Ilosaaren keikka taltioitiin dvd:tä varten. Keikalta tulee dvd:lle näillä näkymin 4-5 kappaletta. Mitä biisejä toivoisitte nähtävän kyseisellä DVD:llä? Itse haluaisin nähdä ainakin Me viihdytämme teitä, Ihana elämä, Pohjaton säkki, Alla jalavapuun (vier. Maija Vilkkumaa) ja Homo Sapies. Settilistahan oli: 1. Me viihdytämme teitä 2. Daavidin fuzz 3. Mitä luoja teki ennen kuin loi maailman? (vier. viul. A.Untamala) 4. Porvariston hillitty charmi 5. Ihana elämä 6. Meitä odotellaan mullan alla 7. Hyvä hypnoosi 8. Pohjaton säkki 9. Alla jalavapuun (vier. M.Vilkkumaa + A.Untamala) 10. Joutilas (vier. viul. A.Untamala) 11. Rakkaus on pesti hulluuteen (vier. viul. A.Untamala) 12. Tuuliajolla (vier. viul. A.Untamala) 13. Murhaaja soittaa pasuunaa 14. Jos helvetti on täynnä + 15. Päivä kerrallaan (vier. viul. A.Untamala) 16. Minä olen myyrä (vier. viul. A.Untamala) 17. Homo sapiens "Kieltämättä anopin nimenä Pätsi on hieman hupaisa, mutta voin vakuuttaa, että kyseessä on puhdas sattuma." Valtteri - YUP |
No kyllä minä toivosin näkeväni koko keikan DVD:llä. Mutta jos kolme ottaisin, olisi biisit: Hyvä hypnoosi, Alla jalavapuun (Feat. Herkku Maija) ja Minä olen myyrä. Toivottavasti DVD:stä ei tule sellainen umpivillainen kooste 12 livebiisistä, kuvagalleria, historiikki ja nettilinkki YUP:n kotisivuille. Kyllä siihen pitää saada lujasti tavaraa, sellainen 3 tunnin setti olisi omiaan antamaan oikean kuvan bändin touhuista. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Korjattakoon muuta virheellinen tieto... Bar 68:n keikkaa ei kuvattu, vaan siellä koeajettiin Ilosaarta varten paitsi bändiä niin myös mukaan lähtenyttä moniraitaäänityssysteemiä. Koko Ilosaari-taltiointi oli muutenkin aika viime tipassa tullut päähänpisto, jolta ei alunperin kovin suuria odotettu. Sen verran putkeen homma kuitenkin meni että sieltä käytetään näillä näkymin pari biisiä enemmän kuin aluksi suunniteltiin. Ja Umpihullukin voinee nukkua yönsä rauhassa, kyllä meillä on koko ajan ollut ajatuksena tehdä sellainen kiekko jonka viitsisi itsekin ostaa... Ps. Se "nuori padawan" on oikeasti veljeni, joka hoitaa meillä lavakamerat. |