Moratoria 21.07.2004 17:38:25 | |
---|
Saanko koskea suhun? Jaa "silleen"? Muistan kuulleeni järjestäjien taholta puhetta (ainakin yhdessä tv-haastattelussa) että ensi vuonna ei ihan samalla systeemillä mentäisi vaan muutoksia ja "laajennuksia" olisi tulossa. Mitähän ne voisivat olla? Kuulin juttua, että joku uus lava saattais olla tulossa. |
Unworthy Knight 21.07.2004 17:41:17 (muokattu 21.07.2004 17:41:47) | |
---|
Kuulin juttua, että joku uus lava saattais olla tulossa. Toivottavasti eivät yritä neljän esiintymispaikan typeryyttä. Tai voihan sekin toimia, jos ei ole sellainen tilannee että pakostakin missaa puolet bändeistä. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Ben_D 21.07.2004 18:18:12 (muokattu 21.07.2004 18:20:12) | |
---|
Toivottavasti eivät yritä neljän esiintymispaikan typeryyttä. Tai voihan sekin toimia, jos ei ole sellainen tilannee että pakostakin missaa puolet bändeistä. Näyttääpä toi toimivan esim. Provinssissakin eikä mitään ole tarvinnut missata. Meinasitko katsella ihan jokaisen bändin, joka festareilla esiintyy? |
Heissi 21.07.2004 18:33:03 | |
---|
Näyttääpä toi toimivan esim. Provinssissakin eikä mitään ole tarvinnut missata. No joo, mutta Provinssin kattaus eri musatyylien suhteen on aika helvetisti laajempi kuin Tuskan, joten päällekkäisyyksiä ei tule ollenkaan niin herkästi. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Unworthy Knight 21.07.2004 18:38:21 (muokattu 21.07.2004 22:46:36) | |
---|
Näyttääpä toi toimivan esim. Provinssissakin eikä mitään ole tarvinnut missata. Meinasitko katsella ihan jokaisen bändin, joka festareilla esiintyy? Maksamaan joudun kuitenkin koko hoidosta, niin kyllä pyrin katoomaan kaikki mahdolliset bändit (Siis Tuskassa, jossa tyyli haitari on aina pysynyt minun kiinnostuksen piirissä). Vituttaa aina vähän missata bändejä, kun täälläpäin ei ihan joka välissä heviä saa livenä kummastella. Mutta kyllä tuon homman vois saada toimimaankin, "rankemmat" ja keveymmät jaottelulla tai vastaavalla. Mutta silti en ole tuollaisen järjestelmän ystävä. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Ben_D 21.07.2004 22:43:16 | |
---|
Maksamaan joudun kuitenkin koko hoidosta, niin kyllä pyrin katoomaan kaikki mahdolliset bändit (Siis Tuskassa , jossa tyyli haitari on aina pysynyt minun kiinnostuksen piirissä). Vituttaa aina vähän missata bändejä, kun täälläpäin ei ihan joka välissä heviä saa livenä kummastella. Mutta kyllä tuon homman vois saada toimimaankin, "rankemmat" ja keveymmät jaottelulla tai vastaavalla. Mutta silti en ole tuollaisin järjestelmän ystävä. Eiköhän ne tee just jonkinnäkösen jaottelun bändien suhteen jos lisäävät lavoja. Mä en tänä vuonna itse käynyt Hellsinki teltassa kertaakaan, ei vaan ollut mitään katsottavaa. Kaikki näin mitä pitikin. |
StoRBa 21.07.2004 23:50:10 | |
---|
Muistan kuulleeni järjestäjien taholta puhetta (ainakin yhdessä tv-haastattelussa) että ensi vuonna ei ihan samalla systeemillä mentäisi vaan muutoksia ja "laajennuksia" olisi tulossa. Mitähän ne voisivat olla? Niin no onhan tuo lavakin yksi mahdollisuus. Mutta esim sunnuntailla ois voinu olla tänä vuonna pari esiintyjää lisää, kun päivä alko vasta klo 14. Lisälava meinaisi aikamoisen määrän lisää esiintyjiä. Kunhan ei vain taso laskisi liikaa... I want YOU to join the swedish army! |
Hewi 22.07.2004 01:11:02 | |
---|
Mä sit nappasin laihon pullon minkä se heitti yleisöön, ja join kaiken mitä jäi jäljelle :D Follow The Blind |
StoRBa 22.07.2004 01:15:09 | |
---|
Mä sit nappasin laihon pullon minkä se heitti yleisöön, ja join kaiken mitä jäi jäljelle :D Kai nyt sentäs säästit pullon ja laitoit jonnekki säilöön? I want YOU to join the swedish army! |
Kai nyt sentäs säästit pullon ja laitoit jonnekki säilöön? Mitä helvettiä tekee jonkun kuolasella pullolla? |
Hewi 22.07.2004 01:53:22 | |
---|
Kylhän mä laitoin talteen. Heh, kuolasella pullolla :D Follow The Blind |
Deathrace King 22.07.2004 13:17:34 | |
---|
Mä en tänä vuonna itse käynyt Hellsinki teltassa kertaakaan, ei vaan ollut mitään katsottavaa. Kaikki näin mitä pitikin. Yks sana: D I S M E M B E R !!!! Thrash and mosh 'till death! |
Ben_D 22.07.2004 13:22:00 (muokattu 22.07.2004 13:22:54) | |
---|
Yks sana: D I S M E M B E R !!!! Joo ne sen olis voinut kyllä käydä katselemassa. Ja Kilpi olis kasarihevihengessä kanssa kiinnostanut, mutta tais juopottelu pitää aika vahvasti siellä toisen teltan nurmikoiden lähistöllä. |
Deathrace King 23.07.2004 01:06:15 | |
---|
Joo ne sen olis voinut kyllä käydä katselemassa Katselemassa, not. Moshaamassa eturivissä ja huutamassa ääni pihalle! Oli nimittäin meikän mielestä festareiden toiseksi paras keikka(paras oli Dew-Scented). Äijillä lavameininkikin täysin kohdillaan, hieman miinusta soundeista ja toisen kitaran ongelmista, mutta pikkujuttuja tuommoiset. True fucking DEATH METAL! Thrash and mosh 'till death! |
Ben_D 23.07.2004 03:03:55 (muokattu 23.07.2004 03:15:48) | |
---|
Katselemassa, not. Moshaamassa eturivissä ja huutamassa ääni pihalle! Oli nimittäin meikän mielestä festareiden toiseksi paras keikka(paras oli Dew-Scented). Äijillä lavameininkikin täysin kohdillaan, hieman miinusta soundeista ja toisen kitaran ongelmista, mutta pikkujuttuja tuommoiset. True fucking DEATH METAL! Death Angel veti jokaista esiintyjää turpaan. Perinteitä kunnioittaen. Meinas tulla tippa linssiin kun ne kajautti Seemingly Endless Timen, Guilty Of Innocencen, Kill As Onen ja muut klassikot. Ja vetivät vielä muistaakseni 4-5 biisiä Ultra-Violencelta. Kertakaikkiaan upeeta. Dew Scented oli hyvä, mutta perinteinen pikametalli vaan tipahtaa enemmän kun karjuminen. LONG LIVE TO BAY AREA THRASH METAL!!!! |
Aegis 23.07.2004 13:26:28 | |
---|
Death Angel veti jokaista esiintyjää turpaan. Perinteitä kunnioittaen. Meinas tulla tippa linssiin kun ne kajautti Seemingly Endless Timen, Guilty Of Innocencen, Kill As Onen ja muut klassikot. Ja vetivät vielä muistaakseni 4-5 biisiä Ultra-Violencelta. Kertakaikkiaan upeeta. Dew Scented oli hyvä, mutta perinteinen pikametalli vaan tipahtaa enemmän kun karjuminen. LONG LIVE TO BAY AREA THRASH METAL!!!! Olitkos muuten sattumoisin siellä Death Angelin pitissä jossain vaiheessa? Siellä oli nimittäin joku jeppe Exodus paidassa, mutta en sitten kehdannut mennä moikkaamaan kun en ollut varma. Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
StoRBa 23.07.2004 17:34:28 | |
---|
Mitä helvettiä tekee jonkun kuolasella pullolla? Yhtä paljon kuin jonkun rikkinäisellä rumpukapulalla. I want YOU to join the swedish army! |
meanbone 23.07.2004 23:41:19 | |
---|
Death Angel veti jokaista esiintyjää turpaan. Perinteitä kunnioittaen. Meinas tulla tippa linssiin kun ne kajautti Seemingly Endless Timen, Guilty Of Innocencen, Kill As Onen ja muut klassikot. Ja vetivät vielä muistaakseni 4-5 biisiä Ultra-Violencelta. Kertakaikkiaan upeeta. Dew Scented oli hyvä, mutta perinteinen pikametalli vaan tipahtaa enemmän kun karjuminen. LONG LIVE TO BAY AREA THRASH METAL!!!! Kyllä Death Angel veti semmosen keikan alusta loppuun, että sanattomaksi pisti tämän jannun. |
Ben_D 26.07.2004 11:26:58 (muokattu 26.07.2004 11:28:01) | |
---|
Olitkos muuten sattumoisin siellä Death Angelin pitissä jossain vaiheessa? Siellä oli nimittäin joku jeppe Exodus paidassa, mutta en sitten kehdannut mennä moikkaamaan kun en ollut varma. En ollut. Lauantaina mulla ei ollu Exoduksen paitaa, vaan muistaakseni Testament (tai sitten ei). Rupesin tossa miettiin, että soittikohan ne Guilty Of Innocensen?? No, hälläkö väliä sano Turhapuro. Loistava keikka jokatapauksessa. |
Kassu 27.07.2004 18:20:49 | |
---|
Kertokaapas mikä pändi veti lauantaina, siinä viiden aikoihin You Could Be Minea? Olin siinä jäätelökiskalla kuuntelemassa. |