Aihe: Kuopio Rockcock
1 2 3
Defrayer
24.07.2004 22:59:35
Kuinkas moni on menossa kyseisille festareille? Itselleni lippu tuonne on aivan pakko-ostos, Kuopiossa kun asun. Eniten odotan mm. Tarotin, Machine Menin, Mokoman ja Turmion Kätilöiden näkemistä! Ja tietysti Popedan ;)

Lisää informatsuunia täältä:

http://www.kuopiorock.com/
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16
midprice
26.07.2004 11:47:57

Kuinkas moni on menossa kyseisille festareille? Itselleni lippu tuonne on aivan pakko-ostos, Kuopiossa kun asun. Eniten odotan mm. Tarotin, Machine Menin, Mokoman ja Turmion Kätilöiden näkemistä! Ja tietysti Popedan ;)

Kahden päivän lippu on plakkarissa ja matkaa kämpiltä kivenheiton verran alueelle, ei paha.
Machine Men veti viikonloppuna aika hyvän vedon Jörisrockissa, saa nähdä laittavatko paremmaksi kuopiorockissa.
Stain
26.07.2004 12:30:05
Joo, parin kaverin kanssa ollaan menossa lauantaina, silloin on meidän mielestä paremmat bändit. Pitäähän tuo käydä katsomassa kun Kuopiossa asun. Voi olla parempi meininki nyt kun homma on siirtynyt vänärille.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Tellervo
26.07.2004 13:13:27
Hieno festari varmaan muuten (ja Kuopio on tosi hieno kesäkaupunki), mutta nimi voittaa kyllä henk.koht. galluppini "Tökeröimmät festarien nimet". Örgh.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
solesurvivor
26.07.2004 13:59:40
Mulla kanssa kahden päivän lippu ja Tarotia, Entwinea ja Machine Menia ootan kuin kuuta nousevaa..Tai no joo, en mä nyt mitään helvetin kuuta oikeesti ees oota..
If you shake my hand, better count your fingers..
musatuukka
26.07.2004 21:06:51
Joo... I'll be there.... too
Det är dags TO ROCK!
Vanalkar
26.07.2004 21:26:19
Lauantaina männään. Itse festarialueella katsastan ainakin Mokoman, ehkä Tarotin. Henkassa sitten Viikatteen. Hail hail hail.
Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting.
Viljo
26.07.2004 21:31:59

jeeps tulossa oon kaverin kanssa kummaksikin päiväksi. Eniten odotan Tarotin keikkaa.. mahtia nähä sankarit kerrankin livenä. Niin ja onhan siellä sentäs TikTak :)
Onks Viljoo näkyny?
Stain
26.07.2004 22:22:15
(ja Kuopio on tosi hieno kesäkaupunki)

Näin on.

mutta nimi voittaa kyllä henk.koht. galluppini "Tökeröimmät festarien nimet". Örgh.

Näin on. Mutta luulenpa että porukka aikoinaan on saattanut ihmetellä esim. "Ruisrockia", onhan sekin varsin tökerö nimi, mutta nykyään tuossa ei ole mitään ihmeellistä.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Tellervo
27.07.2004 10:32:10
Näin on. Mutta luulenpa että porukka aikoinaan on saattanut ihmetellä esim. "Ruisrockia", onhan sekin varsin tökerö nimi, mutta nykyään tuossa ei ole mitään ihmeellistä.

Ruis viittaa sentään kyseiseen paikkaan. Mihinköhän "cock" viittaa...? Onko festarit kenties jollain Terskanperä-nimisellä alueella?
leka
27.07.2004 10:47:08
Ruis viittaa sentään kyseiseen paikkaan. Mihinköhän "cock" viittaa...? Onko festarit kenties jollain Terskanperä-nimisellä alueella?

eiköhän se ole kuitenkin "rokkikukkofestari"
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
Tellervo
27.07.2004 15:21:56 (muokattu 27.07.2004 15:26:47)
eiköhän se ole kuitenkin "rokkikukkofestari"

No eipä tullut mieleenkään. Oikeasti. Rock-sanan liepeillä cock-sana yhdistyy kyllä 99-prosenttisella todennäköisyydellä miehiseen ulokkeeseen. Ja toisaalta, eikö "rock-kukko" ole tietynlaisen tyypin lisäksi myös juuri kyseisen ulokkeen vertauskuva? Näin olen tulkinnut ainakin Isokynä (!) Lindholmin biisissä Rock-kukko.

P.S. Miksei festari sitten voisi olla reilusti Rokkikukko tai Kukkorock?
Vanalkar
28.07.2004 04:22:09
P.S. Miksei festari sitten voisi olla reilusti Rokkikukko tai Kukkorock?

Koska Rockcock rimmaa.

Ja Kuopioon liitetään muutenkin kukko, joten ei pitäisi olla epäselvää kummasta on kysymys.
Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting.
midprice
28.07.2004 09:39:42

Ja Kuopioon liitetään muutenkin kukko, joten ei pitäisi olla epäselvää kummasta on kysymys.

Tai ehkä pikemminkin kalakukko, mutta sepä ei toimisikaan enää festarin nimessä.
Stain
28.07.2004 18:28:26
Tai ehkä pikemminkin kalakukko, mutta sepä ei toimisikaan enää festarin nimessä.

Kalakukkorock, hohoh :)
kingdom
29.07.2004 01:48:41 (muokattu 29.07.2004 01:49:08)
Lauantaina menossa, kunhan lipun saisin ostettua.

Yllättävän hankalaa kävellä 200 metriä X:ään.
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
Miluh
29.07.2004 22:15:53
Pitäähän sitä mennä :> ainakin Klamydia kahtomaan,vaikka on sen jo nähnyt viime kesänä..
Fuck you all,Fuck This World,Fuck everything that we stand for.
midprice
30.07.2004 11:46:53

Taitaa sittenkin tulla festarikeli Kuopioon. Juuri nyt ei sada ja taivaskin on kirkastumaan päin. Toivokaamme parasta.
kingdom
30.07.2004 15:11:44
Ennakkoliput onkin sitten menny. Perse.
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)