jamez_wannabe 15.07.2004 11:12:22 | |
---|
En oikein keksinyt muutakaan paikkaa tälle kirjoitukselle, joten: Tietäisikö joku teistä mistä löytäisin nuotit tähtien sota tunnariin? Tarkoitus olisi päräyttää tunnari soimaan uruilla tulevissä häissä kun poistumme kirkosta. koitin googlettaa mutta aika heikolla menestykellä. "Elämässä ei ole encorea - pidä siis huolta itsestäsi". -Jari Sinkkonen |
Skinwalker 16.07.2004 15:29:28 | |
---|
Ei aavistustakaan. Jos tästä asiasta kehittyy hätätapaus häiden lähestyessä, niin varteenotettava vaihtoehto on googlettaa jostain miditiedostona tuo, avata sekkarissa ja sieltä blokkailla ja sovitella jonkinlainen nuotti tuosta itselleen. It's funny because it's poisonous |
baron 18.07.2004 21:37:02 | |
---|
En oikein keksinyt muutakaan paikkaa tälle kirjoitukselle, joten: Tietäisikö joku teistä mistä löytäisin nuotit tähtien sota tunnariin? Tarkoitus olisi päräyttää tunnari soimaan uruilla tulevissä häissä kun poistumme kirkosta. koitin googlettaa mutta aika heikolla menestykellä. Star Wars (Main Title) Säveltäjä John Williams. (March, majestetic) Puhutaanko samasta asiasta? tu-tu-tu-tuu-tuu, tu-tu-tu-tuu jne. Mulla on parin sivun pianonuotit siihen. Jos asia on sulle tärkeä, ilmoita mulle pikaviestillä e-mail osoite, voin huomenna duunissa skannata ja lähettää sulle PDF:nä nuotit. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
baron 18.07.2004 21:43:28 (muokattu 18.07.2004 21:46:30) | |
---|
Pakko olla oikea kappale. Soitin kertaalleen lävitse ja alienit alkoivat vilistää silmissä! Edit: Jatkossa kokeile vastaavissa ongelmissa TM-palstaa, sieltä löytyy paljon tietäviä! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
keyboardplayer 23.07.2004 01:42:21 | |
---|
hehheh...on itsekkin tullut soitettua häiden yhteyksissä tuo biisi...mun lelu casio syntikoilla on se tallennettuna valmiisiin bankkeihin ja opettelin sitä kautta...harmi ettei voi suoraan siirtää midinä koneelle... |
Dr Dominant 24.07.2004 23:03:04 | |
---|
Mulla on olemassa aiheesta yksi itseblokattu partituuri big bandille ja jousille. Sieltä löytyy kaikki oleellinen biisin tiimoilta ... voin pistää pdf:nä jos on tarvis! "Dr Dominant, I Presume?!" |
Mä oon ollut kerran kirkossa keikalla soittamassa tuon biisin! Hieno valinta! Nuotit on kyllä arkistoitu niin tehokkaasti että niitä ei löydä ennenkuin 50 vuoden päästä joku historioitsija My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |