Aihe: Nicholas Barker
1 2
timpperi
23.07.2004 17:12:28

Joo eli mitä mieltä ootte Barkerista? allekirjoittaneen mielestä aivan mahtava rumpali! nopea vaikka onkin aivan punkero :P
käyttäkää Taman vehkeitä koska ne on yksinkertasesti parhaat
Järvihirviö
23.07.2004 19:18:16
Nopeahan se on. Eikä sitten muuta.
Outkast
23.07.2004 20:31:18
Kova poika huumeita käyttämään.
rather be dead
23.07.2004 21:29:44
En ole levyltä kuullut kuin muutaman piisin herran soittoa, mutta taannoiselta Nosturin Dimmu Borgir-keikalta jäi sellainen maku suuhun, jotta on varmaan maailman tyylitajuttomin rumpali. Pitääkö sitä saakelin tuplapasarin tykystä ihan joka paikkaan tunkea?
Muuten vaikuttaisi ihan pätevältä kaverilta.
"I could have died with you"
Phobophile
23.07.2004 23:46:44
Melkonen triggerihuora.
Love Subverted, Lust Perverted
kattila
24.07.2004 00:57:28

Melkonen triggerihuora.

Aika puuroa olis ilman näitä pieniä punaisia paholaisia.
Dust to dust
Lapaluu
24.07.2004 01:34:12
En ole levyltä kuullut kuin muutaman piisin herran soittoa, mutta taannoiselta Nosturin Dimmu Borgir-keikalta jäi sellainen maku suuhun, jotta on varmaan maailman tyylitajuttomin rumpali. Pitääkö sitä saakelin tuplapasarin tykystä ihan joka paikkaan tunkea?
Muuten vaikuttaisi ihan pätevältä kaverilta.

Blackmetallissa tuplaa nimenomaan tykytetään joka paikkaan. Tuskin on tyylitajusta kiinni..

Nopea kun mikä tuo barker on :P Kädet ja jalat käyvät ku viritetty singer
anstir
24.07.2004 11:39:43
Vaikka en sen soittamasta musiikista tykkääkään, niin enpä kyllä tykkää sen soitostakaan.
tthei
24.07.2004 22:24:18

Kyllähän hänkin asiansa osaa, vaikka ei minusta mikään paras/erityisen hyvä rumpali kylläkään.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Leper
26.07.2004 11:35:49
Blackmetallissa tuplaa nimenomaan tykytetään joka paikkaan. Tuskin on tyylitajusta kiinni..

No niinhän se kyllä on,mutta Hellhammer on silti paras black-rumpali,eikä tosiaankaan joka välissä käytä sitä takatakatakatakapamtakatakatakatakapam-komppia,toisin kuin Barker.
Bacchus
26.07.2004 13:01:29
Mun mielestä Barker just on tyylitajuinen raskaamman metelimusan rumpali. Cradle Of Filthin biisejä ei pahemmin oo tullut syynättyä, mutta esim. Dimmussa äijä paukuttaa musaan sopivalla konemaisella tyylillä. Itse olen sitä mieltä että kuulostaa helvetin hyvältä, ja triggereillä aikaansaatu konemainen soundi sopii Dimmun musaan ku nyrkki persiiseen.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
Lapaluu
26.07.2004 20:31:26
Mun mielestä Barker just on tyylitajuinen raskaamman metelimusan rumpali. Cradle Of Filthin biisejä ei pahemmin oo tullut syynättyä, mutta esim. Dimmussa äijä paukuttaa musaan sopivalla konemaisella tyylillä. Itse olen sitä mieltä että kuulostaa helvetin hyvältä, ja triggereillä aikaansaatu konemainen soundi sopii Dimmun musaan ku nyrkki persiiseen.

TODELLAKIN! =) Old man's childia kuunneltaessa olen sen huomannut, että mies ei hoida hommaansa "keskinkertaisesti" vaan paremmin. Jostainpa latasin huonolaatuisen rumpusoolonkin mieheltä, noin 15sek, mutta kovaa pauketta :)
MoonDog
27.07.2004 16:19:02
Kyllähän tuo Barker tykittää kuin pieni eläin. Tai ei itseasiassa niin pienikään, kun äijä on aivan älyttömän kokoinen. Tuon ~15 sekunnin rumpusoolon (ei se mikään soolo ole, pätkä jostakin biisistä) myös nähneenä tuli vähän hämmästeltyä tuon ukon nopeutta, kun häntä en ollut aiemmin nähnyt mutta kuullut kylläkin. Ilmeisesti siihen läskiinkin saa liikettä, jos niin haluaa. :)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Veco
27.07.2004 16:37:54
Itse pidän herran tyylistä soittaa ihan uskomattoman paljon. Esim. Kings Of The Carnival Creation kappaleen puhdaslaulukohta jonka jälkeen alkaa kitarasoolo, niin sen ja soolon aikana Barkerin soitto saa joka kerta aikaan kylmätväreet. En oo niin hienoa rumpujen soittoa kuullut missään.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Outkast
27.07.2004 18:05:42
En oo niin hienoa rumpujen soittoa kuullut missään.

Sitten, et varmaan kuuntele paljoa ku pläkmetal paskaa.
dictatorsh*t
28.07.2004 13:12:15

No, no. Eipäs ruveta epäkohteliaisiksi.
Myrikles!
"Mastokellukaa nyt saatana!" -g1player
Lapaluu
28.07.2004 15:23:24
Turha tässä nyt bläkkistä on paskaksi haukkua. Mielipiteitä tietysti saa ilmaista :P

Juu, eihän se rumpusoolo ole, mutta käy soolosta kylläkin :) Läski in jos saa vauhtia niin ilmeisesti liikkuu aika vauhdilla. Kings of the carnival creationissa nopeimmassa kohdassa (tempo 240, kahdeksasosia joka raajalla :P ) ihan mukavaa komppia soittaa ja rennon näköisesti. Rento olemus johtunee läskistä :D
- lapis over and out.
Outkast
28.07.2004 16:58:41
No, no. Eipäs ruveta epäkohteliaisiksi.

Anteeksi.
Bacchus
28.07.2004 17:10:05

Voivoivoi...
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)