sirdickyj 15.07.2004 01:10:49 | |
---|
Kehutaas vähän sitä täälläkin palstalla! Hieno bändi tutustukaa jollette jo ole hurahtaneet k.o. orkesteriin! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
ICE 15.07.2004 01:40:44 | |
---|
Ehdottomasti. Steely Dania on tullut kuunneltua jonnin verran. Minulta kiellettiin iskelmä. |
0301876 19.07.2004 03:09:36 | |
---|
Mä en kirjoita tätä vittuilakseni, enkä ole tutustunut bändin koko tuotantoon mutta musta se on tekotaiteellisinta musaa heti stingin ja ultrabraan jälkeen. Kuuntelen toki mielummin steely dania kuin esim.suurlähettiläitä mutta kovin on bändi "valkoinen". Hyvää soittoa(varsinkin basso akselilta) levyiltä löytyy. Vaikka toto on kaikkien limabändien äiti; steely dan onnistuu kukistamaan senkin.Totolle sentään voi nauraa tuntien pientä mielihyvää! Myönnän ettei kirjoitukseni ole mielekäs; sanoin tässä jehovantodistajalle ettei tuhlaisi elämäänsä, ei hän mua uskonut.Steely dan kuulu popmusabändeihin jotka tekee normaalia haastavampaa musaa joten pari pistettä siitä. |
sirdickyj 19.07.2004 09:54:50 | |
---|
Steely dan kuulu popmusabändeihin jotka tekee normaalia haastavampaa musaa joten pari pistettä siitä. Jep, sä annat pisteitä ja herrat Brecker ja Fagen kerää niitä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Larry 19.07.2004 11:08:55 | |
---|
Ricky Don't lose that number - aivan loisto kipale ! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Epämuusikko 19.07.2004 14:00:12 | |
---|
levyiltä löytyy. Vaikka toto on kaikkien limabändien äiti; steely dan onnistuu kukistamaan senkin.Totolle sentään voi nauraa tuntien pientä mielihyvää! Miten julkeat edes verrata?!?!?!? ei...saa....provosoitua.... Steely Danin keikka Hartwallilla on ehkä juuri se keikka, jonka missaaminen harmittaa mua hautaan asti. Toton hautaan astumista sen sijaan odotan innolla. Svengi on vain tehokeino |
Mule 22.07.2004 02:47:51 | |
---|
Vanhat levyt ovat aivan loistavia!! Uudet/uudemmat ovat ehkä hivenen liian Jazz mun makuuni. Ei paljon, mutta tarpeeksi. Ei ole mitään fiksua sanottavaa. |
Bassfuke 22.07.2004 12:36:37 | |
---|
Miten julkeat edes verrata?!?!?!? ei...saa....provosoitua.... Steely Danin keikka Hartwallilla on ehkä juuri se keikka, jonka missaaminen harmittaa mua hautaan asti. Toton hautaan astumista sen sijaan odotan innolla. Jaa, kaipa mä sitten otin nokkiini tuosta, ja provosoiduin, sillä MINUN mielestäni Toto kyllä jyrää Steely Danin ihan heittämällä, vaikka suffle ei enää olekaan täydellinen. "Jokainen ihminen on laulun arvoinen.." |
Ossi 22.07.2004 23:11:57 | |
---|
Toton hautaan astumista sen sijaan odotan innolla. Hehheh... mutta esim. Rosanna-kompin oot mitä todennäköisimmin tullut kuitenkin tsekanneeksi. Eikö? No, musa on tietysti muutakin ku pelkkää komppia. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
eliaskahila 23.07.2004 03:16:58 (muokattu 23.07.2004 03:21:51) | |
---|
Öhöhhöö, kehottaisin tsekkaamaan vaikka ToTon keikalla(+tutustua vaikkapa muuhunkin tuotantoon kuin niihin kolmeen radiobiisiin...) ennenku "arvioi" bändiä enempää. Steely Danille respectit myös, esim. se Ricky don´t lose on hieno biisi. |
lxi 23.07.2004 09:22:50 | |
---|
Hehheh... mutta esim. Rosanna-kompin oot mitä todennäköisimmin tullut kuitenkin tsekanneeksi. Vaan eikös sekin ole osuutensa velkaa Steely Danille? Babylon Sistersin kompistahan Porcaro kuuleman mukaan tuon jalosti. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Larry 23.07.2004 10:42:05 | |
---|
Öhöhhöö, kehottaisin tsekkaamaan vaikka ToTon keikalla(+tutustua vaikkapa muuhunkin tuotantoon kuin niihin kolmeen radiobiisiin...) ennenku "arvioi" bändiä enempää. Steely Danille respectit myös, esim. se Ricky don´t lose on hieno biisi. Amen ! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
monotone 23.07.2004 13:15:17 | |
---|
Steely Danin keikka Hartwallilla on ehkä juuri se keikka, jonka missaaminen harmittaa mua hautaan asti. Harva on se tilanne, jossa iso mies liikuttuu. Tuo konsertti oli yksi niistä. Rosanna-kompin oot mitä todennäköisimmin tullut kuitenkin tsekanneeksi. Eikö? Ja kaikki juontaa loppujen lopuksi Bo Diddleyhin... :-) When was the last time we worked together? Tonight. |
sirdickyj 23.07.2004 22:09:54 | |
---|
Babylon Sistersin kompistahan Porcaro kuuleman mukaan tuon jalosti. Jep, soitti myös sen kompin. Niinkuin tietenkin tiesittekin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 23.07.2004 22:14:27 | |
---|
Öhöhhöö, kehottaisin tsekkaamaan vaikka ToTon keikalla. Jep, kannattaa aloittaa tutustuminen "Live in Amsterdam-25th anniversary""-DVD:stä, jos sattui missaamaan tuon k.o. kiertueen LOISTELIAAN Helsingin keikan. Kyllähän Toto on viimeisiä vanhan liiton bändejä, joissa yhdistyy täydellinen soittotaito, hyvät biisit ja kuitenkin inhimillinen meininki. Mutta Toto ja Steely Dan sivuavatkin paljoltikin toisiaan musiikillisesti. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Steely Dan ei ole koskaan sortunut siihen siirappisuuteen, mihin Toto aika usein ryhtyi. Tietty tatsi on säilynyt koko uran. Steely Dan on yksi suosikkibändeistäni. Syitä tähän ovat esim. aikusmainen ote, kyyniset sanoitukset, hienot sovitukset ja ennen kaikkea hyvät biisit. Steely Dan on mielestäni myös "cool", mitä esim. Toto EI ole. Vaikka on Totollakin hyviä biisejä. |
Bassfuke 27.07.2004 17:48:37 | |
---|
Jep, soitti myös sen kompin. Niinkuin tietenkin tiesittekin. Napakymppi! "Jokainen ihminen on laulun arvoinen.." |
lxi 27.07.2004 18:41:03 | |
---|
Jep, soitti myös sen kompin. Niinkuin tietenkin tiesittekin. Eikös sen soittanut Bernard Purdie? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
sirdickyj 27.07.2004 19:15:35 | |
---|
Eikös sen soittanut Bernard Purdie? Ei. Sen soitti Porcaro. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Epämuusikko 27.07.2004 20:46:31 | |
---|
Led Zeppelin: Fool in the rain. half-time shufflea halajaville. ja oon kyllä altistunu toton muullekin tuotannolle kuin niille perus-radiobiiseille. esimerkiksi toton levy mindfields tuli kuunneltua jopa läpi (kyllä! pystyin siiheän! yritin pari kertaa jopa uudestaan!). Samoin Livefields. Vanhempaa tuotantoa on myös tullut diggailtua, muun muassa ihq balladi Taking it back nostatti sekä persekarvat, että ne peräaukon reunuksella ringissä olevat Spesiaalikarvat (tm), pystyyn! en halua tapella. en vain yksinkertaisesti välitä totosta. on niiltä hyviäkin kappaleita, mutta suhteessa vähemmän kuin steelyllä. enkä liiemmin diggaa simon phillipsiäkään.... Svengi on vain tehokeino |