jannu 22.03.2004 18:41:25 | |
---|
Tuoreimmassa Q:ssa annettiin ymmärtää että Liam Howlett on vihdoinkin saanut uuden Prodigy-lätyn valmiiksi. Edellisestähän on kulunut jo aika tovi, 7 vuotta. Albumin olisi tarkoitus ilmestyä ensi heinäkuussa "It really is fucking coming out this time, it's no joke. And it sounds sexier", sanoo Howlett. Kuulin myös mielenkiintoisen huhun, jonka mukaan uuden albumin biisit olisi tehty Reasonilla. Saas nähdä. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
vexu 22.03.2004 19:31:36 (muokattu 22.03.2004 19:32:48) | |
---|
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Dunga 22.03.2004 20:06:36 | |
---|
Onhan sitä tässä jo odoteltukin. Tulisi vaan pian niin pääsisi herkuttelemaan, Fat of the Landia kun ei jaksaisi enää kuluttaa loppuun. "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
jannu 22.03.2004 20:24:08 | |
---|
Onhan sitä tässä jo odoteltukin. Tulisi vaan pian niin pääsisi herkuttelemaan, Fat of the Landia kun ei jaksaisi enää kuluttaa loppuun. Mä kulutin FoTL:n loppuun jo sillon '97. Ei jaksa kuunnella enää ku ehkä paria biisiä siltä. Experience ja Jilted Generation sitävastoin ovat kestäneet kovaa käyttöä näihin päiviin. Tuo uusi vähän pelottaa. Toivottavasti ovat saaneet aikaa jotain hienoa. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Jabbe 22.03.2004 21:10:29 | |
---|
Mitenkähän tuohon voi suhtautua ennakkoluulottomasti näin pitkän odotuksen/hypetyksen jälkeen? My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
zepeteus 06.06.2004 00:57:47 | |
---|
Kylläpä olisi jo aika ilmestyä, mutta enää en kyllä usko ennen kuin näen teoksen levyhyllyssä. Itsellä on FOTL tainnut olla jäähyllä jo muutaman vuoden, mutta Experience kolisi taas kivasti vastikään. Huhut Liamin yksinomaisesta softakäytöstä kuulostavat kyllä epäilyttäviltä. Mies joka siirtyi käyttämään tietokone sekvennseriäkin vasta ennen FOTL:ia ja on aivan viimeaikoinakin vielä uumoillut että tuleva levy on enemmän "bändi"?? Tulevista kappaleista ainakin Trigger kuulostaa kyllä vakuuttavalta, mutta esim. Nuclear oli vähän so so...saas nähdä. |
Vteich 05.07.2004 23:55:02 (muokattu 05.07.2004 23:56:19) | |
---|
Levyltähän on jo ilmestynyt eka sinkku, nimeltään Girls. Ei kyllä kuulosta _yhtään_ Prodigyltä, lähempänä jotain Chemical Brothersia tai muuta vastaavaa kuraa. Onneton tekele, en ymmärrä. Joku muu kuullut jo? |
Rattata 06.07.2004 14:25:27 | |
---|
Levyltähän on jo ilmestynyt eka sinkku, nimeltään Girls. Ei kyllä kuulosta _yhtään_ Prodigyltä, lähempänä jotain Chemical Brothersia tai muuta vastaavaa kuraa. Onneton tekele, en ymmärrä. Joku muu kuullut jo? Mun korvaan kuulosti ihan hyvältä. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Starr4377 09.07.2004 21:34:29 | |
---|
Oon kuullu myös ton girls biisin ja se kuulosti aluks aika mössöltä ja liian täyteentupatulta mun korvaa, mutta nyt alkaa maistumaan jo. Koskus oon kuullu ajat sitten myös jotain live tallenteita uusista piiseistä ja ne oli todella pettymyksiä toivottavasti ne oli feikkejä. |
Torniojaws 17.07.2004 14:40:33 | |
---|
Viikko sitten kuulin koko levyn ja on kyllä melko keskinkertaista tavaraa. Levyn 12 biisistä vain kolme jäi mieleen: "Spitfire", "Action Radar" sekä "The Way It Is". Muut biisit olivat vain keskinkertaista Reason-teknoa joita kuulee harva se päivä esim. Mikseri.netissä. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Digital Beat 22.07.2004 11:36:53 | |
---|
the Girls demo oli aika outoa verrattuna edellisiin biiseihin. Saa kyllä kaikki breakbeatit unohtaa vissiin. Pakko tuo albumi on silti hommata mutta uskon että tyylillinen muutos on harkittua. ///Digital Beat |
Pakko tuo albumi on silti hommata mutta uskon että tyylillinen muutos on harkittua. On varmaankin, mutta toisaalta herra Howlett on saanut vissiin aika isot rahat Propellerheadsilta Reasonin hehkuttamisesta. Paskalta se silti kuullostaa enimmäkseen :) |
Gandhi 22.08.2004 11:12:24 | |
---|
Always Outnumbered, Never Outgunned Nyt se sitten on hankittu. Ja vähän ristiriitaisin tuntein sitä olen tässä kuunnellut. Punkia, teknoa, hiphoppia ja ehkä turhan poppia. Vihaiset rummut on tallella ja ote on monessa biisissä tuttua Prodigya, paljon särjettyä ääntä, yllättäviä vierailevia artisteja, mutta kuitenkin... Osa biiseistä on ainakin alkuun niin turhan kuuloisia, että ei jaksa innostaa, tavallista reason-teknoa, niin kuin joku taisi jo mainita. Mitä mieltä muut? Lopetan ennen kuin jatkan. |
Rattata 24.08.2004 19:25:35 | |
---|
Pistän kommenttia myöhemmin, kun vasta oon vähän sitä kuunnellut. Mutta on myös mulla vähän ristiriitaiset fiilikset tällä hetkellä, mutta uskon että levy paranee ajan myötä samoin kun girls sinkkukin. Palaillaan myöhemmin. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Rattata 29.08.2004 22:25:46 | |
---|
No nyt on enemmän tullu kuunneltua tuota levyä ja parantunut on koko ajan. Pieni pettymys ehkä vieläkin, mutta ei tämä missään tapauksessa huono ole. Muutama helmikin sieltä on jo erottunut. "Take seven aspirins and call me in the morning" |