-JiiTee- 21.05.2004 09:22:16 | |
---|
Oikeessa kädessä ehkäsee mukavasti hankaumia kun skeba roikkuu päiväntasaajalla. Tosin, eiköhän niitä näön vuoksi pääasiassa kuitenkin tuu pidettyä... |
Aleksi-serkku 25.05.2004 14:41:46 | |
---|
Mun hikinauhani mustaa nahkaa, viitisen senttiä leveä. Keskellä kököttää rautaristi. Hei! Mähän voisin askarrella vanhoista Mikki Hiiri-villasukista ittelleni hienon hikinauhan! Joo! When there's no more room in hell, the dead will walk the earth... MEKKALA #4 |
Twist 29.05.2004 20:29:37 | |
---|
olihan metallican jamesilla 80 luvulla hikinauha Oh Fuck.. |
LassiÖ 03.07.2004 22:32:32 | |
---|
itellä on ja eihän se nyt mitenkää nii komee oo mutta tuleehan sitä pidettyä aina välillä ja kitaran soitoskin auttaa ettei käsi hinkkaa bodyyn Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
McNulty 06.07.2004 10:53:04 | |
---|
en käytä mitään sportti-hikinauhoja... miul on ranteessa sellasia rannekkeita (vähän niinkuin festareiden rannekkeita...) Olen yleensä joka kesä tukenut Chileläisen-rytmiryhmän toimintaa ostamalla parit "inkkarirannekkeet". Itsekin olen muutaman "korun" väsäillyt noista kielten ball-endeistä. Naps sivuleikkureilla irti ja eikun pujotteleen jonkinlaiseen nyöriin... saa muuten tehtyä ihan värikkäitäkin jos käyttää D'Addarion kieliä =) T-Bone |
Nightwish 06.07.2004 10:58:45 | |
---|
En edes omista,enkä kyllä käyttäisi.Ei ole tarvetta. Mutta sain jostain sellaiset vastaavat sormiinlaitettavat.Nehän ne sit järkevät on.En siis käytä niitäkään. |
zorro 07.07.2004 20:49:46 | |
---|
joo ne on kyllä niin IN että ite en sellasta tule ikinä käyttämään.. ehkä joskus kun on lapsenlapsia OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red |
edha 22.07.2004 21:48:07 | |
---|
Salilla ja kitaraa soittaessa käytän Yli Jumala |
Käytän koska sain isältä. Musta, valkonen dragon siinä. Käytän koska luulen sen olevan siisti, auttavan kitaran soitossa, tukevan rannettani ja piilottamaan ohuen ranteeni. No comments. Riisi |
Skywalker 23.07.2004 01:45:01 | |
---|
en vitussa moista ranteeseeni pistä! Hey ho, let's go |
Late_ 23.07.2004 12:27:42 | |
---|
No mulla on sellanen missä on punanen tähti.. Ja ihan näön vuoks sitä olen pitäny..ja ollu kauan ennen ku ne tuli "muotiin"! Ihan paskaahan seki on jos en sen takia sitä vois käyttää...! Mun mielestä ne on iha komeita...Mulla nyt on kädet täynnä kaikkee muutaki, mut kuitenki... Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
aldebaran 28.07.2004 19:08:33 | |
---|
käytän tyylin vuoksi sellasia metallica hikinauhoja. on ne aikas hianot. |
k1mm0 15.12.2004 22:15:32 (muokattu 15.12.2004 22:17:42) | |
---|
Tänään kävin huvikseni ostamassa molempiin ranteisiin Mokoman hikirannejutskat mallia "siivet". Eli siis mustat, joissa on valkoisella se Mokoman siipi-logo. On nämä mielestäni ihan tyylikkäät kitaraa soittaessa, lämmittävät ja kai niillä on hyvä sitä hikeäkin pyyhkiä, vielä ei ole ollut tarvetta. Edit: Mutta petyin vähän, kun demppaamisnopeuteni ei kasvanutkaan ja ranteeni puutui aivan yhtä nopeasti kuin ennenkin. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Kapina 15.12.2004 22:25:29 | |
---|
Onhan ne kieltämättä muotijuttu, mutta piruuttani pidän CCCP-rannenauhaa. Uusi punavihreä eli ruskea puolue Kakka pelastaa sinut porvariston propagandalta ja soittolistoilta sekä takaa sinulle työtä ja terveydenhuollon. Äänestä Kakkaa! |
Hohhoijaa 16.12.2004 07:37:53 | |
---|
En käytä! En missään nimessä! Hell yeah! Hell Yeah! Hell Yeah! Kili! Kili! Kilinnahkaviittaaaa!!!! |
Edward 16.12.2004 08:50:29 | |
---|
Joskus harvoin. Omistan hikinauhat, joissa teksti"MUSE";) I'm just asking - Olen vain persekuningas |
rock_girl 19.12.2004 20:10:01 | |
---|
omistan neljä kappaletta, kaks samanlaasta valkosta jois on mustal pääkallo ja ristikkäi kaks luuta, siis sellanen merirosvo merkki, sit valkonen jos on kaks mustaa raitaa ja jos toistepäi kääntää nii kokonaa valkonen..^^ sitte on viel sellanen jos on Ranskan lipun värit, sininen, punanen ja valkonen ja juuri tos järjestykses, aina kädes nii jot valkonen raita on kämmentä lähinnä..^^ aina.. Do what you want, and do it with love. |
jami87 21.12.2004 23:21:37 | |
---|
Käytän mummon tekemiä punamustia rannenauhoja. Syynä se, että käsissäni on huono ääreisverenkierto ja rannekkeet auttavat siihen vaivaan. I'm Rock, but I don't Roll... |
seventh son 24.12.2004 19:49:44 | |
---|
Minulla on Iron Maidenin NML-EP:n mukana tullut Iron Maiden-hikinauha. niin on mullaki.. mutta arvaappa raskiiko käyttää? :D life is pain...
get used to it. |
Tangled** 26.12.2004 14:03:05 | |
---|
Siis hikirannenauhat, miksi kukin niitä haluaa kutsuakaan. Käytätkö? Miksi? Siksi, että on tyylikäs, kuuluu imagoon vai siksi, että kaikki muutkin j.n.e. Millainen omasi on? Käytän soitteassa. Pelkästään käytännön syistä... Aika vitun ruman näköisiä, varsinkin nää teinien pinkit systeemit jne... Normaali musta menee vielä. Eikä nekään muuten ranteissa ole, paitsi rumpaloidessa. Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |