pikkumikko 22.07.2004 14:51:40 | |
---|
Charlies hajoaa ja Plogman lähtee soolohommiin, kertoo Iltalehti. Voi kyynel, toipunenko tästä koskaan.. |
Sandy 22.07.2004 16:26:59 | |
---|
Charlies hajoaa ja Plogman lähtee soolohommiin, kertoo Iltalehti. Voi kyynel, toipunenko tästä koskaan.. Kerranki pääsen sanomaan tän: Wanha! ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
WanhaWetäjä 22.07.2004 17:50:34 | |
---|
Kerranki pääsen sanomaan tän: Wanha! ;) Joo,kuulin tän jo viime viikolla mökillä "Iskelmäratioosta"enkä ole vieläkään toipunut...ja aina vaan kauheempaa on odotettavissa jos se Plockman alkaa tekeen kimpassa juttuja sen Tommys-äijän kaa..toisaalta ei kai ne biisit voi tosta enää huonommaks mennä"kaikkialla tuoksuu tee,aamu meille hyräilee..."vois kait jatkaa että "kaikkialla haisee pee,suoli vähän reistailee.."varsinaisia riimejä,sano!! |
ja aina vaan kauheempaa on odotettavissa jos se Plockman alkaa tekeen kimpassa juttuja sen Tommys-äijän kaa..!! Niinpä, ja Charlies jatkaa uuden solistin kanssa. Eli saadaan samaa kakkaa kahdessa uudessa paketissa. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
pekkajau 23.07.2004 09:52:31 | |
---|
Niinpä, ja Charlies jatkaa uuden solistin kanssa. Eli saadaan samaa kakkaa kahdessa uudessa paketissa. Ja illon öllöttäviä keinokuminaama ilmeitä! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |