mrje 22.07.2004 10:50:18 | |
---|
Onko kukaan testannut tuota kitaraa?..olen itse testannut C1-Eliteä ja se ainakin tuntui hyvältä mun käsissäni..ajattelin hommata tuon 26.5 skaalan takia kun soitan yleensä B-vireessä, ja plussaa tietysti SD:n mikeistä. Lötyykö kokemuksia, huono vai hyvä kitara? Under a pale grey sky....we shall arise.... |
Kapane 22.07.2004 11:13:58 | |
---|
Ei tuosta kitarasta varsinaisesti, mutta siitä lyhyemmästä skaalasta on. en tosin ole ihan varma, oliko se just blackjack, mutta samoilla spekseillä muuten. Täytyy sanoa, että ihan ok. ei nyt mikään maata mullistava, mutta ei nyt mikään paskakaan. Ulkonäöstä rapsahtaa kuitenkin paljon plussaa, ja siitä, että saman näköisen kitaran saa sekä 7 kielisenä, baritonena ja normaalivireisenä, js ei keikalla halua vaihtaa aina eri tyyliseen kitaraan. Mutta tuon kun säätää oikein kyllä siitä oiva peli tulee. Ja apulannan toni on kiinnostunut kuulemma samasta kepistä. |
Dumb 22.07.2004 11:50:13 | |
---|
Ja apulannan toni on kiinnostunut kuulemma samasta kepistä. Tonillahan on tätänykyä käytössä kaksi kappaletta 006 Elite -sarjan 6-kielistä keppiä ja Parta-Samilla 007 Elite (en ole aivan 100% varma, että on juuri tuo malli, mutta aika lailla varma kuitenkin) 7-kielinen. Tonille piti kai tulla noita seiskoja myös, mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt. |
McNulty 22.07.2004 11:54:21 | |
---|
Itse kyllä pidän Schectereistä. Loistavia skittoja kohtuu edulliseen hintaan. Tuota mustaajaakkoa en ole kokeillut mutta C-1 Classic ainakin on loistava keppi. Siinä oli loistava saundi, sopiva kaula käteeni, se oli todella nätti ja vieläpä edullinen tuon laatuiseksi skebaksi. T-Bone |
Tonillahan on tätänykyä käytössä kaksi kappaletta 006 Elite -sarjan 6-kielistä keppiä ja Parta-Samilla 007 Elite (en ole aivan 100% varma, että on juuri tuo malli, mutta aika lailla varma kuitenkin) 7-kielinen. Tonille piti kai tulla noita seiskoja myös, mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt. Näin on ainaskin tuon partasampan kohalla. Kyllä se Toni on niitä batitonejakin kyselly, mutta ei ole ilmeisesti saanut. |
Terry Pantheras 24.07.2004 22:05:43 | |
---|
Mitkä liikkeet muuten myy Helsingissä Schecteriä? Kiinnostais itteänikin pirusti tuo Blackjack... |
Dumb 24.07.2004 22:25:01 | |
---|
Mitkä liikkeet muuten myy Helsingissä Schecteriä? Soundata ainakin, muista en tiedä. |
-Q- 26.07.2004 13:53:19 | |
---|
Soundata ainakin, muista en tiedä.
Ja taitaa olla myös ainoa. DLX:ssä tosin on pari mallia esillä, mutta ei ole tulossakaan lisää. Olisiko jääneet yli kun sen dlr-finlandin kanssa yrittivät yhteistyötä taannoin. |