin vielä uskoa tanssimusiikin tulevaisuuteen.
Rantsu
26.07.2004 21:40:23
Uskoisin, että teille soittajille on hyvä saada palautetta soitostanne, olkoon se positiivista tai nekatiivista.

"Negatiivinen" -sanassa taitaa olla se kalliimpi k.

Moniko teistä on hoksannut katsoa tanssi.net keskustelupalstalta kohtaa "Esiintyjät". Sieltä voi kukin orkesteri ja artisti katsoa nimen perusteella, miten heitä on kehuttu ja missä olisi vielä parantamisen varaa.

Itse luen niitä niinkuin Pahkasika-lehteä aikanaan.

Osa artikkeleista voi olla hyvinkin vanhaa, mutta uskoisin, että lukemalla positiiviset palautteet, luo teihin vielä uskoa tanssimusiikin tulevaisuuteen.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
klunssila
27.07.2004 00:01:30 (muokattu 27.07.2004 00:01:55)

Turassic-park on taas puhunut, hallelujaa...

Jos minä/meidän bändi tekisi juuri niin turakaiset "antavat" palautetta, niin joka keikalla pitäisi soittaa Paranoid ja Lokki-valssi. Kritiikki ja palaute on aina hyvästä, mutta onkos se tanssi.net nyt oikea paikka sille palautteelle? Oiskos helpompi antaa vaikka suoraan artistille/bändille?
Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. Turakaisille humppaa!!!
pekkajau
27.07.2004 11:02:43
Pahkasika....ALLRIGHT!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Riksteri
27.07.2004 15:23:29
Turassic-park on taas puhunut, hallelujaa...

Jos minä/meidän bändi tekisi juuri niin turakaiset "antavat" palautetta, niin joka keikalla pitäisi soittaa Paranoid ja Lokki-valssi. Kritiikki ja palaute on aina hyvästä, mutta onkos se tanssi.net nyt oikea paikka sille palautteelle? Oiskos helpompi antaa vaikka suoraan artistille/bändille?

Palautteen voisi tanssilavoilla kerätä myös vaikkapa narikassa oleville lomakkeille. Monikaan ei uskalla tulla suoraan bändin kanssa keskustelemaan taikka muutenkaan halua julkisesti repostella rakentavaan sävyynkään annettuja kehitysehdotuksia. Useimmat tanssijat eivät ymmärrä tanssimusiikista ja sen soittamisesta paljoakaan, mutta aina joskus joku voisi hyödyllisenkin kommentin antaa.

Samalla orkesteri antaisi itsestään miellyttävän kuvan. Ei niitä kommentteja tarvitsi vakavasti ottaa tai edes lukea. Pienellä vaivalla saisi kuitenkin paljon positiivista aikaan.
baron
27.07.2004 17:37:37

Samalla orkesteri antaisi itsestään miellyttävän kuvan. Ei niitä kommentteja tarvitsi vakavasti ottaa tai edes lukea. Pienellä vaivalla saisi kuitenkin paljon positiivista aikaan.

"Haluamme koko ajan kehittää itseämme. Sinun palautteesi on meille erittäin tärkeä. Täyttämällä oheisen lomakkeen voit antaa meille tiedon, miten jatkossa entistä paremmin voimme täyttää vaativan tanssiyleisön toiveet"

Vieressä roskis, jossa kirjeluukun näköinen reikä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Riksteri
27.07.2004 19:58:46
"Haluamme koko ajan kehittää itseämme. Sinun palautteesi on meille erittäin tärkeä. Täyttämällä oheisen lomakkeen voit antaa meille tiedon, miten jatkossa entistä paremmin voimme täyttää vaativan tanssiyleisön toiveet"

Vieressä roskis, jossa kirjeluukun näköinen reikä.

Haluamme tarjota Sinulle mahdollisuuden antaa palautetta orkesterimme tämän illan esiintymisestä. Tämä lomake on tarkoitettu vain musiikillisen palautteen antamiseen orkesterille. Mahdollisen muun tansseja koskevan palautteen voit osoittaa suoraan tanssin järjestäjän henkilökunnalle.

On paljon musiikkiin liittyviä asioita, joihin emme vastoin tahtoammekaan voi aina vaikuttaa, mutta vastaamalla allaoleviin kysymyksiin autat sekä itseäsi että meitä:

1. Musiikin esittämiseen tämän tilan akustiikka ei ole paras mahdollinen. Kuinka onnistuimme äänentoistossa?

2. Oliko musiikki mielestäsi voimakkuudeltaan liian hiljaista, sopivaa vaiko liian voimakasta?

3. Yritämme tarjota musiikkia mahdollisimman moneen makuun, omalla tyylillämme. Pyrimme suunnittelemaan ohjelmistomme huolella etukäteen, emmekä valitettavasti pysty toteuttamaan ennaltasuunnittelemattomia toiveita kokonaisuuden kärsimättä. Miten arvioisit tämän illan ohjelmistoamme?

4. Tuliko eri tanssilajeja mielestäsi sopivasti. Mitä olisi voinut tulla enemmän, mitä olisit toivonut vähemmän?

5. Oliko musiikki nopeudeltaan sopivaa Sinun tanssityyliisi?

6. Kiinnititkö huomiota orkesterin eri jäsenten esiintymiseen? Haluaisitko erikseen kommentoida eri instrumenttien tai laulajan työskentelyä? Kuulostiko orkesterimme tasapainoiselta kokonaisuudelta?

7. Mitä unohdimme kysyä? Haluaisitko antaa palautetta vielä muista asioista?

8. Haluaisitko kertoa meille itsestäsi?

Oletko a)nainen b)mies?
Oletko iältäsi a)alle 20 b)alle 30 c)alle 40 d)alle 50 e)alle 60 f)alle 70 g)yli 70v?
Kuinka usein käyt lavatansseissa? a)hyvin harvoin b)joskus c)usein d)hyvin usein
Vaikuttiko esiintyvä orkesterimme siihen, että saavuit paikalle? a)kyllä b)ei

9. Haluaisitko kertoa meille vielä lisää itsestäsi?

Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Toivottavasti tapaamme pian uudestaan.

Helppoa tämänlainen lomake olisi monistaa ja jättää narikkaan ihmisille täytettäväksi. Viereen voisi vielä laittaa ison kukkamaljakon, johon saisi laittaa Suomen viikingeille ruusuja.

Jos irtopisteiden kerääminen on näin helppoa, ei mahdollisuutta kannattaisi laiminlyödä :)
Mase
27.07.2004 20:09:15
Haluamme tarjota Sinulle mahdollisuuden antaa palautetta orkesterimme tämän illan esiintymisestä...

Jos irtopisteiden kerääminen on näin helppoa, ei mahdollisuutta kannattaisi laiminlyödä :)

Tuo lomake alkaa olla jo sillä tasolla, että siihen viitsisi vastata jos kävisi tansseissa (muutenkin kuin soittamassa). Kysymykset kannattaa muokata "rasti ruutuun"-tyyppisiksi, jolloin lomakkeen täyttöön ei mene kuin 1-2min. ja enemmistöllä riittää into täyttää lomake lopuun asti. Olet ilmeisesti aiemminkin miettynyt tuollaisen lomakkeen käyttöönottoa ;)
baron
27.07.2004 20:26:40

Siis Riksterin lomake ja Masen rasti ruttuun vastausvaihtoehdot, niin se on siinä.

Olen jo kysynyt naapurikukkakaupasta mahdollisuutta saada yli-ikäisiä ruusuja keikalla jaettavaksi.
isojussi
27.07.2004 20:37:24
...Olen jo kysynyt naapurikukkakaupasta mahdollisuutta saada yli-ikäisiä ruusuja keikalla jaettavaksi.

Mitä ne on vastanneet?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
pekkajau
27.07.2004 20:45:16
Mä meinaan ruveta jakamaan keikalla muoviruusuja sillä edellytyksellä että ne palautetaan poislähtiessä ovensuussa olevaan pahvilaatikkoon. Kahva-apina eli portiär valvoo että näin tapahtuu! Se jos on tyly niin siihen ei kiinnitetä paljon huomiota! Amattitauti nääs! Lisäksi aion ruveta pitämään joka keikan jälkeen ns. palautekeskustelun kabineteissa tai takahuoneissa kaikille kuulijoilleni ja mahdollisesti paikalle olevalle medialle eli umpihumalassa olevalle paikallislehden toimittajalla, joka ei ymmärrä muusta kun kaljasta,grillaamisesta ja ravihevosista mitään!
Rantsu
27.07.2004 20:46:55
Haluamme tarjota Sinulle mahdollisuuden antaa palautetta orkesterimme tämän illan esiintymisestä. Tämä lomake on tarkoitettu vain musiikillisen palautteen antamiseen orkesterille.

----

6. Kiinnititkö huomiota orkesterin eri jäsenten esiintymiseen? Haluaisitko erikseen kommentoida eri instrumenttien tai laulajan työskentelyä? Kuulostiko orkesterimme tasapainoiselta kokonaisuudelta?

7. Mitä unohdimme kysyä? Haluaisitko antaa palautetta vielä muista asioista?

8. Haluaisitko kertoa meille itsestäsi?

---

Tuokaa oksennusämpäri. Soittajat soittaa, tanssijat tanssii. Tuskinpa aikanaan Olli Häme, Ossi Malinen tai Eino Virtanen paljoa palautetta kyselivät. Jos musan pitää olla sellaista, että se sopii kaikille eikä loukkaa ketään, niin siitä se alamäki alkaa. Itseasiassa vauhti on jo aika huima.
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
pekkajau
27.07.2004 20:52:08
Tuokaa oksennusämpäri. Soittajat soittaa, tanssijat tanssii. Tuskinpa aikanaan Olli Häme, Ossi Malinen tai Eino Virtanen paljoa palautetta kyselivät. Jos musan pitää olla sellaista, että se sopii kaikille eikä loukkaa ketään, niin siitä se alamäki alkaa. Itseasiassa vauhti on jo aika huima.

No perkele! Kyllä jämpi on niin!
baron
27.07.2004 21:07:00

Tunnen homman:

Silloin kun Olli Häme, Ronnie Kranck, Seppo Sädevuo, Onni Gideon et alia kiertelivät maata, niin joka niemen notkon kärjessä oli tanssilava ja bussit kuljettivat kansaa ympäri maakunnan niihin.

Mutta silloin musa oli mitä ihmiset halusivat: Kun tanssit alkoi virallisesti klo 20, pojat soitteli jatsia ja silloin katseltiin tyttöjä. Kun toinen setti alkoi klo 21, soitettiin La Cumparsita ja siitä tanssi alkoi.
Neljä Ruuvia
28.07.2004 08:30:32 (muokattu 28.07.2004 08:32:07)
Olen jo kysynyt naapurikukkakaupasta mahdollisuutta saada yli-ikäisiä ruusuja keikalla jaettavaksi.

Mitä ne on vastanneet?

Että meiltä ei lohkee mut tosta viereseltä saattohoitola/vaivaistalolta kannattaa kysellä...
työläinen
31.07.2004 05:29:08

Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Toivottavasti tapaamme pian uudestaan.

Mitä... MITÄ?! Nyt veti sanattomaks? Tämmösekskö tää menee?
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
pekkajau
31.07.2004 11:23:10
Mitä... MITÄ?! Nyt veti sanattomaks? Tämmösekskö tää menee?

Ei mene!
baron
31.07.2004 12:03:26

Ei mene!

Miksei?

Vastaa rastittamalla

Musiikki oli:
- täydellistä
- loistavaa
- ennen kuulumattoman hyvää

Haluan kuulla tätä bändiä uudestaan:
- heti
- kohta
- mahdollisimman pian
Riksteri
31.07.2004 13:47:04
Ohjelmalehtinen, hinta 2 euroa
Tanssiorkesteri Paronin Pojat
Yleistä hörinää
Orkesterin esittely
Illan ohjelmisto
-kellonajat
-kappaleet
Kiitokset
Yhteystiedot, nettisivut ja faniklubin liittymisohjeet
Iso ruusunkuva takakannessa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)