Aihe: emg 707 onkelma
1
epeli
23.07.2004 21:04:28

minä omistan harley bentonin 7-kielisen.. Kyllä, kyllä..
mikit pörisi niin pirusti et ostin sitte emg 707:n
nyt olis niinku onkelma sen asennuksen kanssa:
1. pitäis varmaa suurentaa sitä "koloa" johon mikki tulee
2. johtoa tuli paketissa niin pirusti. siinä HB:ssa on 3-asentoinen mikkivalitsin ja siinä 8 "kohtaa" johon voipi tinata piuhan kiinni. katoin jo emg:n omat asennusohjeet, mutta kun olen entinen basisti niin..
3. miten 707:n korkeussäätö toimii? kun sen mukanan tuli pari ruuvia mut miten ne tulis sinne oikeen pistää, kun siinä on kolot ruuveille mut vanhassa mikissä oli myös koloissa jenkat millä sitä sai nostettua. ja koska mikki on isompi kun se entinen ni se muovinen suorakaide joka oli mikin ympärillä, ja johon ne ne ruuvit tulee kiinni joista korkeutta säädetään, on roskistavaraa..

prkl.. mie muutan espanjaan..

voisitteko te viisaat ja vikkeläsormiset miuta surkeeta hevimiestä autaa.. kiits..

pistäkää kommenttia jos (kun) on epäselvää..
Happy I am... .... not sad....
trih
23.07.2004 21:18:23 (muokattu 23.07.2004 21:21:37)
1. pitäis varmaa suurentaa sitä "koloa" johon mikki tulee
Kyllä.
2. johtoa tuli paketissa niin pirusti. siinä HB:ssa on 3-asentoinen mikkivalitsin ja siinä 8 "kohtaa" johon voipi tinata piuhan kiinni. katoin jo emg:n omat asennusohjeet, mutta kun olen entinen basisti niin..
Tuo on aktiivimikki joten tarvitset sille omat potikat (25k). Itse poistaisin vanhan elektroniikan kokonaan ja pistäisin tuon tallaan kiinni.
3. miten 707:n korkeussäätö toimii? kun sen mukanan tuli pari ruuvia mut miten ne tulis sinne oikeen pistää, kun siinä on kolot ruuveille mut vanhassa mikissä oli myös koloissa jenkat millä sitä sai nostettua. ja koska mikki on isompi kun se entinen ni se muovinen suorakaide joka oli mikin ympärillä, ja johon ne ne ruuvit tulee kiinni joista korkeutta säädetään, on roskistavaraa..
Tuo on ns soapbar-mikki. Sinne mikin alle laitat jonkun joustavan vaahtomuovin joka pitää mikin tasaisessa nosteessa. Sitten niillä ruuveilla (jotka pitäisi pistää mahd jousien sisään) säädät mikin korkeutta. Nämä luonnollisesti sen jälkeen kun olet jotenkin jyrsinyt tuolle sopivan kolon. Kerro sitten onko bentonisi runko vaneria vai ihan kokonaisista puupaloista tehty. Eihän sitä tiedä mitä tulee hankittua itsekin..
EDIT: tuo mikki vaatii 9V pariston. Ostitko mikin uutena?
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
epeli
23.07.2004 21:51:28

Tuo on aktiivimikki joten tarvitset sille omat potikat (25k). Itse poistaisin vanhan elektroniikan kokonaan ja pistäisin tuon tallaan kiinni.

ohjeessa sanottiin että jos meinaa vielä käyttää sitä toista eli passivimikkiä ni ei kannata vaihtaa kun vanhat potikat>250k tai jotain ja taas emg>vain 25k. ohjeen mukaa tämä söisi toisen mikin tehoa jotain 90%

Tuo on ns soapbar-mikki. Sinne mikin alle laitat jonkun joustavan vaahtomuovin joka pitää mikin tasaisessa nosteessa. Sitten niillä ruuveilla (jotka pitäisi pistää mahd jousien sisään) säädät mikin korkeutta. Nämä luonnollisesti sen jälkeen kun olet jotenkin jyrsinyt tuolle sopivan kolon.

ahaa... koitetaan. meen huomenna kitaran kanssa pajalle..

tuo mikki vaatii 9V pariston. Ostitko mikin uutena?

tiedän.tilasin uutena saksasta.
epeli
24.07.2004 15:55:22

juu miekin purin tänään sen osiksi ja huomasin että kyllä se on vissiin ihan puuta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)