Aihe: Missattu keikka?
1 2 3 4 5 6 7
Epämuusikko
02.10.2003 12:11:01
Revelation 20.9 Tavastialla. Syy: ei jaksanut ostaa junalippua. Paska syy.
"Jos kaikki Suomen ammattimuusikot asetettaisiin Päiväntasaajalle metrin väleittäin, niin se olisi ihan hyvä".
aiiT
02.10.2003 17:56:59

Tulevat Muset Nosturissa tätä menoa. *itk pill voll*
We are accidents waiting to happen.
Cutter
18.10.2003 17:32:38
Mua harmittaa etten pääse Donkkareiden jäähyväiskeikalle. Mä en ole kertaakaan nähny niitä silleen kunnolla. Jossain festareilla joo, mut en oo ollu missään niiden omalla keikalla.
Nakit ja Muusi!
Ze Kink
10.11.2003 16:13:53
Maidenin keikka kesällä...Oli kuulemma mahtava keikka, mutta koska en silloin ollut helsingissä, en päässyt. Onneksi omistan liput uudelle (siirtyneelle) keikalle...
Kuunnelkaa Tseppeliiniä se on parempi ku Him!
Wiitala
03.12.2003 00:45:01
YES joskus parisen vuotta sitten. Mutta nythän ne tulloo uudestaan. Minä = eturivissä.
Rumpaleilla on rytmi veressä - basisteilla on veressä lähinnä alkoholia.
Satanox
05.12.2003 19:08:14
Manowaria en ole koskaan nähnyt ja sen kyllä haluisin nähdä, koska siitä bändistä mun metallin kuuntelu alkoi.

HAIL AND KILL!
aiiT
07.12.2003 15:19:30

Tulevat Muset Nosturissa tätä menoa. *itk pill voll*

Haa, enpä missannut. Mutta muistin muita:
- Eels Makasiineillä (olin laskuvarjokurssilla, enkä koskaan saanut edes hypättyä kun viikonloppuduunit lopulta keskeytti koko roskan, eli aika kurja syy)
- Oasis Ruississa, kyllä, olisin tahtonut olla siellä.
- Radiohead sillon vuonna gekko ja gerbiili huvilateltassa.
We are accidents waiting to happen.
Angie
07.12.2003 18:54:12
En nähnyt ikinä Kingston Wallia livenä. Se harmittaa...

En minäkään. (sigh)
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
mr_b
08.12.2003 11:12:57

Nirvana Lepakossa 1991. Kuulinpa mielenkiintoisen kuuloisen biisin "Smells like a teen spirit" ja piti ostaa liput tämän silloin suhtkoht tuntemattoman bändin keikalle. Keikkapäivä vähitellen lähestyy ja samaan aikaan Nirvana-hysteria kasvaa ja levy nousee jenkkiykköseksi. Paljonhan sitä jännitettiin, että tulevatko ne tänne peräpohjolaan soittamaan kauan sitten buukatun pikkukeikan ja sitten 2 viikkoa ennen keikkaa loput Euroopan kiertueesta peruttiin. #&%£$!! Siinä olisi ollut legendaarisen keikan enteitä.

Toinen on Stone Roses Provinssissa, hmm, 1990? Piti vokotella jotain naista (ok, tuloksellisesti, mutta kuitenkin) ja tuli missattua tämä idolikeikka. Kaksi keikkaa Tavastialla myöhemmin eivät oikein korvanneet...
And that's the way it is. Even when we're pissed.
mr_b
08.12.2003 11:21:41

- Eels Makasiineillä

Au. Au. Au. *Paha* missi. Todella häijy. Anteeksi tämä veitsen kääntäminen lihassa, mutta tuo oli aikas hyvä keikka.
And that's the way it is. Even when we're pissed.
xulu
08.12.2003 16:06:03

Joskus nuorna poikana oli jossai midnight party planetissa Hellacopters, mitä lähettiin varta vasten kattomaan.n.10 min ennen keikkaa sammuin.Sitten kun heräsin niin lavalla oli KLAMYDIA, ei hirveesti lämmittänyt....
If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche
Viljo
09.12.2003 20:18:14

DT:n vierailut jääneet koluamatta =(
seuraavan kerran kun suomenmaalle saapuvat niin täytynee tilanne korjata.
Myös metallica on jäänyt näkemättä, muttta tähän tilanteeseen tulee toivottavasti korjausta ensi keväänä..
Sentenced on myös ollut pitkään haaveena nähdä livenä, jospa sekin ensi kesänä.
V.A.I
Paijukainen
23.07.2004 01:47:20
Kun koskaan elämässäni en ole löytänyt itseäni Ultra Bran lavan edestä.. enkä löydä. se siitä sitten.
Tellervo
23.07.2004 13:13:36
Eilinen Tehosekoittimen keikka Helsingissä. Jono kiersi korttelin ympäri, eikä sisälle päästetty siinäkään vaiheessa kun joitain ihmisiä jo valui ulos. Jäipä sitten vaan kauniit muistot viime kesältä. Hyvästi Tehis, nyyh.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Antsa
23.07.2004 14:04:20
Nirvana 92 Ruisrock.
Syy: olin kahdeksan vuotta vanha, ja en ollut kuullut koko bändistä. Tuskinpa olisin saanut lupaa Ruisrockiin lähteä.
har har.
T. Issi www.rockin-horse.net
Jenka
23.07.2004 14:06:47

The soundtrack of our lives Ankkarockissa kesällä ´01.. sillon tuskin kuullutkaan kyseisestä bändistä ja varmaan katsomassa jotain typerää.. Myöhemmin todennut oikein loistavaksi..
Olet joko oikeassa tai vasemmassa.
MV
24.07.2004 14:35:18
Children of bodom sauna open airissa. Kyllähän tämänki ehtii vielä monta kertaa nähdä mut oon niin pitkään jo halunnu nähä ja oli ainut suomen keikka. Toinen sinergy tuskassa. Ei tainnut olla paras keikka mut oisin silti halunnu nähä. Samat perustelut.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Phobophile
24.07.2004 16:50:38
Children of bodom sauna open airissa. Kyllähän tämänki ehtii vielä monta kertaa nähdä mut oon niin pitkään jo halunnu nähä ja oli ainut suomen keikka.

Ei muuten ole. Kolmen keikan minikiertue tulee syssymmällä.
Love Subverted, Lust Perverted
MV
24.07.2004 17:35:56
Ei muuten ole. Kolmen keikan minikiertue tulee syssymmällä.

Juu tiietään. Tarkoitin lähinnä festarikeikkoja. Noi keikat jos ei oo ikärajaa on niin kaukana ettei tahdo oikeen onnistuu...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)