Late_ 22.07.2004 11:05:53 | |
---|
Haluanpas nostaa tän taas esiin...=) Koska ite haluisin just tästä bändistä keskustella! On meinaa mun mielestä paras bändi ikinä! Sehän on vaan mun mielipide...Mutta RATM on silti ihan kurko! =) Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
paranoid android 22.07.2004 11:46:39 | |
---|
Ostin eilen The battle of Mexico city DVD:n ja aika kova on meno! Vaikka jätkät eivät soitakaan läheskään niin tiukasti kuin levyillä... "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Pedroz 22.07.2004 20:44:48 | |
---|
Killing in the Name of -biisissä on yksi kaikkien aikojen parhaita riffejä. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Pitkään aikaan en ollut Ragea kuunnellut, mutta laitoin sitten tänään debyytin soimaan pitkästä aikaa ja heti muistui mieleen bändin hienous. Heti Bombtrackin räjähdettyä soimaan teki mieli kohottaa nyrkki ilmaan ja huutaa mukana. Harmi, että on päässyt itseltäni tämä bändi unohtumaan, mutta onneksi tuli palautettua mieleen tänään. Taidanpa käydä ostamassa tuon Battle of Mexico Cityn heti huomenna... "To drown all we are, all we've ever been. Better cease to exist than to endure like this." |
HaloOfFlies 22.07.2004 21:52:55 | |
---|
Molemmat loistobändejä sekä Audioslave että Rage Against The Machine. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Exhausted 23.07.2004 09:21:10 | |
---|
oli RATMilla ihan kiva keikka Provinssissa aikanaan. |
Late_ 27.07.2004 18:10:10 | |
---|
Joo, mulla on kuvia provinssista...Iteppä en siel tietenkää ollu! ja nyt ei oo mitään mahollisuutta nähä sitä missään! VOI PASKA! Onneks on dvd:t! Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
voltasparta 27.07.2004 18:10:53 | |
---|
aikamoisii riffei kyl morello laittaa Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Exhausted 27.07.2004 18:54:16 | |
---|
aikamoisii riffei kyl morello laittaa ja etenkin sooloja. |
Late_ 27.07.2004 19:02:29 | |
---|
Oi kyllä! Joka biisissä on joku aivan älyttömän hyvä riffi! Bullet In The Headissa on kyl yks parhaita! Ja muutenki! Ja Know Your Enemyn soolo on kans aika upee! Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
floyd69 27.07.2004 21:52:12 | |
---|
ja etenkin sooloja. Ja etenkin biisejä. Morellon volumepötikän käyttö on kans ilmiömäistä. "Where´s me washboard?" |
Exhausted 27.07.2004 22:42:33 | |
---|
Ja etenkin biisejä. Morellon volumepötikän käyttö on kans ilmiömäistä. mikinvaihtajasta puhumattakaan. |
abloylukko 01.10.2004 10:44:32 | |
---|
Njoo, ja ei oo yhtään wahin käyttökään huononpaa... =) |
abloylukko 01.10.2004 10:45:59 | |
---|
Kumpi on parempi levy, rage againt the machine vai battle of los angeles? |
Pantse 01.10.2004 11:23:45 | |
---|
Kumpi on parempi levy, rage againt the machine vai battle of los angeles? Kyllä Rage Against the Machine on mielestäni selvästi parempi levy. Loistavaa rifittelyä alusta loppuun. Battle of L.A. on paljon epätasaisempi, mutta on siinäkin hetkensä (mm. Testify, Voice of the Voiceless). Kokonaisuutena kuitenkin Rage Against the Machine on selkeästi parempi. "Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä." |
JM 01.10.2004 13:53:11 | |
---|
Loistava bändi, mahtavia riffejä kyllä. Morello on yksi kekseliäisimmistä kitaristeista joita tiedän. Täytyy myöntää, että jonkin verran on tullut vaikutteita häneltä otettua, mikä ei kylläkään ole huono juttu. Paras levy on se eka, self-titled. Ei yhtään huonoa biisiä. |
Exhausted 01.10.2004 15:20:54 | |
---|
juuri eilen kattelin Battle of Mexicoa ja kyllä oli niin vitun tiukkaa soittoa että ei moni paremmaksi enää pistä |
JTS 01.10.2004 17:56:57 (muokattu 01.10.2004 17:59:35) | |
---|
Kyllä Rage Against the Machine on mielestäni selvästi parempi levy. Loistavaa rifittelyä alusta loppuun. Battle of L.A. on paljon epätasaisempi, mutta on siinäkin hetkensä (mm. Testify, Voice of the Voiceless). Kokonaisuutena kuitenkin Rage Against the Machine on selkeästi parempi. Mä ainakin henkilökohtasesti tykkään eniten Evil Empiresta. Soundit ovat ainakin omasta mielestäni loistavat eikä koko levyllä ole yhtään huonoa biisiä. Itse asiassa bändin koko tuotanto on sen verran kovaa tavaraa, ettei sinne joukkoon kovin montaa heikkoa biisiä mahdu. Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.- |
JTS 01.10.2004 17:58:16 | |
---|
juuri eilen kattelin Battle of Mexicoa ja kyllä oli niin vitun tiukkaa soittoa että ei moni paremmaksi enää pistä Eipä ainakaan energiaa tolta keikalta puutu, ei yleisöstä eikä bändiltäkään. Ehdottomasti hintansa arvoinen ostos. Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.- |
meitu 02.10.2004 11:17:38 | |
---|
Kertokaapas kumpi DVD olisi parempi hankita, Battle of Mexico City vai Live at the Olympic Auditorium? Ne jotka soittaa, ne tietää. |