DJ Lattialuukkukoira 24.07.2004 11:15:33 | |
---|
Huh huh... Mikälie miljardööri se sitten on! Mulla on epämuodostunut adrealiinituotoslaiton. Adrealiinia on liikaa kun mä suutun ja sen takia hopparilaumat jahtaa mua ku tapan niiden kavereita kolmen kappaleen ryhmissä.
- Axeman |
Eskobra ei ole jobbari. Sanokoon itse mitä lystää, valentelee. Jos jätkä myy m.netin torilla kaukalokaupalla tavaraa, jotka on ostettu edellisellä viikolla Helsingin pantin huutokaupasta, niin kyllä tuota tyhmempikin kutsuisi osto- ja myyntitoiminnaksi. Ja kärähtää ansaitsisi, jos nostaa samalla työkkäristä tai sossusta yhtään mitään. Niin kuin tässä maassa eivät rehellisen työn tekijät maksaisi muutenkin veroja liikaa. Teiltä se on pois, kun yksi kusettaa. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |
R.Syke 24.07.2004 12:29:50 | |
---|
Kylläpäs buusteri sai melkoisen keskustelun aikaiseksi. Ja se on hyvä. Joskus kannattaa asia tuoda kärjistetysti esille, että se ravistelee ja pistää ajattelemaan. Asetun sille kannalle, että liiketoiminta pitää olla liiketoimintaa reilussa päivänvalossa eikä mitään hämärähommaa. Esimerkiksi HuutoNetissä puljaaminen ja lieroilu ansaitesemismielessä saa meikäläiseltä tylyt pakit, aina ja ikuisesti. Monelta kannalta asiaa on käännelty. Eikös se ole tällaisen ympäristön tarkoituskin? |
kiitos 24.07.2004 12:55:44 | |
---|
Voi voi ku se teijän maailmankuva on tollasta Tao Tao kaikille ruokaa ja ei saa sotia ja muista jakaa kaverilla myös. Ei maailma toimi mitenkään reilujen sääntöjen puitteissa. Ihan turhaa esittää tekopyhää ja marttyyriä jos on rahasta kyse. Kaikille se raha kelpaa, kukaan ei varmasti sano ei, jos saa päättää ottaako 100€ välistä, vai leikkiikö sitä reilua muusikkotyyppiä. |
Heavymies 24.07.2004 13:07:49 | |
---|
Kannattaa aina aluksi laittaa myytävän tuotteen hinta hieman yläkanttiin. Jos joku ei osta siihen hintaan niin sitten tiputtaa. Parhaan hinnan siitä sillä saa. Jos myy halvalla ja siitä saattais saada enemmän niin tottakai ihmiset käyttää tilannetta hyväkseen tekemällä bisnestä. Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
Sammakko 24.07.2004 13:26:11 | |
---|
Kannattaa aina aluksi laittaa myytävän tuotteen hinta hieman yläkanttiin. Jos joku ei osta siihen hintaan niin sitten tiputtaa. Parhaan hinnan siitä sillä saa. Jos myy halvalla ja siitä saattais saada enemmän niin tottakai ihmiset käyttää tilannetta hyväkseen tekemällä bisnestä. Mä laitan hinnan valmiiksi alakanttiin. Ja myyn hullun halvalla. Koska yleensä jos myyn jotain olen ostamassa jotain enkä malta odottaa että saan sen.... "Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Kassu 24.07.2004 13:37:48 | |
---|
Mä laitan hinnan valmiiksi alakanttiin. Ja myyn hullun halvalla. Koska yleensä jos myyn jotain olen ostamassa jotain enkä malta odottaa että saan sen.... Ja vielä ylpeilet tolla? Mä kerron sulle yhden salaisuuden: Jos joku on todella kiinnostunut laitteestas, 50-100 euroa ei muuta sen mieltä. Jokainen järkevä ainakin kyselisi tinkausvaraa tuossa tilanteessa. |
Sammakko 24.07.2004 13:40:40 | |
---|
Jokainen järkevä ainakin kyselisi tinkausvaraa tuossa tilanteessa. Mitä sitten? Kai jokainen järkevä ainakin tajuaa että joku kama on halpa. Eli vaikka ei tinkiminen onnistuiskaan niin läpi menee. "Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Gypsy 24.07.2004 13:48:09 | |
---|
Vittu tämä ole mikään jopparien.net. En tätä muusikoiden.netikskään sanois, saatanan viininmaistelijoiden.net tää on. |
kulmahiomakone 24.07.2004 13:52:55 | |
---|
En tätä muusikoiden.netikskään sanois, saatanan viininmaistelijoiden.net tää on. Voimakas, rehevä saundi; täyteläinen, hieman hapokas ja kirpeä jälkisointi. Toimii hyvin saarni-telen ja Fenderin vahvistimien kanssa; voimakas, hyvä suristin. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |
R.Syke 24.07.2004 14:10:31 | |
---|
En tätä muusikoiden.netikskään sanois, saatanan viininmaistelijoiden.net tää on. -Ei prh. Kyllä se kossua on oltava...valkofiiniks |
booster 24.07.2004 15:45:26 (muokattu 24.07.2004 15:46:03) | |
---|
Ei maailma toimi mitenkään reilujen sääntöjen puitteissa. Miksei voisi toimia? Minä ainakin pyrin toimimaan reilusti, jos joku sitä haluaa käyttää hyväkseen niin käyttäköön. Kusettaa voi kuitenkin vain kerran, hyviä kauppoja tekemällä kunnia säilyy ja kauppoja ym. asioita voi hoitaa jatkossakin. Suomi on pieni maa, ja Tampere vielä pienempi. Ikinä ei tiedä, missä yhteydessä seuraavaksi törmää johonkin henkilöön, jolle on ollut töykeä tai epäreilu. Kukaan ei voi yksin "pelastaa maailmaa", mutta ainakin voi omalta kohdaltaan toimia reilusti. 2+2=5, for extremely large values of 2
Pöllitty: JMP-marsu, katso Kitarakamat! |
Dinorocker 24.07.2004 19:58:45 | |
---|
Eskobra ei ole jobbari. Äijähän valehtelee, kuten jo mainittiinkin. Valehteleva trokari. Kovin oli yhden mun entisen kepin perään...too bad.. : ) Outrider |
Gypsy 24.07.2004 20:45:59 (muokattu 26.07.2004 18:15:24) | |
---|
Tän vois melkein poistaa. Ei mulla ainakaan diagnosoitua skitsofreeniaa ole. |
p130 26.07.2004 12:25:29 (muokattu 27.07.2004 11:37:17) | |
---|
Eskobra ei ole jobbari. No totta helvetissä on... Eskobra: Kitaroita lojuu nurkissani noin 70-80 ja myyn niistä pois noin 20-30, Joo, selitti se minullekin satuja Fendereistään. Custom Shop reissueista, plussista, deluxeista, plus deluxeista... Mutta ei tyypillä kummempaa tietoa oikeasti ole noista vehkeistä. Ihmeellisyyksiä ja ristiriitaisuuksia tuli puhelinkeskustelussa vastaan. Osti minulta kitaran, Stratocaster plus deluxen joka oli muutettu hardtailiksi. Lähetin kuvia, selitin muutokset sanallisesti ja kauppa sovittiin. Sitten tulee sähköpostiin mailia suunnilleen tyyliin "tää kitara on pilattu, mikä kusettaja olet". Vittuilua tyyliin "ammattikoulun ekaluokkalaiset tekevät parempaa jälkeä" jne. Muutostyössä, maalipinnassa ym. ei todellakaan ollut mitään vikaa. Samaa mieltä minäkin olen, se kitara oli pilattu vaihtamalla talla. Mutta siitä eskobra tiesi. Muuta "vikaa" siinä ei ollut. Työ sinänsä oli hyvin tehty. Vastasin asiallisesti, eikä tyypistä sen jälkeen mitään kuulunut. Mitähän lie ajoi takaa. Ehkä tarkoituksena oli säikäyttää ja alkaa vaatimaan paria sataa takaisin "kun se olikin ihan paska". Sinänsä mielenkiintoista, että tuosta kitarasta oli vain kaksi henkilöä kiinnostunut. Eskobra ja toinen tunnettu jobbari eddieher. Jokin eskobralla meni arvioinnissaan pieleen, hyvä niin. Ei tule voittoa saamaan helpolla siitä kitarasta. Minä sain hillittömät 20 euroa enemmän kuin aiemmin maksoin... Tuo tapahtui joskus syksyllä, ei ole vielä näkynyt myynnisssä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä sille kitaralle tapahtui. Ihan hyvän kitaran siltä sain. Jobbari se ei todellakaan ole sillä jobbarithan yleensä laittelee vähän noita kitaroita se ei ollut laittanut yhtään. Säädöt ihan vituillaan. Nauhat piti hiotuttaa ja muutenkin koko kitara säädättää.. Satulaa pitää vielä madaltaa... Siitä se olisi voinut ilmoittaa... Hyvän siitä saa mutta vituttaa kun ei osannut varautua moiseen.... Kunnon jobbari sentään laittaisi vehkeet kuntoon. Kai se oikeuttaa hieman ostohintaa enemmän pyytämään jos soitinta kunnostaa. Keräilijällä olisi kaikki kitarat viimeisen päälle kunnossa. Ihan vihjeenä, nickistä löytyy etunimi Esko ja Bra-alkuisia sukunimiä ei paljon ole. Jos Esko Bra??? soittelee, niin tiedät että hintapyyntösi on arvioitu varsin kohtuulliseksi. EDIT: kirjoitusvirhe Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kulmahiomakone 26.07.2004 12:33:48 | |
---|
Ihan vihjeenä, nickistä löytyy etunimi Esko ja Bra-alkuisia sukunimiä ei paljon ole. Jos Esko Bra??? soittelee, niin tiedät että hintapyyntösi on arvioitu varsin kohtuulliseksi. Onhan tuo nimi tuolla jo aiemmin mainittu. Fiksuna heebona se vaihtaa nikkiä ja pitää saman kitara-arsenaalin torilla myynnissä... Tästä säikeestä paistaa aika selvästi suomalainen arvopohja; ainoastaan kovalla työllä saa rikastua, kauppa ja keinottelu on saatanasta. |
p130 26.07.2004 12:52:20 | |
---|
Onhan tuo nimi tuolla jo aiemmin mainittu. No niinpä oli... Tästä säikeestä paistaa aika selvästi suomalainen arvopohja; ainoastaan kovalla työllä saa rikastua, kauppa ja keinottelu on saatanasta. No, ei minun alallani ainakaan noin kaupasta ajatella. Eikä minua keinottelukaan haittaa jos pysytään lain oikealla puolella. Minun puolestani jobbarit saavat jobata ja trokarit trokata. Jos joku haluaa näille maksaa, se on minulle ok (tosin pahimmista saisi joku vihjata verottajalle...). Kunhan käyttäytyvät ja hoitavat kauppansa kunnolla. Mutta minulle ainakin jäi varsin selvä kuva siitä, että tyyppi on yksinkertaisesti mulkero. Jos minun puoleltani rehellisesti ja hyvin hoidetun kaupan jälkeen saan uhkailevaa ja vittuilevaa mailia, kerron siitä mielelläni täällä kun kerran kyseinen herra on puheen aiheena. Vähän heikkohermoisempi olisi varmasti alkanut sen mailin jälkeen kyselemään miten asian voi korjata. Mutta kun tiesin tavaran laadun ja ostajan taustat, annoin asiallisen vastauksen ja kerroin oman mielipiteeni. Jos eskobra olisi todella ollut sitä mieltä, että tavarassa on vikaa, olisin melko varmasti vielä vastauksen saanut. Mutta äijä huomasi välittömästi ettei vedätys onnistu, ja oli hiljaa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Super-Jari 26.07.2004 13:36:13 | |
---|
Kun tässä nyt alkaa jo roviot olla kuumimillaan ja vedenpitävät noitakokeet tehty niin olisi mukava lukea jobbarien omatkin ajatukset. Muuttaako se mitään? Ei välttämättä, mutta onhan vangitullakin oikeus yhteen puheluun. Ainakin elokuvissa. |
p130 26.07.2004 13:59:01 (muokattu 26.07.2004 14:01:51) | |
---|
Taisi löytyä se minun entinen stratoni... On näköjään muutettu talla jälleen tremoloversioksi, ja samalla Plus Deluxe on muuttunut pelkäksi Plussaksi (PD:n talla olisi ollut kalliimpi kuin tuo perustalla, myyntihinta ei taitaisi kuitenkaan nousta). http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=31345 Väittäisin että on 99% varmasti sama kitara kyseessä, vain hieman muunneltuna. Väri, ikä, "perinteinen" satula (löytyy jäljet että on muutettu vanhemman mallisesta roller-versiosta jos osaa etsiä...). Pitäisi vain valmistenumero kysyä niin varmistuisi. Voi olla vielä jälkiä tallan hardtail-muutoksestakin jäljellä jos osaa etsiä. Liekö historiasta muistetaan mainita mitään... Sen ns. 60's strato on näköjään myyty. Toivottavasti ei kusettanut ostajaa, jos kerran mallista oli huomautettukin. EDIT: linkki korjattu Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Gypsy 26.07.2004 14:58:04 (muokattu 26.07.2004 14:58:31) | |
---|
No, bisnesmies on bisnesmies. Isojen yritysten johdosta löytyy psykopaatteja. Ei hyväntekijöistä oo siihen. Bisnesmies tekee bisnestä välittämättä muista, ei isot tupakkayhtiötkään välitä kuinka porukkaa sairastuu niitten tuotteesta kunhan tulee rahaa pöytään. Se tosiaan vituttaa, että trokarit on melkein aina enemmän tai vähemmän huijareita. |