Closure 24.07.2004 20:41:47 | |
---|
Elikkä tarvitsisin kovan laukun korg n364:lle. Kokoa sillä on: 108 x 33 x 10 Thomannilta ajattelin aluksi hankkia, mutta hinta oli ihan liikaa.. Music store koeln tarjoaa laukkua hintaan 59€. joka tuntuu ihan siedettävältä, mutta ne postikulut.. Saisikohan jostain suomesta edullisesti.. Oman musiikkikaupan laukut aivan liikaa.. Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia." |
BaariMikko 24.07.2004 21:40:17 | |
---|
Elikkä tarvitsisin kovan laukun korg n364:lle. Kokoa sillä on: 108 x 33 x 10 Thomannilta ajattelin aluksi hankkia, mutta hinta oli ihan liikaa.. Music store koeln tarjoaa laukkua hintaan 59?. joka tuntuu ihan siedettävältä, mutta ne postikulut.. Saisikohan jostain suomesta edullisesti.. Oman musiikkikaupan laukut aivan liikaa.. Kyllä tuppaavat hinnoissaan olemaan. Ja turha varmaan lähteä ihan halpaa hankkimaankaan, kovan laukun idea on kuitenkin se, että siinä vehje säästyy isommiltakin kolhuilta ja se taas kysyy laatua. |
Closure 24.07.2004 21:53:57 | |
---|
Kyllä tuppaavat hinnoissaan olemaan. Ja turha varmaan lähteä ihan halpaa hankkimaankaan, kovan laukun idea on kuitenkin se, että siinä vehje säästyy isommiltakin kolhuilta ja se taas kysyy laatua. Se music store koelnin laukku vaikutti aika sopivalta. Ainakin hinnaltaan. Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia." |
Ja vieläkin kysyn. Saako em. tyylistä laukkua Suomesta samaan hintaan tai jopa halvemmalla? Osaisiko kukaan kertoa? Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia." |
Janus 27.07.2004 12:28:07 (muokattu 27.07.2004 12:40:12) | |
---|
Ja vieläkin kysyn. Saako em. tyylistä laukkua Suomesta samaan hintaan tai jopa halvemmalla? Osaisiko kukaan kertoa? St Pauls Sound ( www.stpaulssound.fi) myy Gatorin puolikovaa laukkua 61-koskettimiselle kiipparille hintaan 88 euroa. En tiedä tuon Kölnin musaliikkeen laukusta, mutta jos tuo Gator on yhtään vastaava kuin oman S90:n puolikova vaneri/polyuretaanicase (Helsingin Musiikista), niin voin suositella - suojaa laitetta hyvin, päälle voi kasata vaikkapa roudausautoon enemmänkin kamaa eikä painokaan ole hirvittävä. (En tiedä, laittaisinko välttämättä lentokoneen ruumaan keikkareissulla, mutta toisaalta, onko tuo sun tapauksessa rajoittava tekijä? ;) EDIT: elikkä tollanen: www.sweetwater.com/store/detail/GK61/Vähän erilaiselta näyttää kuin omani... mutta ainakin St Paulin hinnalla vaikuttais ihan edulliselta. Käytettyjä caseja voi kysellä myös ihan musiikkiliikkeistä, HeMu:ssa niitä on ainakin joskus pyörinyt. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Closure 27.07.2004 15:45:24 (muokattu 27.07.2004 16:00:41) | |
---|
St Pauls Sound (www.stpaulssound.fi) myy Gatorin puolikovaa laukkua 61-koskettimiselle kiipparille hintaan 88 euroa. En tiedä tuon Kölnin musaliikkeen laukusta, mutta jos tuo Gator on yhtään vastaava kuin oman S90:n puolikova vaneri/polyuretaanicase (Helsingin Musiikista), niin voin suositella - suojaa laitetta hyvin, päälle voi kasata vaikkapa roudausautoon enemmänkin kamaa eikä painokaan ole hirvittävä. http://www.gatorcases.com/sections/prdinfo/05_keyboard.htm tämän mukaan ei sovi n364:lle. Mutta GK-261R malli näytti sopivan. Ja hinta on stpaulssoundilla huimaava. edit. etsin nuo mitat netistä ja näytti sittenkin tuo gk-61 sopivan. Tämän taidan ostaa. Kiitos Janukselle! Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia." |
Kaleface 27.07.2004 18:22:08 | |
---|
"Tää on paska planeetta, täällä ei oo painovoimaa." |
kingdom 28.07.2004 01:12:48 | |
---|
Minä tarviisin laukun joka keventäisi syntikkaani. Hey Bungalow Bill, what did you kill? |
mr.muzak 28.07.2004 03:29:53 | |
---|
Minä tarviisin laukun joka keventäisi syntikkaani. Ja mä sellasen itsestään-roudaavan. |
petem79 28.07.2004 10:36:33 | |
---|
TransitCase Oy tekee mun mielestä mittatilauskeissejä. Se sijaitsee Helsingin Roihuvuoressa ja numero löytynee luettelosta. Mulla on kiipparin kotelona sellanen ja voin sanoa että se on maailman paras.. tai jotain sinnepäin. Hinnoista en kyl tiedä mutta eiköhän ne soittamalla/käymällä selvinne. |
Warheart 29.07.2004 19:39:24 | |
---|
Minä tarviisin laukun joka keventäisi syntikkaani. Osta Korg X5. :) Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta. |
Mr.Rych 30.07.2004 00:21:50 | |
---|
Itselläni on Gatorin täyskova laukku 61-koskettimistolle, joka maksoi niin paljon etten viitsi sanoa mutta kestää taatusti pahimmat terrori/kotiviini-iskutkin. Lisäksi sillä on näppärä kuljettaa ruumiit huomaamattomasti pihalle kerrostaloasunnosta. Huonoja puolia on se, että loota painaa tuhottomasti eikä se mahdu minkään normaalin henkilöauton takaluukkuun. Treeneihin on hauska matkustaa kun autossa on viisi äijää, k.o. laukku takapenkkiläisten päällä ja tottakai joku on vielä ottanut tyttöystävänsä koiran mukaan. Pahempi vika on se, että kaikki kolme kahvaa irtosivat parin ekan kuukauden sisällä. Kumma ettei niiden kiinnitykseen ole panostettu. Pitää patentoida ne itse paremmin. Veljellä on vastaava puolikovana versiona, ja se vaikuttaa ainakin käytännöllisemmältä. Tum podex carmen extulit horridulum |
Mertsi 01.08.2004 20:39:12 (muokattu 01.08.2004 20:40:06) | |
---|
Jos sulla pysyy työkalut kädessä, niin kannattaa rakennella itse... Isukin kanssa väännettiin niin vanerit makso n. 30e (kannattaa sahauttaa jo alan liikkeessä), sitten pehmusteet, verhoilu, popniitit jne, niin hintaa tuli bout 50e. Hyvin sillä on tähän asti trinkku siirtynyt, laukku tosin painaa 9kg, mutta pääasia on, että se suojaa hyvin! Kiittää pitää! |
Leikari 02.08.2004 13:35:43 | |
---|
Jos sulla pysyy työkalut kädessä, niin kannattaa rakennella itse... Isukin kanssa väännettiin niin vanerit makso n. 30e (kannattaa sahauttaa jo alan liikkeessä), sitten pehmusteet, verhoilu, popniitit jne, niin hintaa tuli bout 50e. Hyvin sillä on tähän asti trinkku siirtynyt, laukku tosin painaa 9kg, mutta pääasia on, että se suojaa hyvin! jep noin! - minulla on kolme omatekoista - laudasta syrjät ja vanerista "kannet". Asiallisen kunnolliset salvat ja kaappisaranat rautakaupasta. Kahdessa on riippulukkoa varten "kielet". Viimeismmän kahvat tein Bilteman kuormansitomisliinasta. Kaksi soitinta olen ostanut uusina - styroxit käytin kotelon sisällä valmiina muotopaloina - ei hölsky eikä natise. Vanhalla saha-taltta- ja vasara -systeemillä saa tehtyä asialliset loviliitokset - joskin yksinkertaisella päätyliitoksellakin pärjää kun vaneri toimii riittävänä jäykisteenä ja pitää homman kasassa kun käyttää riittävästi ruuveja. Loviliitoksella tulee siistimmän näköinen. Kulmasuojat voi ostaa vaikka Biltemasta tms. - - itse en ole edes niitä laittanut kun eivät ole yksityiskäytössä = käyttö muutaman kerran vuodessa - kuljetus henkilöauton pehmustetussa tavaratilassa & itse roudaan. Pari thomannin laukkuakin on - eivät mitään pomminkestäviä, mutta omaroudauksessa aivan ok. Mitoitukset ovat olleet onnistuneet. so. erittäin täsmälliset. "Laatucaseja" on myös - käytettyjen mukana ammattikäytöstä tulleita - onhan se aika järeätä kaliberia - kestäviä ja painavia - - semmoisia pudotuksen kestäviä joka puolelta kantattuja. Omaan käyttöön en sellaisia uutena raskisi tarpeettomina hankkia. |