baron 22.07.2004 22:40:53 | |
---|
Tämän illan treeneissä tuli pieni tappelu siitä, miten ym kappaleen intro, välisoitto ja coda menevät, pitäisi soittaa ylihuomenna ja äänitettä ei ole. Eli: kuinka monta tahtia ja mikä sointukierto? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Eddy 22.07.2004 22:53:41 (muokattu 22.07.2004 22:59:37) | |
---|
Tämän illan treeneissä tuli pieni tappelu siitä, miten ym kappaleen intro, välisoitto ja coda menevät, pitäisi soittaa ylihuomenna ja äänitettä ei ole. Eli: kuinka monta tahtia ja mikä sointukierto? Vuosia aikaa,ku viimeksi tullut vedettyä,mut eiks se perinteinen ollut 8 tahtia. am,D,F,E,am,am,am,am. Edit:Codassa tais mennä tuplasti noi 4 ekaa tahtia,ennen kuin jäädään a-mollile makaamaan... Koskettelen soittimia... |
baron 22.07.2004 23:03:48 | |
---|
Vuosia aikaa,ku viimeksi tullut vedettyä,mut eiks se perinteinen ollut 8 tahtia. am,D,F,E,am,am,am,am. Oli oikein tai väärin, mutta ainakin toimisi käytännössä. Tarjottiin Am, G, F, E7 ja siihen jotain jatkoa tai ei, niin että lopputuloksena olisi 4, 6 tai 8 tahtia. Onko intro, välisoitto ja coda/outro yhtä pitkiä? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
baron 22.07.2004 23:05:28 (muokattu 22.07.2004 23:06:33) | |
---|
Edit:Codassa tais mennä tuplasti noi 4 ekaa tahtia,ennen kuin jäädään a-mollile makaamaan... Mulle kelpaa, mä vien tän keikalle ja sanon, että näin se on, koska Eddy sanoi! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Eddy 22.07.2004 23:18:15 | |
---|
Mulle kelpaa, mä vien tän keikalle ja sanon, että näin se on, koska Eddy sanoi! Heh.Onneksi kirjoittelen täällä nimettömänä.Kyllä toi G-duuri käy myös,mutta muistaakseni toi D on se alkuperäinen.Ja välike lähtee sitten suoraan laulun päälle.Intro/välike on varsin yksinkertainen,mutta kuuluu aika olennaisesti biisiin.Löytyy varmaan googlella. Koskettelen soittimia... |
baron 22.07.2004 23:23:42 | |
---|
Heh.Onneksi kirjoittelen täällä nimettömänä.Kyllä toi G-duuri käy myös,mutta muistaakseni toi D on se alkuperäinen.Ja välike lähtee sitten suoraan laulun päälle.Intro/välike on varsin yksinkertainen,mutta kuuluu aika olennaisesti biisiin.Löytyy varmaan googlella. Joka tapauksessa sun D:si kuulosti mun korvaan paremmalta eli mä sanon, että näin se on. Ja tahditkin saadaan stemmaamaan kun laulun viimeinen Am on välisoiton eka. Voin mä Googleakin kokeilla, mutta käytäntö on opettanut, että mikä tahansa ulkolainen piisi sieltä löytyy, mutta kotimaiset "vanhat" harvemmin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
WanhaWetäjä 22.07.2004 23:43:13 | |
---|
am/D/F/G/am/D/F/E7/am/ / / /....noin se menee ainakin jossain vaiheessa,onko sitten intro vai vasta ihan lopussa...muistikuva olis että toi intro on noin pitkä ja jossain välissä tulis taas lyhyempänä(pelkkä intron loppuosa)ja biisi loppuis tohon pitkään pätkään??Not 100% shure but...noin mä sen vetäisin,jotenkin toi intro toimis paremmin pitkänä? |
baron 22.07.2004 23:58:59 | |
---|
am/D/F/G/am/D/F/E7/am/ / / /....noin se menee ainakin jossain vaiheessa,onko sitten intro vai vasta ihan lopussa...muistikuva olis että toi intro on noin pitkä ja jossain välissä tulis taas lyhyempänä(pelkkä intron loppuosa)ja biisi loppuis tohon pitkään pätkään??Not 100% shure but...noin mä sen vetäisin,jotenkin toi intro toimis paremmin pitkänä? Meidän ongelma oli se, että laulaja ei tahtonut löytää sisääntulohetkeään ja jos me tehdään niin, että jäädään roikkumaan Am sointuun, niin herra voi tulla sisään milloin huvittaa. Mä luulen, että kun vikat treenit oli tänään, mä tuon keikalle joka tapauksessa sovituksen, jossa sekä intro, välisoitto että coda ovat prikulleeen samanlaisia, tarkistetaan joskus ajan kanssa äänitteeltä, miten pitäisi olla ja viilataan seuraavaan kertaan viimeisen päälle. (Kyseessä on viime hetken morsiamen toive ja kuvittelin, että menisi tosta vain ja lupasin, vaikka ei koskaan olla soitettu.) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
baron 23.07.2004 00:23:41 (muokattu 23.07.2004 00:25:42) | |
---|
Kävin Eddyn ehdotuksen mukaisesti Googlettamassa ja yllätyksekseni löytyi soinnut, jotka A-molliin transponoituna olivat: Johdanto | Am | Dm | F | G | | Am | Dm | F | E | | Am | Am | Am | Am | Joteskin vaikka periaatteessa D-mollin pitäisi sopia, niin Eddyn ja WW:n ehdottama D-duuri sopii mulle paremmin. Eli nyt mä teen homman viimeisen päälle: Intro ja Coda | Am | D | F | G | | Am | D | F | E7 | | Am | Am | Am | Am | ja välisoitto | Am | D | F | E7 | | Am | Am | Am | Am | ja jos ei kelpaa, perutaan soiton jälkeen koko kappale. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Kumiankka 23.07.2004 07:44:39 | |
---|
Meinasin yrittää auttaa ja katsoa nuottikirjasta mutta viime hetkellä muistin että se biisi mikä minulla on nuoteissa olikin "Hemaisevan seksikäs pörröpää" |
baron 23.07.2004 08:42:03 | |
---|
Meinasin yrittää auttaa ja katsoa nuottikirjasta mutta viime hetkellä muistin että se biisi mikä minulla on nuoteissa olikin "Hemaisevan seksikäs pörröpää" Kyllä sekin auttaisi! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Hep - laitatko mailiosoitteesi, niin laitan sinulle miditiedoston biisistä - siitä saat rakenteet selville |
baron 23.07.2004 11:18:19 | |
---|
Hep - laitatko mailiosoitteesi, niin laitan sinulle miditiedoston biisistä - siitä saat rakenteet selville Pistin pikaviestillä Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
markkuv 23.07.2004 11:29:36 | |
---|
Pistin pikaviestillä Ok - postissa on! |
baron 23.07.2004 11:34:46 (muokattu 23.07.2004 11:51:36) | |
---|
Ok - postissa on! Suurkiitos, tuli perille ja kuuntelinkin jo. Just noinhan se meni, mun muistikin alkaa palailla pätkitellen. Eilisissä treeneissä oli aika kalabaliikki kun yritettiin ilman lappuja ja kaikki muistivat vähän erilailla paitsi minä, joka en muistanut mitään ja yritä siinä sitten pitää järjestystä. Mä väsään midin perusteella laput ja sanon, että tää on meidän bändin sovitus ja suut tukkoon (paitsi laulaja) ja soittoa! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Tankoprinssi 23.07.2004 15:01:10 | |
---|
Olen ehkä vähän myöhäisherännäinen mutta mulla on kuitenkin nuotit, joissa toi D on molli, siis; am/dm/F/G/am/dm/F/E7/am/"/"/"/. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 23.07.2004 20:02:58 (muokattu 23.07.2004 20:05:45) | |
---|
Olen ehkä vähän myöhäisherännäinen mutta mulla on kuitenkin nuotit, joissa toi D on molli, siis; am/dm/F/G/am/dm/F/E7/am/"/"/"/. Mä uskon sen, mutta MarkkuV:n lähettämässä midissä se on D ja se kuulostaa musta paremmalta. Ratkaisu olisi kai se, että jollain olisi Baddingin originaaliversio ja kertoisi, mikä se siinä on. Ilman muuta mä tuun hankkimaan sen (originaaliversion), mutta sitä odotellessa jonkun muunkin tieto kelpaisi. Edit: Etkä sitäpaitsi ole mikään myöhäisherännäinen, mä lähden keikalle vasta huomenna klo 13 eli noin klo 12 asti voin päivittää lappuja. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
isojussi 23.07.2004 21:44:42 | |
---|
...Ratkaisu olisi kai se, että jollain olisi Baddingin originaaliversio ja kertoisi, mikä se siinä on... Mulla on laput, jotka on mielestäni originaalin mukaiset ja siinä on duuri eikä molli. Laitoi sulle e-maililla. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Kosmonautti 23.07.2004 21:51:07 | |
---|
Eli nyt mä teen homman viimeisen päälle: Intro ja Coda | Am | D | F | G | | Am | D | F | E7 | | Am | Am | Am | Am | ja välisoitto | Am | D | F | E7 | | Am | Am | Am | Am | ja jos ei kelpaa, perutaan soiton jälkeen koko kappale. Kuuntelin alkuperäisen ja voin toimia tuomarina: Soinnut menevät juuri näin. Olen sitä paitsi varma, että Theloniuskin olisi soittanut toiseen tahtiin duurisoinnun ;) |
isojussi 23.07.2004 21:55:27 | |
---|
Kuuntelin alkuperäisen ja voin toimia tuomarina: Soinnut menevät juuri näin. Olen sitä paitsi varma, että Theloniuskin olisi soittanut toiseen tahtiin duurisoinnun ;) Paitti että oisko toi vitonen kuitenkin vaan pelkkä E eikä E7? Jotenkin muistelisin että tossa menis just niin... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |