Aihe: Mummypowder-tutustu!
1
tollo
01.09.2003 12:37:44

Uusi Vstrange levy tuli kuin puskista ja yllätti. Levy on loistavaa IndieRokkiTaidePoppia. En löydä syytä miksi tämä ei voisi menestyä ihan kohtalaisesti Suomessa, koska sounditkin ovat ihan kuulijaystävälliset. Levyllä on normaaleja säröpoppiksia ja niiden välissä sellasia hämyily pikkubiisejä ,noin kärjistettynä. Niin ja kotimainen.

Täähän on taas tällanen juttu ,että loistava bändi ,mutta myy sen 175 levyä. Valitettavasti. (a´la Penniless,Lemonator, Latebirds)

Tutustu: www.mummypowder.com
parinc.
01.09.2003 13:24:38 (muokattu 01.09.2003 13:27:07)
Tutustu: www.mummypowder.com

Tykkäsin aikoinaan Heavyweight Champions -levystä aika lailla. Biisimatsku on aika epätasaista, mutta parhaimmillaan loistavaa. Eritoten Blackout Day ja Empty Letters. Uutta en ole kuullut vieläkään, mutta lähipiirin hehkutus on kyllä ollut armotonta. Tässä on kyllä bändi jolla on hyvät mahkut - paremmat kuin vaikkapa Lemonatorilla - tehdä se todellinen mahtilevy, vaikka paketin ei vielä voi sanoa olevan kasassa vaikkapa edellämainittuun verrattuna. Lemonatorin biisit jää jotenkin mun korvissa liian lähelle keskinkertaisuutta onnistuessaankin; pidän, mutta ennemmin nyökyttelen kuin polvistun.

Täähän on taas tällanen juttu ,että loistava bändi ,mutta myy sen 175 levyä. Valitettavasti. (a´la Penniless,Lemonator, Latebirds)

Penniless onkin sitten eri juttu; niillä paketti on jo aika helvetin tiukka, ja mulla on vahvasti sellainen fiilis että Anola edustaa melko tarkasti sitä mihin Pennarit pystyy. Toivottavasti olen väärässä ja niiden seuraava olisi vielä hyppy eteenpäin.

EDIT: lainaukset kuntoon
patonki
01.09.2003 15:26:09

Olen päässyt kuulemaan valittuja otoksia tuolta tulevalta Penniless-levyltä ja hyvältä se vaikuttaa. Mua on aina ärsyttänyt Pekan määkinälaulu ja uudella levyllä lauluvastuu on ilokseni siirtynyt selkeästi Ossille, onkohan levylle tulossa ainoastaan pari Pekan laulamaa kappaletta.

Sovitusmaailmakin on tulevalla levyllä entistä rikkaampi. Se kolmen kitaran junttauskin kuulostaa paljon tehokkaammalta, kun sitä tarjoillaan säästeliäästi eikä siten, että kaikki kitarat möyryävät jokaisessa biisissä alusta loppuun asti. Tämä on oikeastaan ensimmäinen Penniless-levy jonka ilmestymistä odotan malttamattomana. Mutta ei se kovinkaan montaa sataa yksikköä tule taaskaan maassamme myymään.

Ja tuo Mummypowderin V. Strange on ehdottomasti vuoden kovimpia kotimaisia levyjä, vaikkei lähellekään Lemonatorin Grandpopia mielestäni ylläkään.
krushing
01.09.2003 17:30:47

olen muutamaan kertaan v.strangen kuunnellut, ja kyllä siellä hyvää tavaraa on. eikä kauheasti kuulu läpi se, että koko hoito on yhden miehen tekosia (livenä kai ihan perus bändikokoonpanolla liikutaan?).
Antsa
21.07.2004 15:39:48
Ylös!

Ostin muutama viikko sitten Heavyweight Championsin ja viimesimmän lätyn. Voin sanoa, että on yksi suomen parhaista orkestereista. Vielä kun livenä pääsisi näkemään.

Satuin pari viikkoa takaperin bongaamaan Don't Hold Your Breathin videon MTV:n Alternative Nationissa. Voin sanoa, että yllätys oli suuri.
T. Issi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)