sub zero 22.07.2004 10:37:20 (muokattu 22.07.2004 10:43:32) | |
---|
Just imuroin mutsille Matin ja Tepon kokoelman ;) Mutsi sitä Ozzya ja Kissia joskus reilut 20 vuotta sitten meikäläiselle osti. Nykyään olis pääasia, että vaimo tykkäis/sietäis, mutta ei se ainakaan toistaiseksi ole Slayeriin syttynyt ;) Metallican keikalle sentään lähti ja lupas lähtee Whitesnakeakin katsomaan. Sä voisit esittää akustisena versiona vaimolle serenadina esimerkiksi kappaleen Piece by Piece niin ehkä se tykästyis. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Ben_D 22.07.2004 10:50:54 | |
---|
Sä voisit esittää akustisena versiona vaimolle serenadina esimerkiksi kappaleen Piece by Piece niin ehkä se tykästyis. Voisinhan mä, mutta olen aika huono soittamaan akustista kitaraa ;) Jos tekis sellasen sointupohjaisen renkutuksen. Onhan toi kipale kyllä sanotusten puolesta hempeilystä kaukana. |
Chrissie 22.07.2004 10:52:14 | |
---|
Vanhemmat eivät juurikaan valittaneet musiikkimaustani aikoinaan. Eivät tainneet tietääkään edes mitä kuuntelin. Ja tosin olen liittänyt raskaamman musiikin edustajia musiikkimakuuni oikeastaan vasta sen jälkeen, kun kotoa olin jo pois muuttanut. Ennen sitä tuli joitain satunnaisia kuunneltua vain kuulokkeilla, muita ilman. Hullua... Off-topic: Ukko lainasi kerran autoani, ja soittimeen oli jäänyt Apollo 440:n Electro Glide in Blue-levy. Se ei saanut sitä sieltä pois, joten jälkeen päin sai kuulla tarinaa siitä, miten ukko oli joutunut koko matkan ajan kuuntelemaan "modernia paskaa". Hoho. Ukko ei oikeastaan ymmärrä musiikista mitään. Iskelmää se lähinnä kuuntelee, tai Novalta tulevaa tavaraa. Joskus se pyysi minua suosittelemaan sille jotain rokkia, mutta mikään ei kelvannut. Äiti kallistuu myös iskelmän puoleen, mutta menee myös Yöt, Agentsit yms. Kumpikaan ei ymmärrä raskaan musiikin päälle mitään. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
lord 22.07.2004 12:34:31 | |
---|
no eipä ne oikeestaan mittää sano. iskä on hevimiehiä ja äiti kuunteli rokahtavaa musaa nuorena. ainut kommentti on tullu siitä kun olin jättäny poltetun bodomin tietokonepöydälle ja äitini oli luullut että siinä oli jotain rokkia. no se kuunteli sitä (olikö tää ny warheart) vähän aikaa ja tuli sitte sanomaan että merkkaisitko nää "räminärokki" levyt että hän osaisi varautua näihin... pistin muute äidin ostamaan ekan bodomini kaupasta eikä se siitä mittään sanonu... October twillight setting in Reborn into a new reality... |
PlasmaDemon 22.07.2004 12:47:48 | |
---|
Isä sanoo sitä meteliksi/möykäksi ja äiti ei kommentoi. Paitsi joskus tyyliin: Pistä pienemmälle! Isä joskus sanoo että laulu kuuluu maan alta, mutta kyllä isäki on nuorempana kuunnellu Black Sabbathia, Deep Purple, Led Zeppeliniä sun muuta sen ajan kovia nimiä.... Äiti sanoo joskus hiljemmalle sun muuta.... Everybody assholes are assholes.
I die then, when is its time... |
Henko 22.07.2004 14:12:00 | |
---|
Legendaarinen sukupolvien välinen kuilu. Musta tuntuu että ne 90-luvulla näytetyt saatananpalvonta ja musiikkidokkarit + muut uutiset pistivät vanhemmat varpailleen. Eihän ne vanhemmat ikinä tykänny, kuuntelivat vaan iskelmiä. Muutama vuosi sitten kävi mieleenpainuva tapaus: hain autolla mummoni pikkusiskon lakkiaisiin. Stereoista soi Danzigin eka levy. Mummo kysyi että mikä koira siellä ulvoo. Vastasin että susi :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
lord 22.07.2004 14:38:11 (muokattu 22.07.2004 14:38:53) | |
---|
Mummo kysyi että mikä koira siellä ulvoo. Vastasin että susi :) HOHO October twillight setting in Reborn into a new reality... |
narzghail 22.07.2004 15:43:36 | |
---|
Neutraali. Eivät kuuntele, eivätkä koskaan valita. Yllätyksenä minulle tuli se, kun isäni sanoi oman projektin kappaletta hyväksi. -Ukonvasara halkaisee saastaisen kallon- |
Vanhempieni musiikkimaku on laidasta- Vikingarna, laitaan- Tapani Kansa. Joskus 13- vuotiaana polkkatukkaheavrina ostin Sabbathia ja äiti vetäs hirveät herneet. Nykyään voin soittaa heille Cannibal Corpsea johon he yleensä kommentoivat ironisesti "Tämäpä ihanaa musiikkia, herkkää ja kaunista" Kyllä vanhempani ovat oppineet hyvin heavyyn suhtautumaan. Yleensäkin heavya vastustavat kukkahattutädit eivät edes halua ottaa asioista selvää vaan perustavat mielipiteensä täysin spekulaatioille ja kuulopuheille, sekä ennakkoasenteille. "80´s aint coming back, lets celebrate for what´s left from it!" |
dora 22.07.2004 17:10:52 | |
---|
Eivätpä nuo siihen enää mitään sano. Joskus muutama vuosi sitten niillä oli aluksi hieman kestämistä siinä, että heidän kuopus ja kaiken lisäksi vielä tyttö, ei pukeudukaan vaaleanpunaiseen ja kuuntele Britney Spearsiä, mutta eipä nuo siitä mitään kohtausta järjestäneet. Ehkäpä isoveljeni hevinpuoleinen musiikkimaku auttoi tässä asiassa. Mutta kun tuo järkytys oli ohi, alkoi isänikni jo hieman innostua asiasta ja nykyisin kuuntelee ihan mielellään Nightwishiä ja Dimmua. Äitini nyt ei oikeastaan reagoi asiaan millään tavalla, joskus saattaa ihmetellä mitä öykkämöykkää huoneesta kuuluu ja pyytää laittamaan hiljemalle, mutta siinä kaikki. Hieman kyllä itseänikin ihmetyttää tämä vanhempieni niin suvaitsevainen asenne, koska molemmat ovat kovin uskonnollisia, mutta ilmeisesti erittäin avarakatseisia.Kiitos heille siitä.Tietävät hyvin, etten minä mitään kirkkoja rupea sentään polttelemaan. Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla. |
hörhö 22.07.2004 17:18:56 | |
---|
Eivätpä juurikaan pidä. Isä tosin kuuntelee Nightwishiä. Vaan eipä kuuntelemani metalli taida heille sitä pahinta olla. Nykysäveltäjiä ja monia avantgardisteja he enemmän kidutuksena pitävät. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
tigi_ 22.07.2004 17:30:48 | |
---|
Ei ole vanhemmilla mitään kuuntelemaani musiikkia vastaan mitä nyt kerran isäni luuli Iron Maidenin paitaa "saatananpalvoja" paidaksi :D |
l@ho 22.07.2004 20:11:13 | |
---|
Meikän porukat eivät ota kantaa mutta jos vaikkapa autolla mennään jonnekkin niin ei ne halua mun cd:tä kuitenkaan soimaan. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
kouranka 22.07.2004 20:52:09 | |
---|
Kuuntele Panteraa, isä: "Hei, mikä orkesteri?". Michelle hiillostaa persettäsi! |
Sperm Donor 22.07.2004 21:55:20 | |
---|
Tämä nyt on "vanhemman" kommentti. Pari teini-ikäistä skidiäni kuuntelee kohtalaisen raskasta musaa. Bändeistä en ole suurimmaksi osaksi ikinä kuullutkaan. Suurin osa on hyviä bändejä, soittaa tosi tiukasti, tekevät hyviä biisejä. Ainut mikä vituttaa on kundien suhtautuminen aiemmin tehtyyn musaan. Nirvana oli heidän mielestään viimeinen bändi joka teki rokkia. Kyllä ennen Nirvanaakin oli jotain. |
valje 22.07.2004 23:15:26 | |
---|
Molemmat kuuntelivat oman aikansa "rankkaa musaa." Nykyään molemmat tykkäävät esim. Nightwishista ja äipän suosikkeja ovat mm. Metallica, Opeth, Pain Of Salvation, Porcupine Tree, Megadeth, Timbe &Niskis... Ei siis ongelmia. Samoja Megadethin ja Niskalaukauksen keikkoja on oltu kattomassa. *life is just a dream on the way to death* |
Osteri 22.07.2004 23:33:27 | |
---|
No tässä vanhemman suhtautumista.... Mun tyttärellä on hyvä musamaku. Gunnarit, Zeppelin, Sonata, Black Sabbath..jne.. Itse kuuntelen Nightwish, Within Temptation, 69 Eyes, Judas Priest/Halford, Sonata, ..jne.. Tyttö opettelee Ibanezilla ja itse väännän autotallissa Marshal'it punaisena. Vaimo ei pahemmin musasta piittaa. Terveisiä 80-luvulta. Tää nykyinen on ihan samaa säveltä uudemmassa paketissa. Hyvää uutta tulee kuitenkin koko ajan. Tsekatkaa Sentiment! www.sentimentband.comRock ! |
leather rebel 23.07.2004 11:15:35 (muokattu 23.07.2004 11:17:39) | |
---|
Hörhö : Nykysäveltäjiä ja monia avantgardisteja he enemmän kidutuksena pitävät. Mäkin pidin death metallia äärimmäisenä musana, kunnes kuulin japanilaista noisea. Spermanluovuttaja : Nirvana oli heidän mielestään viimeinen bändi joka teki rokkia. Kyllä ennen Nirvanaakin oli jotain. Mä olen joutunut monia ikätovereitani tässä asiassa valistamaan. Nirvanaa en lue edes musiikiksi. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Aegis 23.07.2004 14:27:32 | |
---|
Kun joskus 8-vuotiaana kuulin ensimmäistä kertaa Metallicaa, Megadethiä ja Black Sabbathia, menin täysin sekaisin niistä. Niinpä piti sitten ruveta levyjä hommaamaan. Aluksi eivät tainneet sanoa kumpikaan yhtään mitään. Myöhemmin alkoi sitten tulla tämä extreme osasto mukaan kuviohin jolloin isäukon legendaariseksi muodostunut "hirveetä paskaa" kommentti taisi syntyä. Äiti on jatkuvan altistuksen takia ruvennut jo itsekin kuuntelemaan raskaampaa rautaa ja nykyään soittimessa taitaa viihtyä Mokoma, Fear Factory ja Soilwork. Ajattaraakin joskus ylisti. Isä jaksaa edelleen haukkua sekä kuuntelemaani että soittamaani musiikkia. Hälläkö väliä, ei raukka ymmärrä mistä jää paitsi. Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
Nightwish 23.07.2004 17:08:48 | |
---|
Kuuntelevat ihan mielellään mukana..iskä tosin pitää ko.musiikista hieman enemmän kuin äiti. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |