Defrayer 23.07.2004 07:55:51 (muokattu 23.07.2004 07:57:18) | |
---|
Hakusessa olisi uusi vahvistin, ja tyylisuuntana heavymetal. Budjetti olisi n. 450€, jonka yli ei mielellään saa mennä, muuten joudun ottamaan velkaa. Tarvitsen siis vahvistimen, joka ei puuroudu pikkukeikoilla (koulun diskoissa, pitää kuulua rumpujen yli ja rumpali on aika.."ronski"), mutta voi käyttää kerrostalossakin. Omistan Korgin Ax1500G multiefektin jolla tuota äänimäärää saa kyllä laskettua aika paljon, mutta ei ole tietoa paljonko tuolla leikkiminen vaikuttaa soundiin. Keinokuormaan voin tutustua jos on tarvetta. Puhtaat ja kauniit cleanit pitäis löytyä, kuten myös sirkkelisäröt ja kaikkea siltä väliltä. Multiefektillä tulee kyllä olemaan osuuteen asiaa. Tällaista Peaveyn Bandit 112 II:sta ehdottivat Kuopion Viiking-Musiikissa: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/peavey/ Ehdotuksia? "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Billsner 23.07.2004 09:03:39 | |
---|
Tällaista Peaveyn Bandit 112 II:sta ehdottivat Kuopion Viiking-Musiikissa: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/peavey/ Ei huono vaihtoehto tuo peavey. Erittäin hyvä heavy metal käyttöön. Warp7 combot kannattaa tsekata myös. You can´t rest here. Either find an inn or rest outside. |
Heavymies 23.07.2004 11:20:38 | |
---|
OSTA MUN LANEY. Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
Deranged 23.07.2004 12:18:10 | |
---|
Tällaista Peaveyn Bandit 112 II:sta ehdottivat Kuopion Viiking-Musiikissa. Ehdotuksia? Jos kerran Kuopiossa asioit, ja Banditin säröistä tykkäät, niin tsekkaa siellä Viikissä myyntitilissä oleva Peaveyn Transformer 112. Löytyy Banditin säröt ja paljon muuta. Kaikki efektit ja viritin on messissä. Testaa vehjettä ja jos tykkäät niin laita mailia. Otan vehkeen pois myyntitilistä ja myyn sen sulle käteisellä. Tuon kanssa se Korg jää todennäköisesti tarpeettomaksi, ja ite saattaisin sellasta tarvita. |
Leper Messiah 23.07.2004 12:22:03 | |
---|
No jos tuo heavymies tosiaan myy tuota laneyn tf300:sta tuohon hintaan niin se on varteenotettava vaihtoehto. Se on hyvä vahvistin. Kaikki on suurta illuusiota |
Itse ostin tuossa tammikuussa itelleni Hughes & Kettnerin Vortex stakin, 100w trankkunuppi ja 4x12 kaappi. Hintaa oli 400e, muutaman vuoden käytettynä siis ostin. Loistokunnossa oli ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Reeneissä kyllä kun volyymiä laittaa niin kyllä sen rumpalin yli saa kuulumaan. Ja on se keikallakin päässyt käymään, kotonaki hyvät saundit saa jo pienillä volymeillä. Tuossa olisi sulle yksi harkittava vaihtoehto, omassa kuvassa näkyy tuo setti. Ja käytettynä suosittelen kyllä ostamista, laadukkaampaa pienemmällä rahalla kun vain jaksaa selailla eri toreja, tuon löysin keltaisesta pörssistä. No jaa... |
Defrayer 23.07.2004 14:46:01 | |
---|
Anteeksi Heavymies, mutta vanhemmat tuskin hirveästi tykkäisivät siitä että pitäisi melkein Helsingistä asti hakea vahvistin, kun "Kuopiostakin saisi". Mutta mutta... varteenotettavia vaihtoehtoja kyllä näkyy löytyvän. Jatkan harkitsemista. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Defrayer 23.07.2004 15:45:00 | |
---|
Niin ja Wolffie, vaikka minusta tuntuu kuinka houkuttelevalta tahansa soitella kunnon stackilla, oma huoneeni on aika tilarajoitteinen. :( Eli ei juurikaan tuota Banditia isompaa voi hankkia. Hyvä jos sekään mahtuu tuohon hyllyn alahyllylle... järjestelykysymys kylläkin. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Keke Urlaub 23.07.2004 15:59:02 | |
---|
Ehdotuksia? Käytetty Tech 21 Trademark 60 tai jos putkipeli kelpaa, Classic 30 tai Fenkku Hotrod Deluxe. Kyllä niillä efekteillä ne sirkkelit löytyy. Puhtaat noissa on hyviä. Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori! |
Kitaravirtuaali 23.07.2004 16:06:22 | |
---|
Hmm, kaverilla on sama haku. Sama multilaattakin näkyy löytyvän. Itse päädyin pienemmällä budjetilla Banditiin. Tuskan aikana testasin Envoyta Helsingissä, ja ihan mukavat säröthän siitä irtosi. Sama vehje siis kuin Bandit, mutta vähemmän tehoa ja pari ominaisuutta karsittu. Tsekkaa myös StudioPro 112. |
Wolffie 26.07.2004 12:45:25 | |
---|
Niin ja Wolffie, vaikka minusta tuntuu kuinka houkuttelevalta tahansa soitella kunnon stackilla, oma huoneeni on aika tilarajoitteinen. :( No tosiaankin tuo on pieni ongelma tuossa, upealtahan se näyttää kun suht iso on mutta jos tilaa ei löydy niin huononpi homma. Itse ratkaisin ongelman sijoittamalla sen isoveljeni huoneeseen (yöpöytä piti viedä pois sen tieltä mutta nyt siinä komeilee mun kaappi) ja velikin oli erittäin iloinen kun armeijasta lomilleen tuli :D No jaa... |
HeavyMan 26.07.2004 20:38:26 | |
---|
Mitä mieltä olette tuosta Vortex kombosta? http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160901.htmlPitäs saada uusi vahvistin kun ei meinaa vanha kuuluua rumpujen takaa. Millaset säröt ja cleanit ja onko tarpeeksi iso bändi soittoon? Ja toinen vaihtoehto olisi tuo Peaveyn bandit. Kumpaa suosittelette? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
PoLFus 26.07.2004 20:48:36 | |
---|
450e saa jo tosi hyvän putkicombon käytettynä. "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
Super-Jari 26.07.2004 21:19:47 | |
---|
450e saa jo tosi hyvän putkicombon käytettynä. Näin on. Kokeile ettiä vaikka peaveyn classic käytettynä. Soon hyvä. |
Wolffie 27.07.2004 07:58:48 | |
---|
Yhdyn noihin kahteen ekaan... itellä on tuo Vortex stackina ja kyllähän siitä ihan hyvin mökää lähtee mutta ei ihan niin paljoa kun koko antaisi ymmärtää... Suosittelisin myös käytettynä etsimistä. No jaa... |