sikavatukossa 24.07.2004 16:46:53 | |
---|
Olen ostamassa kyseistä kitaraa ja olisin kiinnostunut kaikesta eli millainen soittaa ja muuta vastaavaa.. |
Cort87 24.07.2004 17:02:33 | |
---|
Hhhmmm............. Olet itse testannut jo siis tätä kitaraa vai ? " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Keppis 24.07.2004 19:03:48 | |
---|
Oon yhellä kellyllä soittanu. en oo varma oli se tämä, mutta hintaa oli joku 600. En ostais kaula kauheen littee ja ei käteen sopiva ja soi todella huonosti. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Kyseisellä kitaralla oikeasti soittaneena, voisin sanoa että varsin kelpo peli tuollaiseen metallimeininkiin. Erityisesti minua miellytti soittoasento kitaran levätessä oikean jalan päällä, jolloin Kellyn kaula tulee tuollaista stratokopiota paremmin kropan keskelle -> soittoasennosta tulee luontevampi. Saundipuolesta sen verran, että hieman tummaltahan tuo vaikutti, johtunee pitkälti noista Duncan designed -mikeistä. Floikan toiminnasta ei ole muistikuvaa. Come inside and meet Man1ac,
the latest victim of GAS. |
Velli 26.07.2004 14:10:45 | |
---|
On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
Cort87 26.07.2004 14:44:00 | |
---|
Itse olen myös muutamaakin tuollaista Jaskaa koittanut ja täytyy sanoa että yksilöiden välillä on ilmennyt melkoisia eroja joten empä ainakaan lähtisi esim. tilaamaan sokkona tuollaista kitaraa. Mikit ovat sellaista peruskamaa noissa. Toimeen niiden kanssa tulee ihan hyvin. Joissakin kitaroissa vire on pysynyt hyvinkin ,toisissa taasen ei millään. Soitto tatsissa on myös ollut eroja: joissakin on viimeistely ollut todella asiallista toisissa sitten ei niinkään asiallista. Tuollaisen hinnalla saa jo kuitenkin ehkä vähän paremman kitaran vaikka käytettynä. Tietysti riippuu mitä tämä ostaja kitaraltaan hakee. Kannattaa muuten kysyä itseltään tekeekö tuolla lukkotallalla yhtään mitään. Hyviä kiinteä tallaisia hevikitaroita kun on markinnoilla paljonkin. Mutta elä tosiaan sokkona osta. Saattaa tulla tippa linssiin. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Jormaz 26.07.2004 16:17:41 | |
---|
Floikka on täysi susi! Ulkonäön perusteella samalta hevonpaskatehtaalta kuin mun LTD:n entinen talla.. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Velli 26.07.2004 16:48:03 | |
---|
Ulkonäön perusteella samalta hevonpaskatehtaalta kuin mun LTD:n entinen talla.. Nuo halpisfloikat tehdään ilmeisesti kaikki samalla tehtaalla jossain vinkuintiassa. Näin muistan jostain lukeneeni. Tuo Jacksonin JT580LP-talla on käytännössä sama kuin Ibanez Lo TRS:n ykkösversio, ainoastaan se teksti puuttuu siitä kyljestä. On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
Lord of the strings 26.07.2004 17:19:25 | |
---|
Jos siitä testaamassani pelissä olisi ollut kiinteä talla ja straton kaula, olisi Kelly mielestäni paras hevikeppi päällä maan. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Velli 26.07.2004 17:34:24 | |
---|
Jos siitä testaamassani pelissä olisi ollut kiinteä talla ja straton kaula, olisi Kelly mielestäni paras hevikeppi päällä maan. Ke-1:ssä on kiinteä talla ja paksumpi kaula kuin Ke-3:ssa... On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
Olli S. 26.07.2004 20:59:23 | |
---|
Jos siitä testaamassani pelissä olisi ollut kiinteä talla ja straton kaula, olisi Kelly mielestäni paras hevikeppi päällä maan. Voihan se noinkin olla... Varsinkin, kun minusta kaulan muoto on tärkein osa kitaraa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |