apuri 24.07.2004 13:05:58 | |
---|
|
Aksu89 24.07.2004 13:07:38 | |
---|
Niin? No comments. Riisi |
kalkkuna 24.07.2004 13:16:41 | |
---|
Niin, se on avattu. |
hmm, internet osoite? onpa ihmeellistä, soitanpa kokosuvun tätä tänne ihmettelemään. |
Dinorocker 24.07.2004 20:03:12 | |
---|
Taitaa Edwardin, Peaveyn skitta diili olla aika finaalis. Outrider |
Bloso 24.07.2004 23:02:57 | |
---|
Hmmm, pelkkä tone knobbi eikä volumea. Ikinä en oo tonea väännelly ibanezeissani. Toimii varmaan samoin kun mun tän hetkinen tone jonka juotin päin vittua, eli samoin kuin volume. Mulla on kepissä kaks volumea jo molemmat täysillä perkele |
Jucciz 26.07.2004 11:33:06 | |
---|
On siinä meillä apuri. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Wolffie 26.07.2004 12:05:40 | |
---|
Taitaa Edwardin, Peaveyn skitta diili olla aika finaalis. No paha sanoa kun en oo tuota Peaveyn käyny testaamassa mutta kuulemma Eddien musarisignaturen ja Peaveyn ero ois ku mersulla ja ladalla, musarin ollessa mersu :) En sitten tiedä minkä takia Eddie siirtyi musarista Peaveyhyn? Raha? Ja kyllähän tuota väritystäkin jo takas olis mukava saada, Kramer kun ei niitä enää taida valmistaa, ainakaan yhtä laadukkaita kuin aikoinaan? No jaa... |
Deranged 26.07.2004 12:21:38 | |
---|
kuulemma Eddien musarisignaturen ja Peaveyn ero ois ku mersulla ja ladalla, musarin ollessa mersu Paskapuhetta, testaa se Peaveyn USA-malli ja sano sitten että on huono skeba. Kuulopuheet kannattaa pitää juuri sellaisina, eikä julistaa totuutena. Sorry. Ei mitään henkilökohtaista, paitsi rakkaus Wolfgangiin.. |
Crossroad 26.07.2004 12:23:28 | |
---|
ei jenkki wolfganit huonoja ole,mutta ko kitara on hyvä esimerkki kitarasta johon on yritetty tunkea kitaran kaikkien kitaroiden hyvät puolet yhteen kitaraan..lopputuloksesta voi olla montaa mieltä,mutta ainakin mikit on hyvät ja kauniistihan se soi..lienee kuitenkin aika selvää että music manit on laadukkaampia(ja hinnakkaampia.) |
Wolffie 26.07.2004 12:55:59 | |
---|
Paskapuhetta, testaa se Peaveyn USA-malli ja sano sitten että on huono skeba. Kuulopuheet kannattaa pitää juuri sellaisina, eikä julistaa totuutena. No en missään vaiheessa sanonutkaan että se huono skeba olisikaan. Itse olen meinannut ostaakin kyseisen kepin ja siitä kauan haaveillut mutta on ne päässeet aina menemään nenän edestä kun olen ollut ostamassa. Haaveena semmoinen on vieläkin kun vaan joskus löydän sopivan yksilön samaan aikaan kun rahaakin löytyisi ;) Ja totuutena tuota julistanutkaan vaan sanoin "kuulemma" mikä viittaa kuulopuheisiin ;) Mutta tuossa vain vertasin tuota Music Manin versiota mikä tosiaan onkin tuplasti kalliinpi Peaveyhyn. Ja kyllä tuota USA mallia testaamaan menisinkin kun jostain vain sen löytäisin. Löytyykös joistain hesan liikkeistä suoraan hyllystä? Yksi musari löytyy käytettynä Custom shopista ja hintaakin on 1500e. No jaa... |
Crossroad 26.07.2004 13:06:19 | |
---|
niin ja jenkki wolfganeja löytyy specialia ja originalia ja myös niillä on varmaan eroa,hintaeroa ainakin..noretron,joka myy niitä suomessa on tiputtanut hintoja aika rajusti viime aikoina ja eroa thomanniin ei paljoa ole..mutta mistä hinnanpudotus johtuu,ei kai vain jossain ole tingitty valmistuksessa.. |
Wolffie 26.07.2004 13:08:24 (muokattu 26.07.2004 13:10:27) | |
---|
ja eroa thomanniin ei paljoa ole Eihän Thomann myy kuin Korea Wolfgangeja? Ainakaan itse ole sieltä vielä muita löytänyt :) Mutta jos asia on toisin niin pitänee lähteä tutkimaan. mutta mistä hinnanpudotus johtuu,ei kai vain jossain ole tingitty valmistuksessa.. Veikkaisin ennenmmin että Wolfgang ei ole saanut niin suurta suosiota kuin oli odotettu joten hintaa tiputetaan hieman, jotta ostajia tulisi lisää... No jaa... |
Shaft 26.07.2004 13:16:54 | |
---|
Taitaa Edwardin, Peaveyn skitta diili olla aika finaalis. Siltä näyttää. Nyt voisi tietysti lähteä myös spekuloimaan sillä, minkä vahvistinvalmistajan kanssa Eddie lyöttäytyy yhteen.. |