Aihe: Miksi pukeutuminen ja musiikki maku liitetään toisiinsa?
1 2 3
nuotti
20.07.2004 21:56:58
Mä oon mieetinyt miks ihmiset "luokitellaan" joihinki ryhmiin sen mukaan miten pukeutuu.. Siis kun mun mielestä räppäri voi esim. pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ym. Tai sit jos kuuntelee vaikka heviä ja pukeutuu kuin punkkari se on tosi outoo.. miksiköhän.. ?
Kommentoikaa..
Härski
20.07.2004 22:23:19
No ihan just siks, koska niitä ovat genrejen edustajat kautta aikojen pitäneet. Ihan normaalia, mielestäni.
dictatorsh*t
20.07.2004 23:08:37
No ihan just siks, koska niitä ovat genrejen edustajat kautta aikojen pitäneet. Ihan normaalia, mielestäni.

Näin mnäkin asian ajattelen.
Myrikles!
seitikki
20.07.2004 23:25:02
Miksi pukeutuminen ja homot liitetään toisiinsa?
Miksi pukeutuminen ja landet liitetään toisiinsa?
Miksi pukeutuminen ja keski-ikäiset liitetään toisiinsa?
Miksi pukeutuminen ja teinit liitetään toisiinsa?
Miksi...
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu.
McNulty
21.07.2004 14:37:14 (muokattu 21.07.2004 14:38:05)
siksi että pukeutuminen on osa TYYLIÄ ja KULTTUURIA... samoin musiikki. Hand in hand they go!!!!

PS. tosin... ei tarvitse olla mustia kuteita ja pitkää tukkaa mikäli haluaa heviä kuunnella. =))
T-Bone
salmivaara
21.07.2004 14:53:23

PS. tosin... ei tarvitse olla mustia kuteita ja pitkää tukkaa mikäli haluaa heviä kuunnella. =))

Tarvii.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
KTR
21.07.2004 15:27:29
Kuulostaako esim. metallimusa semmoiselta, että sitä kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa?
No en tiedä oikeastaan.
CaRRion__
21.07.2004 16:25:15
Kuulostaako esim. metallimusa semmoiselta, että sitä kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa?
No en tiedä oikeastaan.

haha.
Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one
nuotti
21.07.2004 17:08:50
Olen sitä mieltä myöskin ettei tarvitse näyttää siltä mitä kuuntelee.. vaikka monet näyttävätkin..
Unworthy Knight
21.07.2004 17:49:34
No en tiedä oikeastaan.

Kyllähän se voisi toimia. Selkeetä asennetta edustaisi sellanen. Ei se oikeen hirveen hyvin muuhun musiikkin kun rokkiin tai heviin sopis.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
nuotti
21.07.2004 19:07:09
Juuri näin.. tätä juuri tarkoitan.. että ei tarvitse olla pitkätukkanen jos kuuntelee sitä heviä tai ihan mitä vaan.. tämä on aiheuttanut paljon sanaharkkaa kun olen heittänyt tämän kysymyksen.. mutta juuri tätä tarkoitin.. Kiitos miellepiteistä.
lapio
21.07.2004 19:11:10

Kyllähän se voisi toimia. Selkeetä asennetta edustaisi sellanen. Ei se oikeen hirveen hyvin muuhun musiikkin kun rokkiin tai heviin sopis.

Glam rokkiin voisikin sopia.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Henko
22.07.2004 15:04:18

No en tiedä oikeastaan.

Ei villahousuissa, vaan spandexeissa.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Mirrinsane
22.07.2004 22:23:57

koska musiikki ja maku vierekkäin on yhdyssana.

enmie tiedä. kaipa se on helppoa sitten tunnistaa omansa kadulla. olisihan se aika kohtalokasta mennä skiniä halaamaan ja toivottamaan rauhaa ja rakkautta.
I don't suffer from insanity, I enjoy it.
Kapina
24.07.2004 15:50:15
Itse miellän asian niin, ettei tarvitse käyttää ns. edustamansa genren ulkoisia tunnusmerkkejä, mutta jos taas ei edusta mitään, mutta yrittää silti näyttää siltä, niin se on jotenkin... Halpaa. Tai en tiedä.
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
mikko1
29.07.2004 00:35:27
Se on helppoa.
mikko1
29.07.2004 00:38:10
enmie tiedä. kaipa se on helppoa sitten tunnistaa omansa kadulla. olisihan se aika kohtalokasta mennä skiniä halaamaan ja toivottamaan rauhaa ja rakkautta.

Tekstissä on asiavirhe, etsikää se.
piude
31.07.2004 05:51:00

Mä oon mieetinyt miks ihmiset "luokitellaan" joihinki ryhmiin sen mukaan miten pukeutuu..

koska (liian) monet tekee niin.

pukeutumistyylin ja musiikkimaun yhtenevyys johtunee ihmiselle luonnollisen joukkoonkuulumisen tunteen tavoittelusta.
blastoff
31.07.2004 14:17:32 (muokattu 31.07.2004 14:19:14)
Mä oon mieetinyt miks ihmiset "luokitellaan" joihinki ryhmiin sen mukaan miten pukeutuu..

Koska ihmiset ovat lampaita. On helpompaa luokitella ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien mukaan omiin lokeroihinsa, kuin kohdata henkilö ilman ennakkoluuloja yksilönä. Tähän syyllistyy varmasti meistä jokainen ja kai tämä sitten tuo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta tms.

Paljon pahempana ilmiönä pidän sitä, jos henkilö vapaaehtoisesti alistaa itsensä ryhmän mukana joihinkin tiettyihin pukeutumis-, käyttäytymis- tai ajattelumalleihin. Tässä suhteessa en näe hirveän suurta eroa esim. punkkareiden ja pissis-teinien välillä.
I forgot my mantra
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)