l@ho 20.07.2004 17:00:45 | |
---|
Mistä löytää Mokoman uusimman levyn lyriikoita.. Kun en sitä satu omistamaan. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Phobophile 20.07.2004 17:15:02 (muokattu 20.07.2004 17:15:30) | |
---|
Kun en sitä satu omistamaan. Hanki. Love Subverted, Lust Perverted |
l@ho 20.07.2004 17:16:31 | |
---|
Hanki. e.. menee vaa rahaa - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Phobophile 20.07.2004 17:26:05 | |
---|
e.. menee vaa rahaa Jaa että taas yksi tämmönen tapaus... Love Subverted, Lust Perverted |
Veikko 21.07.2004 17:39:34 (muokattu 21.07.2004 17:44:55) | |
---|
Veikko, mitä pellejä noi oikeen on? (Poika neljävuotta, Slipknotin nähdessään) |
l@ho 21.07.2004 21:03:25 | |
---|
Jaa että taas yksi tämmönen tapaus... Anteeksi että en ole "oikea" musiikin ystävä..nyyh. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Incarnation 21.07.2004 23:15:23 | |
---|
Joku koittaa hiki päässä vääntää musiikkia toisten iloksi ja uhraa siihen vapaa-aikansa ja paljon rahaa ja mitä hän saa siitä kiitokseksi? Sen, että joku älykääpiö imuttaa hänen levynsä jonkun ohjelman avulla eikä osta levyä lainkaan. Ei ihme, vaikkei musiikin tekeminen usein taloudellisesti kannatakkaan kun kaikki kuuntelijat eivät kanna korttansa kekoon. Turha siis odottaa sitä hyvän musiikin jatkuvuutta. Toisinsanoen, pyydä vaikka lahjaksi tai ruinaa rahat ja lue lyriikat kansilehtisestä. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Joku koittaa hiki päässä vääntää musiikkia toisten iloksi ja uhraa siihen vapaa-aikansa ja paljon rahaa ja mitä hän saa siitä kiitokseksi? Sen, että joku älykääpiö imuttaa hänen levynsä jonkun ohjelman avulla eikä osta levyä lainkaan. Ei ihme, vaikkei musiikin tekeminen usein taloudellisesti kannatakkaan kun kaikki kuuntelijat eivät kanna korttansa kekoon. Turha siis odottaa sitä hyvän musiikin jatkuvuutta. Toisinsanoen, pyydä vaikka lahjaksi tai ruinaa rahat ja lue lyriikat kansilehtisestä. Oikein! + Love Subverted, Lust Perverted |
l@ho 22.07.2004 15:50:19 | |
---|
Joku koittaa hiki päässä vääntää musiikkia toisten iloksi ja uhraa siihen vapaa-aikansa ja paljon rahaa ja mitä hän saa siitä kiitokseksi? Sen, että joku älykääpiö imuttaa hänen levynsä jonkun ohjelman avulla eikä osta levyä lainkaan. Ei ihme, vaikkei musiikin tekeminen usein taloudellisesti kannatakkaan kun kaikki kuuntelijat eivät kanna korttansa kekoon. Turha siis odottaa sitä hyvän musiikin jatkuvuutta. Toisinsanoen, pyydä vaikka lahjaksi tai ruinaa rahat ja lue lyriikat kansilehtisestä. Hah.. Moraalisaarnahan tästä vielä puuttui. Eiköhän laiteta lukkoon samantien. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Incarnation 22.07.2004 17:02:47 | |
---|
Hah.. Moraalisaarnahan tästä vielä puuttui. Eiköhän laiteta lukkoon samantien. Pakko on valistaa kun ei aloittajan pieni pää tätä asiaa tajua. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
l@ho 22.07.2004 20:06:19 | |
---|
Pakko on valistaa kun ei aloittajan pieni pää tätä asiaa tajua. No tottahan tuo on.. kyllähän sen tyhmempikin ymmärtää tietysti. On bändille vittumainen asia kun levyt ladataan netistä mutta lähes yhtä vittumainen asia on kyllä levyjen hinnat suomessa.. taidanpa kuitenkin käydä sen levyn tällä kertaa ostamassa :P. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Phobophile 22.07.2004 20:28:42 | |
---|
taidanpa kuitenkin käydä sen levyn tällä kertaa ostamassa :P. Hienoa. Love Subverted, Lust Perverted |