Aihe: Puustock
1
JM
12.07.2004 16:23:36
Niin, näin paikallisena asukkina ajattelin kysellä että onko monikin m.nettiläinen tulossa n. puolentoista viikon kuluttua nauttimaan rokista Juvalle Puustockiin?

Festarihan järkätään nyt jo viidettä kertaa ja joka kerta on meininki ollut paranemaan päin, vaikkei yleisömäärä kymmeniä tuhansia olekaan;).
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
waukku
13.07.2004 21:39:25
Mie oon tulossa parin kaverin kaa. Oon ollu joka vuos paitsi toissa vuonna en. Ihan kivaaha siellä on...Perkele siinä paikassa on jotai mystistä ku ei meinaa muistaa ikinä mitää koko reissusta.
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
Antti90
18.07.2004 21:28:10

Saatan piipahtaa sinne serkkuni kanssa joka asustelee savonlinnassa
Jotta perkele!
JM
23.07.2004 11:54:55 (muokattu 23.07.2004 13:11:38)
jokavuotisessa korpikuusenkannonalus-festifaalissa

Sangen kuvaava nimitys ko. festarille. Voi olla taas Ilosaaren jälkeen hiukan laimea kokemus. No mutta alkoholillahan se korjaantuu. Korillinen keskaria naamaan ja -pam- tuntuu kuin paikalla olisi puoli Suomea. Ja maailman parhaat bändit.

EDIT: Jäi vielä mainitsematta että kaikki M.nettiläiset, jotka vaan jotenkin luulevat tunnistavansa minut niin tulkaa ihmeessä juttelemaan. Oon aikalailla omakuvan näköinen roikale, perjantaina järjestyksenvalvojana joko lavan edessä tai backstageportilla.

Ja rumpalimmekin on paikalla, hänellä tod. näköisesti ihan m.net-paita päällä, häntäkin saa varmaan juttutaa.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)